kan me wel voorstellen dat je dat niet zo leuk vind, maar dit is ook niet normaal. het duurt al 2 weken zeg je, dat is niet gezond toch.
Goedemorgen meiden, @Pluys, wat fijn dan Anouska geen koorts meer heeft. En dat ze lekker heeft doorgeslapen. En voor jullie natuurlijk ook. En ik snap best dat het spannend is om nu personeel te hebben @Petra, Jeee meid nog steeds beroerd, maar 1 plus punt is nu wel dat je ongi ben geworden. Hahaha en wat pluys zegt ben ik ook mee eens hoor, laat dit maar de laatste keer zijn en pas over 9 maanden weer eens een keer. Ik hoop het echt zo voor jullie. Veel beterschap meid. En denk aan jezelf! En laat je werk het maar uitzoeken hoor. Jij heb hier ook niet om gevraagd. @Amfy, Ik snap heel goed dat je niet naar de HA durf, maar kan er niet iemand met je mee?? Ik zou wel heel snel gaan als ik jou was. Dit klinkt niet zo best meid!! Enne je bent zeker geen watje hoor. @hier, net terug van de buurvrouw aantal huizen verderop. Even een bakkie gedaan. Was gezellig, maar Sam werd moe, dus die ligt nu lekker te slapen. Ben nu wel erg blij met het weer. Het zonnetje schijnt hier af en toe en ik zie ook blauwe lucht. Dus dat is wel lekker, straks even lekker een stukje wandelen met Sam. Verders een rustig nacht gehad, Sam moest wel even huilen om 3uur. Zijn tut (nijn) lag op de grond en die miste hij, daarna heeft hij lekker doorgeslapen tot kwart voor 7, dus moeders mag niet klagen. Verder geen spannende plannen.
Dag meiden, wat een rustig dagje op het forum. Hier even snel een berichtje, ga zo aan het eten beginnen dus lees vanavond wel even bij. Vanochtend naar de tandarts geweest en voor het eerst in mijn leven geen gaatjes Jippie! Luna is voor het eerst meegeweest en heeft zich goed gedragen. De tandarts mocht zelfs even in haar mondje kijken terwijl ze normaal gesproken bang is voor vreemde mannen. En wat een heerlijk weer he? Zonnetje was er gezellig bij vandaag en alle ramen open/dekbedden buiten en allemaal de zon op het gezicht, heerlijk! Manlief was vrij vandaag dus gezellig samen broodje gegeten. Fijne avond allemaal!
Hoi dames!!! Ik ben erg druk op het moment. Vanaf donderdag ben ik een paar dagen vrij, dus dan kom ik weer even buurten!!
ja mischien moet ik toch maar een keer gaan allemaal drukke meiden hier. hier een dagje vanalles gehad. ik en fynn zijn naar de kapper geweest ik ben even in duitsland geweest bij een baby winkel. en nu ben ik blij dat ik zit oja even een update van vanmorgen mijn vermoedens waren juist ben dus echt ongi geworden! nier leuk zo net voor de vakantie terwijl je nog zoveel moet doen
goede morgen @ amfy goed dat je een keer gaat. hier weer redelijk opgeknapt, alleen nog super moe, maar dat komt denk ik ook omdat ik ongi ben. en natuurlijk 3 dagen niets tot weinig gegeten heb. verder gaat het hier wel weer de goede kant op. het zonnetje schijnt dat doet een mens zo goed. tenminste bij mij wel vandaag weer mijn oppaskindjes maar ik gooi die jongens vanmiddag lekker naar buiten, en zelf, nog een beetje een rustig dagje ervan maken.
zo meiden ik ben er ook weer , wat ben ik ziek geweest zeg ! Zondag avond broodje döner gegeten , daar ben ik me toch ziek van geworden zeg pffff zat met de emmer op me knieen op de wc pfff en dat duurde tot gistermiddag zelfs een kop thee bleef niet liggen ! Heb me dus gister ziek moeten melden op me werk ze waren er niet blijmee maar ja zo kon ik echt onmogelijk werken toch .......... Nu heb ik nog flinke verkoudheid te pakken maar ga me wel beter melden vandaag dan moet ik morgen werken maar daarna een week vrij en ik kan vanavond rustig uit eten met mams en me zusje amfy , echt meid ga naar de dokter toe natuurlijk is dat niet fijn maar dit kan zo ook niet veel langer door gaan toch ?! mamavansam , zonnetje is altijd goed he
Hallo dames! Ik ben ook een Gelderland mama (in spé). Omgeving Nijmegen! Wat leuk dat er een topic voor gelderlandmama's is! `Liefs, blond
over het algemeen is het hier altijd vrij druk. als je een dag niet geweest bent, moet je 3 paginas bijlezen
