mama's uit gelderland

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door petra26, 31 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pluys

pluys Fanatiek lid

30 jul 2006
    4.587
    1
    36
    Harderwijk
    Hallo allemaal!!

Hier even een kort berichtje! Annie is flink ziek. 's morgens zie je dat ze ziekjes is, smiddags knapt ze even op, aan het eind van de middag is het instorten geblazen!! En rond zes uur slapen, en dan wel alleen in de buurt van mama. Gister en eergister had ze voordat ze de nacht in ging 40,2 graden koorts. Vond het erg eng zo hoog. Ze heeft ook lekker bij mij in bed gelegen. Slapen kan ik niet zeggen, ze heeft elke nacht zo onrustig geslapen, en maar draaien en maar woelen. Je doet zelf dus ook geen oog dicht. Wat wel erg schattig was (en het ook weer helemaal goed maakte), afgelopen nacht werd ze een paar keer wakker en toen zei ze : mama mmmmm. Kwam ze met haar mond naar me toe om me een kusje te geven!! Nou dan smelt ik helemaal!!

Ik ga ook weer WELTRUSTEN zeggen. Annie ligt dus bij mij in bed, en is er gister uitgevallen. Mijn man zou even opletten zodat ik even snel kon roken. Stond net 2 min buiten of ja hoor daar hoor ik een flink gehuil, mevr was gaan draaien en bam op de grond gevallen (gelukkig niks aan de hand, zelfs geen blauwe plek!). Dus vind het nu niks als ik haar te lang alleen laat (pc staat in een kamer naast onze slaapkamer).
    Dussss WELTRUSTEN en (als het goed is) tot morgen!!

2. pluys

pluys Fanatiek lid

30 jul 2006
    4.587
    1
    36
    Harderwijk
    Goedemorgen allemaal!!

Waar zijn jullie allemaal?!?!
    Even een kort berichtje. We gaan zo naar mijn schoonouders toe, dus vananvond laat pas weer terug. Annie heeft een redelijke nacht gehad, en de koorts lijkt nu weg te zijn!! Dus ze gaat vanavond weer in haar eigen bedje (kan ik ook weer eens goed slapen hahaaha). Hoop dat de koorts vandaag ook wegblijft!

Wat zijn jullie plannen voor vandaag?

3. mamavansam

mamavansam Niet meer actief

Goedemorgen,

Ja wat een rust idd hier.
    Hier geen plannen, behalve heel veel spelen met Sam en ik denk ook foto's van Sam inplakken. Me man is werken en dan vind ik het altijd best wel saai om iets te gaan doen.
    Als het vandaag nog een droog wordt ga ik wandelen.

@ Ben blij dat Annie beter de nacht is doorgekomen. Zo zielig als die kleintjes ziek zijn. Veel plezier bij je schoonouders.

4. Amfy

Amfy Niet meer actief

hoi dames,

hier echt een belabberde nacht! en niet door een kleinetje dat wakker werd;)
    ik ben me vanacht toch ziek geworden echt niet grappig.
    ik had gister avond al zo iets dat ik niet lekker in mijn vel zat maar dit slaat echt alles!ik ben nooit t ziek en nu in 2 maanden tijd als 2 keer snap er niets van.
    \
    we zouden vandaag eters krijgen maar die hebben we maar af gebeld wel heel erg balen maar ja om nu ziek 2 uur in de keuken te staan is ook niet prettig.

@pluys, veel plezier van daag!
    @ mama van sam, kan ook lekker zijn een dagje niets doen. hopen dt het weer wat optrekt ;)

5. Romaira

Romaira Fanatiek lid

23 mei 2008
    4.067
    0
    0
    @ pluys , fijn zeg dat je meisje opgeknapt is ! hopelijk staat je een goede nacht te wachten straks

@ mamavansam , jij een lekker rustig dagje vandaag .......ook wel eens lekker he :D

@ amfy,
    ah bah meid toch , ziek zijn is ook nix :( heb je ook goed ook dat je afgebeld hebt zo kan je niet koken !

