@ Petra Ook ik ga je log zeker volgen..Vindt het erg knap dat je je verhaal hebt opgeschreven.. Heftig hoor allemaal.. Veel sterkte.. X
*zwaait* Hier ook een gld mama! Ik woon in Elst. En ik verveel me Dus ik dacht, kom hier eens even kijken!
truste pluys ! ik ga ook zo denk ik ............morgen lange dag moet werken en rayn weg brengen naar kdv dussss
nou meiden ik weet niet of er nog iemand is maar ik ga ook naar mijn mandje. morgen bij vrienden de baby kamer op bouwen en klaar maken want daar komt over 15 wkeen ook een kleine. (man heeft 2 linker handen en zij is a technies hahaha)
@ skatje welkom bij de club @ amfy succes met die babykamer ik ga vandaag niet veel doen. heb nogal last van bijwerkingen van de medicijnen, loop de hele dag met hoofdpijn. vooral smorgens en savonds mijn vriendin heeft nu ff mijn auto mee als ze zo terug is ga ik ff met marc de stad in, ff naar xenos leuke lente spullen kopen en vanmiddag moet ik heeel veel dingen op de computer doen. dus dan is mijn dag alweer ingevuld fijne dag allemaal en ik meld me wel weer eens
Goedemorgen allemaal! @petra vervelend zeg die hoofdpijn. Hoop echt dat je snel ongi gaat worden en dat dat dan ook gelijk de laatste keer is in de komende 9 maanden!! Leuk even de stad in. De xenos heeft weer leuke dingen liggen! @amfy succes met knutselen!! vanacht een rare nacht gehad. Annie heeft gelukkig goed geslapen. Maar om 5 uur ging mijn mobiel. Bleek het de alarmcentrale van de zaak van mijn man te zijn. Er was een storing met het alarm. Hij moest maar even gaan kijken! Lekker dan, ik helemaal in de stress want hij moest er alleen naar toe, en stel je voor dat ze wel met een inbraak bezig zijn! Gelukkig wonen we 5 min van de zaak af en was hij snel weer veilig thuis! Maar goed als je dan weer in je bed ligt is het half 6. En om 6.20 uur vond annie dat de dag begonnen was!! Dus hup weer eruit. Ze ligt nu alweer lekker te slapen. Ze heeft alleen wel weer verhonging, 38,5 graden. ze zou toch niet WEER ziek worden!! Vanmiddag samen met mijn tante naar de ikea! Altijd leuk!! Veel plezier vandaag en tot vananvond!!
Hoi! Pff niet lekker gewerkt, heb echt keelpijn. @ Petra: Knap dat je je verhaal hebt opgeschreven hoor! Heftig om mee te maken allemaal. Mooi gedicht ook. @ Skatje: Welkom !!! @ Amfy: Lekker geklust? Lief dat je dat doet voor die vrienden. @ Petra: He bah dat is balen zeg. Lekker niks doen, groot gelijk heb je. Xenos altijd leuk! Zag er laatst al paas-spullen enzo. @ Pluys: Tjee, dat is niet zo lekker, midden in de nacht je bed uit! Oh ik hoop niet dat Annie ziek wordt zeg, zo zielig altijd.
zo mijn huis is opgefleurt met bloemen. en die hoef ik geen water te geven ze hadden van die leuke potjes bij xenos dus die heb ik er een paar meegenomen. nu mijn humeur nog opfleuren en ik kan er weer tegenaan. verder dus weinig gedaan vandaag. vanavond ga ik nog ff scrappen denk ik als ik niet te veel hoofdpijn heb o ja ik heb nog een vraagje. ik ga binnenkort met mijn zusje een dagje relaxen. we wilde dan een dagje zwaluwhoeve of zoiets. heeft iemand nog tips waar we heen kunnen, wat niet te veel kost en waar je niet per se vast zit aan de sauna, want daar houden we allebei niet van. maar wel lekker massage enzo. fijne avond nog allemaal
@ petra is het sanadome niets? @rianne, balen zeg dat je niet lekker gewerkt hebt. @hier, ben weer thuis haha. wat een klus zeg. en ze proberen te helpen maar onder tussen!! haha wel lief hoor maar heb je na 1,5 uur toch de kamer uit gejaagt hahaha. fynn heeft trouwens zo iets raars van de morgen een poepluier niets aan de hand en vande middag maakt mijn vriend hem schoon (luier 2 van dedag) hele billen onder de uitslag en een dikke blaar!op zijn bil! ik snap er niets van. huis arts zoals gewoonlijk niet te bereiken,