mama's uit gelderland

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door petra26, 31 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Romaira

Romaira Fanatiek lid

23 mei 2008
    4.067
    0
    0
    hahaha ja ik kwam binnen lopen en zag hem op tafel liggen .
    ( heb trouwens een kapsel recept gevonden met zelfrijzendbakmeel ! ga ik dadelijk maken hahaha)

ah fijn zeg dat fynn gelijk in slaap viel :D

2. mamavansam

mamavansam Niet meer actief

Hey hey,

@Wenn, die belastingdienst ook altijd, dat is altijd zo'n gezeur. Pfff ik krijg het al Spaansbenauwd als we een blauwe envelop door de deur krijgen.
    @Romaira en Amfy, Leuk dat jullie het ook gezellig hebben gehad!! Wel leuk als je dan zo dicht bijelkaar wonen. Wij hebben het ook erg leuk gehad en voor mij zeker voor herhaling vatbaar.
    @Rianne, leuk banner heb je weer. Ik ben best jaloers ook je creativiteit hoor. Als ik bij jou ben dan wil ik wel het een en ander zien hoor.

Hahaha idd jonge mamma's hier enne ik ben lekker de oudste hihihi :D
    Hier liggen op de grond twee mannen te rollen bollen en te knuffelen en gek te doen. Zo heerlijk om te zien.

3. mamavansam

@Rianne, O'ja Ray is steeds om kusjes aan het vragen bij Sam, maar ik geloof dat hij ze alleen maar aan Lenthe geef. :p

4. Bijzonder

Bijzonder VIP lid

1 okt 2008
    7.728
    0
    0
    Mamavansam: Hahaha ja dat waren wel lieve kusjes :D Alléén voor Lenthe :D

5. mamavansam

Wat is Lenthe een lekkere meid zeg!!! Sam vond het volgens erg leuk zo met Lenthe

6. Amfy

Amfy Niet meer actief

@romaira. ik ga zo een in de oven zetten met zrb als vervanging kijken hoe dat word;)
    waar hadden jullie die ballen boot gekocht?? (zijn er uberhoubt nog ballen??)

7. Bijzonder

Bijzonder VIP lid

1 okt 2008
    7.728
    0
    0
    @ mamavansam: Jaa ze zijn leuk samen! Lekker spelen! We kunnen ook wel een keertje gaan zwemmen ofzo.

8. Romaira

Romaira Fanatiek lid

23 mei 2008
    4.067
    0
    0
    hahahah ballenboot ! geen id was een verjaardagscadeau van rayn
    wlk recept heb je nu gebruikt dan ? of gewoon vervangen?

9. Amfy

Amfy Niet meer actief

ik heb het vervangen (dus 1 ei 30 gram suiker en 30 gram zrb) en ik het net gekeken en hij is echt toren hoog!! niet normaal:$. straks wel even proeven of het wel smaakt

en welke maak jij nu?

10. Romaira

Romaira Fanatiek lid

23 mei 2008
    4.067
    0
    0
    :O ik het zelfde hahaha maar ook nog maizena erbij :D
    hij staat nu in de oven doe 25 min op 160 en dan 15 min op 180 of 200 dat weet ik nog niet .

11. Amfy

Amfy Niet meer actief

ik heb hem eruit en hij is heeel erg luchtig meer als anders.
    hij is alleen nog een beetje heet haha.

12. mamavansam

Ohh dat vind ik ook een super leuk idee!! Sam is dol op water!!

13. mamavansam

Jammie allemaal taarten. Ik ben blij dat Rianne dichtbij woont, dan kan ik eens proeven hihi

14. Wenn1986

Wenn1986 Niet meer actief

Haha, mamavansam! Ik zat precies hetzelfde te denken. Ben ik blij dam Amfy vlakbij woont. Ga ik daar gewoon een keer op de koffie (Sorry Amfy, ik nodig mezelf gewoon uit haha) om een van die lekkere taartjes te proeven.

15. mamavansam

Wat een mazzel hebben wij toch he?? :D

16. Bijzonder

Bijzonder VIP lid

1 okt 2008
    7.728
    0
    0
    Even snel voor gtst

Moet soms even mijn creativiteit kwijt hoor :D

17. pluys

pluys Fanatiek lid

30 jul 2006
    4.587
    1
    36
    Harderwijk
    ...en bij wie mag ik taart komen proeven?!? :D
    Leuk dat jullie het zo gezellg hebben gehad! Vind het wel jammer hoor dat gelderland zo groot is hahahahahaha

Wij hebben ons ook vermaakt vanmiddag. Mijn oude buurmeisje kwam onverwachts even haar baby showen! Geweldig om weer zo'n kleintje te zien (hij is van 1 feb), en nee hier nog geen plannen voor een 2de hahahahaha.
    Na het bezoekje zijn we in de auto gestapt om boodschappen te gaan doen. Daarna even langs mijn mama, mijn neefje (5 jaar) en nichtje (2mnd ouder dan annie) waren erook. Heb mijn neefje flink liggen opstoken om geen vitamines meer te eten hahahahaha. Ik kon het niet laten! Vond ik op de bso ook erg leuk om de kids een beetje uit te dagen.
    En later in de middag hebben we samen met onze enige echte rock een rondje gelopen. Annie moest en zou zelf lopen. Dus het was een kort rondje wat lang duurde.
    We hebben vanavond witlof uit de oven met ham en kaas, gebakken krieltjes en combino's gegeten. Morgen eten we bij mijn ouders, donderdag patatdag dus vrijdag pas weer koken! :D

18. Amfy

Amfy Niet meer actief

je bent altijd wekom ;)

19. Romaira

Romaira Fanatiek lid

23 mei 2008
    4.067
    0
    0
    Bij mij :D
    lekker witlof met ham en kaas uit de oven , heerlijk :p

20. Romaira

Romaira Fanatiek lid

23 mei 2008
    4.067
    0
    0
    ik woon ook redelijk dicht in de buurt hoor :p

amfy en ik maken wel een taartje voor je en dan komen we die bij jou op peuzelen is dat een idee ? hahahhaha

@ rianne,
    mooi gemaakt zeg !

Deel Deze Pagina