@ hier , ben nu bij me mams koffie aan het drinken . Als rayn straks wakker word gaan we naar de crea beurs hoop dat het wat is :D Heb vanmorgen de taart weg gebracht en ze waren er toch blij mee ! kan ik gewoon van genieten om mensen zo blij te zien he :) kreeg zelfs 2 euro extra omdat ze er zo blij mee was en hem zo mooi vond ! ( en een nieuwe opdracht voor augustus :D )

fijne dag allemaal !

6. Amfy

Amfy Niet meer actief

@romaira super dat ze de taart mooi vonden! echt top en gelijk weer een opdracht gaat goed daar bij jou!!!!
    binnen kort maar eens samen een taart maken ;)

7. Skatje

Skatje VIP lid

10 dec 2008
    9.026
    165
    63
    Vrouw
    Gastouder
    Arnhem
    Hier maar een pyjamadag..

We zouden bij iemand gaan eten maar ja ze is helaas ziek. Maar ja om nu ziek 2 uur in de keuken te staan is ook niet prettig ;)

Beterschap amfy!! ;)

8. Amfy

Amfy Niet meer actief

:p flauw!!!!!

9. Skatje

Skatje VIP lid

10 dec 2008
    9.026
    165
    63
    Vrouw
    Gastouder
    Arnhem
    Ja he? :D

10. mamavansam

mamavansam Niet meer actief

Hoi Meiden,

@ AMfy, meid heel veel beterschap en rust lekker uit.
    @Skatje, hahaha die is leuk!!hihihi. Hier een joggingpakdag!! Heerlijk zo'n dagje!
    @Romaira, Leuk joh, dat ze zo enthousiast waren. En gelijk een nieuwe bestelling. Super meid!! Enne veel plezier op de beurs!!

@hier in Culemborg, hier is alles lekker rustig, Sam ligt nu lekker te slapen, dus ik ga ook even een tukkie doen op de bank!

11. pluys

pluys Fanatiek lid

30 jul 2006
    4.587
    1
    36
    Harderwijk
    @amfy beterschap!! Echt tijd hoor voor de lente!! Iedereen word maar ziek en blijft ziek!

@romaira gaaf hoor dat ze weer blij waren met je taart!!

@mamavansam lekker een hangdagje!

@skatje jammer dat je eetafspraak niet doorgaat! Wel erg lekker een pyamadagje!

Ik zit nu in het zuiden van het land, bij de schoonouders. Annie is zo lekker bezig op het moment GRRRRR. Alles is nu echt NEE en als het niet gaat zoals ze wil dan gaat ze zichzelf pijn doen (ergens met haar hoofd tegenaan stoten) en dan laat ze zich vallen en begint ze te huilen. Erg leuke fase dus!!

12. petra26

petra26 Actief lid

hey meisjes

@pluys geen fijne fase nee, deed marc ook toen hij kleiner was, altijd zijn hoofd ergens tegenaan bonken

@ amfy beterschap

@skatje jammer dat je afsrpaak niet doorgaat. pyama dag is ook lekker

@ romaira leuk dat je taart is goedgekeurd en dat je alweer een neiuwe opdracht hebt.

@ hier nog steeds ziek. na vanmiddag een broodje te hebben gegeten blijft alles wel binnen, maar ben nog steeds heel erg misselijk, mijn lijf doet pijn en ik heb nog steeds hoofdpijn.
    nu had ik vanmorgen een heel klein beetje rood verlies dus ik denk dat het vandaag of morgen wel gaat doorzetten en misschien dat ik daar wel zo beroerd van ben.
    vanmiddag weer 2 uur liggen slapen op bed, nu gaat het dan wel weer ff, dus hoop dat dat zo blijft.

13. Romaira

Romaira Fanatiek lid

23 mei 2008
    4.067
    0
    0
    beterschap petra !

amfy hoest met jou ? inderdaad maar snel eens een taartje samen maken , gezellie :D
    ik mag einde van de week waar bakken dan een taart voor me moeder die is zaterdag jarig :D

14. Romaira

Romaira Fanatiek lid

23 mei 2008
    4.067
    0
    0
    nou ik ga lekker naar me bedje toe , morgen erg vroeg weer dag pfff 8 uur beginnen :( bah en dan ook nog tot 18:00 !
    maarja tis niet anders he :)

15. pluys

pluys Fanatiek lid

30 jul 2006
    4.587
    1
    36
    Harderwijk
    Goedemorgen allemaal!!

