welkom kili ff kort want ga zo marc ophalen nog steeds toos roodloos hier. ik heb wel last van buikpijn, pijnlijke borsten en gister moest ik ineens weer overgeven smorgens. maar verder heb ik nergens last van. ik ga morgen nog een keer een test doen. dus ik hou het nog even spannend fijne dag allemaal kom vanavond ff terug heb nu mijn zusje en zwager nog over de vloer
@ rianne, sow 45 uur das veel zeg mar goed dat je dan de week er na wat tot adem kan komen . Zou dan inderdaad wel fijn zijn als de uren beter vedeeld worden want dit is moeilijk plannen lijkt me . @ pluys, ik ben gister wezen tekenen bij action en hoef pas op zijn vroegst 19 feb te beginnen hahaha en ik maar druk maken over maandag lol @petra oh spannend ik ga voor je duimen zou wel heeeel leuk zijn he ! zo ik ga ff lekker met man en kind naar duitsland ff shoppuh voor marsepein enzo kan ik vanmiddag weer een taart maken . Heb over 2 weken me eerste opdracht taart dus die moet wel goed en strak afgeleverd worden he
Jammie, taart! gaaf om zelf te maken zeg. Wij gaan zo naar mijn schoonmoeder... geen zin in.. haha Morgen gaan we naar de musical Mama Mia
wij hebben bij cafe de blauwe brug gegeten. was erg lekker en gezellig heb op onze weblog stukje geschreven van gister mama mia
hallo dames!! even hier een super kort berichtje!! (zit nu mijn schoonloeders) maar net my name is michael gekeken. Er zit een kindje LULU in die bij mij haar 3,5 jaar tot 8 jaar op de bso heeft gezeten en ze heeft gewonnen!!!! Ze mag de aller eerste show doen!! OHHHHH ik ben helemaal trots!! morgen ga ik even terug lezen wat jullie allemaal besproken hebben, maar ik moest die even kwijt!!
leuk he pluys dat ze gewonnen heeft. had het wel een beetje verwacht. als ik me nog herinner hoe ze was vroeger dan zat het er wel in
Hallo allemaal!! Nou hier weer terug van een weekendje schoonloeders. Zaterdag flink aan het shoppen geweest met schoonzus dus dat was erg gezellig! Petra gaaf he van Lulu!! Ja het zat er vroeger al flink in hahahha. Bij de bso stond ze ook vaak op de tafel te dansen hahahahaha. Ben echt super trots op haar!! En ga er maar aan staan hoor! 10 jaar en dan voor 650 mensen zingen!! respect hahahaha Maar ben je nog steeds toos roodloos? en heb je al een test gedaan? Mijn duimen zijn mega overuren aant draaien hahahahaha Romaira lekker joh dat je nu nog niet hoeft te beginnen op je nieuwe baan! Weer zorgen om niks geweest hahahaha. De artsen zijn er op tijd achter gekomen bij je zoontje toch? Een nichtje van mij (net 1 jaar) heeft het ws ook maar die zijn ze nog flink aan het onderzoeken en kunnen eigenlijk erg weinig vinden. Terwijl het meisje sinds de kerst op een glutenvrij dieet zit en het hele kind is aan het veranderen! Positief hoor!! Bak jij taarten?!?! LEKKERRRRRR als je iemand zoekt om te proeven wil ik mezelf best opofferen hoor hahahaha Rianne heb jij even een pittige baan! respect hoor hoe je het kan combineren! Lijkt mij best zwaar omdat je niet weet waar je aan toe bent. De ene week veel werken en de andere week bijna niet. Kili welkom!!
Hoi allemaal! Ook ik ben een mama uit gelderland, nml uit Wageningen! Woon hier bijna 2 jaar en ken nog niet zo veel mensen (kom uit de Randstad). Sinds 12 december ben ik de trotse mama van een kleine meid.
@ pluys , bedacht me net dat me reactie niet compleet was jeetje dat is ook mooi kl*te zeg dat ze zo moeten testen met dat kindje pfff . Wat dat betreft is Rayn echt een klassiek geval meteen vanaf 6 maanden klachten omdat we toen begonnen met brood te geven natuurlijk . We komen net terug van de kinderarts en nu blijkt dat rayn de ergste variant heeft van gluten allergie , je hebt gradaties van 1,2,3,3a,3b,en 3c en die heeft hij dat houd dus in dat hij al ziek word van een broodkruimel ! was toch wel een domper moet ik zeggen al veraders het niets aan de situatie natuurlijk maar toch moet ik het wel weer even verwerken hoor !
Romaira dat is even flink k*t zeg!! Ja tuurlijk veranderd het niks aan de ziekte die hij heeft. Maar je krijgt toch liever te horen dat ze de lichtste vorm hebben toch?!? Ik wist trouwens niet dat er verschillende vormen zijn. Heeft mijn schoonloeder nooit iets over verteld! Bewust denk ik want ze wil graag in de aandacht en als ze dan verteld dat er verschillende vormen zijn en zij ws de lichtste heeft, ja dan is het minder erg. Ze spijbelt ook best vaak! Ze neemt dan wel dingen waar gluten inzitten. Dus dan kan je zeker niet de zware vorm hebben. Gelukkig zijn jullie er op tijd bij en is het snel ondekt en zijn die vervelende onderzoeken niet meer nodig! paloe en chani welkom!! Petra en en en en?!?! Nog steeds toos roodloos?
pluys , moet eerlijk zeggen dat ik dan twijfel of ze überhaupt gluten heeft want als ze ze kan eten ???? rayn heeft vorige week gluten binnen gekregen op het KDV nou die heeft snachts zulke buikpijn gehad dat het leek of zijn ingewanden er uit getrokken werden zo was ie aan het kronkelen en dat doe je jezelf toch niet aan zulke pijnen ? maar goed wie zijn wij ? toch ? heeft ze wel een biopsie gehad dan ? want dat is de enigste manier om 100% zeker te zijn of je het hebt ja of nee
@ Pluys: Nu valt het pittige wel mee hoor Toen ik nog op straat werkte, was het pittig! Dat sta je bij dingen waar je niet wilt zijn als je moeder bent. @ Chani: Welkom! Nog niet zo lang mama, leuk hoor! Je eerste? @ Paloe: Ook welkom! @ Romaira: Oh wat erg van die allergie! Snap dat je dat even moet verwerken! Heftig hoor. Kan hij daar overheen groeien? De musical Mama Mia was echt super zeg! Ik zat op stoel 1 Helemaal vooraan!