Hey meiden!!!!!! @blond, welkom meid en klets lekker mee, idd rustig, maar dat komt door het lekkere weer. Ik wordt er gelijk zo vrolijk van. @Romaira, Dusss voor jou voorlopig geen döner meer. Dus je heb vriendjes gemaakt met meneer wc-pot! @wenn, beter dat je geen gaatjes had!! En wat goed van Juna zeg! @Petra, wat fijn dat je wat beter voel meid! Je zult de komende dagen nog wel moe zijn. Maar idd je gaat je beter voelen nu het zonnetje weer een beetje schijnt. @hier, Ohhh ik ben zo aan het genieten de afgelopen dagen. En het zonnetje erbij, dat doet een mens idd heel erg goed. Sam is zo mega vrolijk de laatste tijd. Echt niet normaal. Hij praat, speelt heerlijk en wandel er flink op los. Gisteren de stad bij ons in geweest en me man liep met Sam op de arm en toen we de Hema in gingen liet hij Sam lekker lopen. Ohhh Sam vond het echt zo geweldig! En lachen wat hij deed. Ik heb een foto op me hyves staan. Vandaag ook een stukje bij ons voor met Sam gelopen, lekker in het zonnetje. Ook even bij ons achter in de speeltuin geweest. Daar staat zo'n draaiding en daar kan je in zitten, dus natuurlijk ff gedaan en hij had een schik. Sam eet nu ook super goed. Hij eet drie boterhammen, cracker, banaan, en zijn avond eten gaat ook steeds beter. O'ja Sam is ook aan de kabouterthee, eerst moest hij er niets van hebben, maar nu??? Hij vond het heerlijk. Morgen nog een lekker dagje met me ventje en dan helaas weer twee werken en dan hebben we weekend!!! Zaterdag hebben we ook een verjaardag van een vriendin, zij en haar zoontje zijn op dezelfde dag jarig. En hij wordt 1 jaar. We hebben besloten om een andere dag te gaan, want er komen ontzettend veel mensen. Ze heeft een grote familie. Ik denk dat Sam het niet gaat trekken. En ik vind het persoonlijk ook te druk. Maar gelukkig vond ze het niet erg en plannen we snel een andere datum. Nou meiden, ik ga aan het eten beginnen. Ik lag even op bed met me laptop. Heb zo'n hoofdpijn bahhh.
Wat id dit nou? Haha, het is half 10 en er is de hele avond nog niets neergezet haha! @Blond, Gezellig dat je er bijbent! Je bent mamma in spé! Hoelang moet je nog? Gaat alles goed? @Mamavansam. Ik ga zo even je hyves bekijken voor de foto! Maar Sam aan de kabouterthee? Wat is dat? Misschien heel dom van me hoor, maar ik heb er ngo nooit van gehoord!
Hahaha ja dat is biologische thee van het merk Piramide (reformafdeling). Speciaal voor de kids. In sommige thee soorten zitten looizuur en cafeine in. Haha en Sam is al druk genoeg, dus geen cafeine voor hem Nee ik had die nog liggen. Toen hij nog zo klein was rade ze aan thee te geven, dus vandaar. Wat een rust verder hier! @ hier in culemborg. Een rustig avondje. Ik had zo'n trek in een vette hap, dus manlief was zo lief om wat lekkers te halen. hihihi Ik ga lekker me bed in. Pfff me hoofdpijn is nog niet over. :x Slaap lekker iedereen. En tot morgen
Hallo allemaal!! Ja het lijkt wel steeds rustiger te worden hier!! Vandaag in apeldoorn geweest. Dacht leuk naar de H&M te gaan om een paar leuke dingen voor annie te kopen, nou wat een flop zeg!! Echt waar normaal vind ik altijd iets leuks, maar nu helemaal niks!! Dus op naar de V&D, ook niks, hema niks! Gelukkig had de prenatal wel een leuk shirt met de tekst : Cutest girl in town. En ja dat is annie!! Gelijk even een 2de nina gehaald, voor als nina1 in de was moet. (nina is een knuffelkonijn waar de speen aankan, ze noemt hem nina). Vandaag te horen gekregen dat mijn neef weer papa gaat worden. Hij zit nu in een 2de relatie. Hij heeft al een kind uit een vorige relatie. Samen met zijn huidige vriendin wilde ze heel graag een kindje. Maar het kwam maar niet. ziekenhuis in, ziekenhuis uit. Het bleek dat ze ws bijna in de overgang zou zitten en ze had de vruchtbaarheid van een vrouw van 45 jaar (ze is 35 jaar). In maart zouden ze beginnen met behandelingen. En nu wonder boven wonder zijn ze zwanger!! Ga er donderdag even snel langs om een kleinigheidje te brengen. Verder eigenlijk geen nieuws vanuit huize luys.
nou waar is iedereen toch, is het niet meer gezellig genoeg hier ??? ik ga morgen aan de clomid beginnen dus ben benieuwd hoe mijn lijf weer gaat reageren. ik ga nu naar bed, heb er een lange dag opzitten, half 8 stond mijn oppaskindje voor de deur. morgen vrij, dus ff mijn huis op orde maken want dat is al een week niet gebeurt. en smiddags naar de bieb met marc samen. donderdag en vrijdag werken, en dan weer weekend vieren meisjes slaap lekker en tot morgen
hey dames. even een heel snel berichtje morgen ben ik echt weer vol bij sommige weten het al! ik heb een contact getekend vandaag ik ga weer werken 3 weken terug compleet over de zijk omdat het niet wilde en nu helemaal goed! ik ga aan de gang als telefoniste bij een schilders bedrijf ik heb er z' zin in