Hier een super nacht gehad!! Annie heeft sinds gister geen koorts meer en ze heeft vannacht in haar eigen bedje geslapen (de hele nacht door)! Dus het was voor ons ook een nacht goed slapen!!

@romaira werk ze vandaag!! Lange dag hoor!

@petra voel je je al iets beter? Succes met het nemen van je beslissingen! Luister goed naar je gevoel, die heeft het meestal goed!

@amfy hoe voel jij je vandaag? Beterschap!

Ik moet zo een aantal boodschapjes doen en vanmiddag werken. Klinkt stom maar vind het spannend vandaag. We hebben sinds half negen voor het eerst personeel!! We kennen die jongen al redelijk goed en hij heeft ward een aantal keren vervangen tijdens vakanties. Maar toch nu is hij personeel! Vind het echt spannend hahahahahaa.

Wat zijn jullie plannen vandaag?

16. petra26

petra26 Actief lid

goede morgen

nou ja goede kan je wel weg laten, ik ben nog steeds ziek. voel me echt beroerd. ben vannacht ongi geworden dus nu heb ik alles tegelijk. of het is daarvan dat kan ook nog maar voel me er niet heel blij van.
    heb me ook ziek gemeld, moest vanmiddag werken, dat zal nog wel een staartje krijgen, want het was al een moeilijk geval dat ik per se moest werken vanmiddag en eigenlijk niet kon. omdat marc naar de pzs gaat vanmiddag. dus ik zal er nog wel van horen :(

ik ga nu ff brood maken voor marc en verder maar op de bank liggen zo veel mogelijk, maar ja ben nu alleen thuis met marc dus word dat toch wat lastiger.

fijne dag allemaal

17. pluys

pluys Fanatiek lid

30 jul 2006
    4.587
    1
    36
    Harderwijk
    @petra hoe raar het misschien ook klinkt maar fijn dat je ongi geworden bent!! nu kunnen jullie weer verder!! En dit gaat gewoon de laatste ongi in 9 maanden worden, deal?!?
    Heel goed dat je je ziek heb gemeld, je moet nu even aan jezelf denken! Rustig aan vandaag en ik hoop dat je je snel weer iets beter gaat voelen!!

18. Amfy

Amfy Niet meer actief

goede morgen!

hier gaat het aardig. vanacht nog wel geknuffeld met de wc pot maar ach als minder asl gisternacht.
    ik heb ook nog eens dat ik ongi word nou joepie!!! bleg.
    wel lekker al het nu koment en niet in de vakantie maar ja tis nu ook niets haha. ik heb er echt veel last van ik ben niet aan de pil gegaan vanwege de bv en ja vriend begon hier gister al dat hij in novenber voor een 2de wil gaan!
    een spiraal is dan echt zonde geld. en de pil j aan de ene kant wel makelijk maar aan de andere kan daar werd ik beroerd van.

maar even wat anders (letop onderstaande is serieuse kost)
    ik heb echt een probleem ik kan niet fatsoenlijk eten. ik eet net zo veel als fynn (250 gram) als ik ook maar iets meer eet moet ik spugen! niet normaal dit is nu al ruim 2 weken zo en het stopt niet. iki heb al eeen keer een eetstoornis gehad in de puberteit maar dat was anders dit gaat echt vanzelf
    mijn ma maakt zich zorgen vriend maar zich zorgen zelfs mijn broertje maakt zich zorgen!
    weet iemand wat dit kan zijn?

19. petra26

petra26 Actief lid

amfy zou je niet even naar een dokter gaan hiermee. het klinkt niet best. ik heb dat ook wel eens gehad, vroeger toen had ik maagslijmvliesontsteking. maar toen kon ik ook bijna niets binnen houden. dat is wel anders als jij nu omschrijft, maar ik zou wel ff naar ja ha bellen

20. Amfy

Amfy Niet meer actief

ben ik een heel erg watje als ik zeg dat ik dat dus niet durf;)

Deel Deze Pagina