Alle mini's weer op bed? Ik kijk altijd de Pfaff's van 19.50 tot 20.30. Manlief is vanavond naar zijn vriendjes om de hele avond World Of Warcraft te spelen (hij is een beetje verslaafd) dus ik heb het rijk voor me alleen. Eens kijken wat er allemaal op tv komt... En anders proberen wat creativiteit te vinden. Als dat allemaal niet lukt ga ik wel leren maar daar heb ik helemaaaaaaal geen zin in. Ik volg een opleiding tot medisch secretaresse maar aangezien er toch nergens werk te vinden is is mijn motivatie een beetje(heel erg) verdwenen. Wat doen jullie eigenlijk voor werk? Ik weet het alleen van Romaira...
okay deal hahahahahahaha! @wenn ja onze annie ligt lekker te slapen! Ze was zoooo moe! toen ik haar uit badje haalde en haar aant aankleden was viel ze al elke keer in slaap, en dat is nog nooit gebeurt. Heb het in mijn broek gedaan van het lachen. Ze zag er zo grappig uit met die wegdraaiende ogen . @werk, ik ben eigenlijk fulltime huismama, en ik werk nog 10 uur per week bij mijn man. Hij heeft een webshop voor alles op het gebied van outdoor. Dit is zijn adres www.outdorado.com Ik doe daar eigenlijk alles. Op het moment druk in het magazijn bezig samen met mijn pa. We hebben een nieuwe indeling gemaakt dus veel dingen moesten omgezet worden. Zwaar werk maar wel erg leuk. Verder doe ik een gedeelte van zijn administratie en spring bij waar nodig is.
hier ligt onze pipo ook weer op bed hij was echt bek af haha. @ werk ik ben een thuisblijfmoeder en zoals het er nu uit zien nog wel even ik zou graag weer aan de gang willen maar dat is voor mij moeilijk
Hallo allemaal, Ik kom ook weer eens langs probeer wel altijd mee te lezen maar nu is er toch zoveeeeeeeeel gekletst ik hou het ff niet meer bij Hahha maar wel leuk!!! Enne volgende week wordt ons meisje alweer 2 jaar!! xxx
ohhh ik dacht dat ik hier helemaal alleen was! Is er nog iets leuks op de tv? Zit eigenlijk een beetje doelloos achter de pc.
Wat een rust hier vanavond inderdaad! Maar wat gezellig, veel thuisblijfmamma's dus. Ik ben ook thuisblijfmamma. Werk 1 ochtend in de week als hulp in huis bij een gezin. Zou er nog wel 1 of 2 ochtendjes bij willen hebben maar dat is er nu even niet. Als de mini's straks naar school gaan wil ik wel weer een "echte" baan zoeken maar nu geniet ik er vooral volop van. Bij Luna heb ik veel eerste dingetjes gemist omdat ik toen 4 dagen werkte en dat wil ik nu echt niet meer! Zoo zonde!
@mona jeetje alweer 2 jaar!! nog een klein half jaartje dan is de mijne ook 2! Wat gaat het toch snel he?!? En gaan jullie een big party geven?
@wenn ja daarom heb ik beweust ervoor gekozen om thuis te blijven. Tuurlijk moet je financieel een stapje terug doen. Maar dat woog voor mij niet op tegen dingen missen van je kindje. En het scheeld ook dat ik het echt niet meer naar mijn zin had op mijn werk dus dan zet je de stap ook veel sneller!
Ik gaat ook afsluiten en zometeen lekker naar me bedje. Tot morgen meiden en slaap lekker allemaal. xx
Het gaat zo snel ja pfffff We gaan er een super leuke dag van maken! Ik heb veel slingers en balonnen gekocht vindt ze zo mooi hahha..Ik had vorig jaar toen ze 1 werd een slinger laten maken via internet echt super mooi met 'Hoera Tessa is jarig' Die kan ik ook weer ophangen nu en verder slingers met Jip en Janneke zo leuk en natuurlijk alles met 2 erop! Enne jullie zijn hier altijd zo druk met taarten maken nou ik heb een hele mooie besteld hahhaha Ik ben niet zo creatief als de meesten hier en ik werk bij een bakker dus dat is ff makkelijk!! Oja ik ga een kwarktaart maken is zo makkelijk en lekker!