mama's uit gelderland

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door petra26, 31 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Romaira

Romaira Fanatiek lid

23 mei 2008
    4.067
    0
    0
    wat een rust hier zeg :D

amfy als je het niet vertrouwd gewoon hap bellen hoor !

@ hier , weer thuis na een &^% dagje werken :(
    om 12 uur hebben ze van het kdv gebeld of roy , rayn op wilde halen hij was zo hangerig en had 39,5 koorts (tand/kies ) dus roy heeft hem maar opgehaald en hij wil niets dan slapen en hangen . Morgen eerst maar eens een thermometer kopen we zijn de onze kwijt ..........zou een oor thermometer al mogen ?/ veilig zijn ?

nu lekker 2 dagen vrij ...........heerlijk

2. Amfy

Amfy Niet meer actief

get dat werken is dus niets daar!

ik weet eigenlijk niet of een oor thermometer mag.zou welk een hoop heisa schelen

3. pluys

pluys Fanatiek lid

30 jul 2006
    4.587
    1
    36
    Harderwijk
    @rianne vervelend zeg die keelpijn! misschien toch eens langs de dokter? Het heerst er ook weer flink hoor! Vorige week werd ward ineens ziek (en die is nooit ziek), zondag werd ik ineens snotverkouden (had daarvoor ook last van mijn keel), en nu onze annie! Vanmiddag ging het redelijk goed. Was erg gezellig met mijn tante (annie is ook helemaal gek van haar), en ik kom bij mijn ouders (eten daar altijd woensdag) en ja hoor mevr helemaal hangerig en zielig. Koorts gemeten, 39,5. Net een zetpil erin gedaan en nu ligt ze te slapen (in haar eigen bedje voor zo lang het duurt!).

@amfy ja leuk he die mensen die denken je te kunnen meehelpen!! GRRRR heel gauw die kamer uit!! Is het allemaal af gekomen? En wat zielig voor Fynn!! Raar hoor dat zo uit het niets zijn billen helemaal kapot zijn! Lekker hoor dat de dokter niet te bereiken is!

@romaira het is dus niet heel erg gezellig op je werk? Jammer hoor! Maar misschien gaat het beter worden daar? Rayn dus ook ziek! Pff schiet ook lekker op zeg!! Veel knuffelen dus! Beterschap!

@petra lekker je huisje in de lente sfeer! Nu jezelf nog!! Maar dat gaat helemaal goed komen, heb er alle vertrouwen in.

4. pluys

pluys Fanatiek lid

30 jul 2006
    4.587
    1
    36
    Harderwijk
    @oorthermometer, ik weet niet of dat goed is? Heb vroeger iets gelezen dat ze niet helemaal de goede temp aangeven? Maar ja dat is alweer een tijdje geleden.

5. Romaira

Romaira Fanatiek lid

23 mei 2008
    4.067
    0
    0
    zo iets staat mij ook bij, maar in het ziekenhuis gebruiken ze ze ook vandaar mijn vraag :)

6. pluys

pluys Fanatiek lid

30 jul 2006
    4.587
    1
    36
    Harderwijk
    ja daar heb je helemaal gelijk in! Ik zou het ook niet weten. Maar je hebt dus geen gewone in huis? Maar stel dat de oorthermometer iets lager aangeeft, dan zou ik het goed in de gaten blijven houden. En als de koorts te hoog word hup naar de dokter!! (of huisartsenpost, of eerste hulp). Beterschap!!

7. pluys

pluys Fanatiek lid

30 jul 2006
    4.587
    1
    36
    Harderwijk
    ik ga trouwens er vandoor voor vandaag. Ga even lekker bankhangen. En op tijd naar bed want ik verwacht een korte onrustige nacht!

Dusss meiden WELTRUSTEN!!

8. Romaira

Romaira Fanatiek lid

23 mei 2008
    4.067
    0
    0
    weltrusten :D

9. Amfy

Amfy Niet meer actief

trusten!

10. Romaira

Romaira Fanatiek lid

23 mei 2008
    4.067
    0
    0

11. Amfy

Amfy Niet meer actief

dus je werk een half uur voor nix??

die is gek

12. Romaira

Romaira Fanatiek lid

23 mei 2008
    4.067
    0
    0
    uh ja das vrij "normaal" in de detailhandel 15 min voor opening want anders is de winkel te laat open en 15 min na sluitingstijd oor kassa tellen enzo

ps heb je me krabbel gezien ;)

13. mamavansam

mamavansam Niet meer actief

#793 mamavansam, 24 feb 2010
    Laatst bewerkt door een moderator: 24 feb 2010
    Hey meiden,

Zit ik dus net te reageren op jullie, bijna klaar en ineens is alles weg!! Grrrrr moet ik dus op nieuw beginnen. Sorry maar daar heb ik even geen puf voor.

@hier, vandaag een heerlijke dag gehad met Sam. Toen me mannetje thuis kwam van werken zijn we even wezen shoppen. Heb hele leuke laarzen gekocht. Ben er heel blij mee.
    Daarna lekker gegeten en toen Sam naar opa en oma gebracht, want helaas moet ik morgen weer werken. Ik heb zo geen zin. Werd ik gisteren ineens weer niet lekker. hoofdpijn en me holtens zitten weer vol. Had me dus maandag al beter gemeld en ik kreeg al op me kop van me man. Zelf al teveel aan me hoofd, dus ik baal behoorlijk. Maar ja gelukkig zijn het maar twee dagen en dan weer vijf vrij. Morgen na me werk na de tandarts en dan weer shoppen in Utrecht en even saampies een hapje eten ergens.

Sorry van me echo berichtje meiden.

14. mamavansam

15. mamavansam

Meiden ik ga me bed opzoeken.

Slaap lekker.

16. Romaira

Romaira Fanatiek lid

23 mei 2008
    4.067
    0
    0
    trusten !

17. mamavansam

Goedemorgen meiden.

Even snel een berichtje op de vroege morgen. Pff dit is wel extreem vroeg voor me, maar ik kan met me man meerijden en omdat we vanmiddag naar de tandarts moeten komt het heel goed uit.
    Ben lekker vroeg me nestje ingegaan en heb heerlijk geslapen.
    Ik probeer vandaag op het werk af en toe even op het forum te kijken hoor.

Nou werkse voor de meiden die moeten werken en voor de rest een fijne dag en ik hoop dat het droog wordt vandaag. Hier regent het namelijk.

Doei doei

18. Romaira

Romaira Fanatiek lid

23 mei 2008
    4.067
    0
    0
    jemig dat was vroeg zeg hahah

werkze vandaag ! ik denk dat ik een dagje thuis blijf ( als me dat lukt heb nogal de drang om er op uit te gaan ) beetje aan klungelen hier.

19. Amfy

Amfy Niet meer actief

goede morgen!

@mama van sam dat was wel heel vroeg.

hier word het een thuis doe ochtend en dan vanmiddag even met mijn moeder kleding enz uit zoeken wat weg kan. mijjn moeder heeft nogal een extreme gardarobe. die moet echt een keer in de zoveel tijd worden opgeruimt anders klappen de kasten uit elkaar;)

verder kom ik er gister achter dan mij vloer in de keuken echt zwaar beschadigt is!
    erger me dood er aan maar ja de vloer is net een jaar oud en verbonden met de woonkamer dus dat haal je er zo ook niet uit.

20. Romaira

Romaira Fanatiek lid

23 mei 2008
    4.067
    0
    0
    amfy wat is er gebeurd met de vloer in de keuken dan ?

Deel Deze Pagina