Zo ik kom me ook weer even melden . Heb vandaag de hele dag bij me moeder op de verjaardag gezeten, bere gezellig was het iedereen was knettergek met rayn en hij gelukkig ook met hun totaal niet eenkennig Morgen komt me vader terug van zijn wintersport vakantie dus ga morgen maar weer even langs ............hij heeft rayn nu 2 weken niet gezien en aangezien roy toch weer ligt te slapen kan ik net zo goed even langs hun gaan kreeg net nog weer een mailtje van dat vrouwtje waar ik als 2e een taart voor heb gebakken dat ze nu via hyves hele leuke reactie's op de taart krijgt en dat ze haar best gaat doen zodat ik weer nieuwe opdrachten daar uit krijg , lief he @ mama van sam , t was ook vreselijk koud vandaag he brrrr maar de kinderboerderij is wel altijd leuk ja .......over een paar weken weer jonge beestjes zoo lief he ! wij hebben er 1 op de hoek hier dus een paar keer per week zijn we er wel te vinden @ wenn, wat doet je man voor werk dan dat ie vandaag op zaterdag moet werken ? heb je je verder wel een beetje vermaakt ? @ rianne , waar ben je toch ? druk met je taartjes ? @ amfy, is je laatste (spoed ) taartje in goede aarde gevallen bij de ontvangers ? hoest verders aan die kant ? en met fynn al een kies door inmiddels ?
@ Romaira, wat lief van die vrouw, leuk hoor. Ik hoop dat je nog veel meer opdrachten krijg. En wat fijn dat Rayn niet eenkennig is. Je vader zal Rayn wel erg gemist hebben. Gaat het verder allemaal goed met Rayn?? En natuurlijk met jou? Wij moeten ongeveer 10min lopen naar de kinderboerderij. Maar Sam vind het wel erg leuk. Deze maand gaan we een abonnement kopen voor de dierentuin in A'foort. Nu 50 euro pp i.p.v 57. ( deze actie geld tot eind van de maand) Kunnen we lekker vaak naar de dierentuin toe. Sam is dol op dieren. En als het ons bevalt het jaar daarop een ander dierentuin.
Ja rayn doet het super sinds ie glutenvrij is hij komt ook lekker aan en smult weer heerlijk overal van . En dan gaat het automatisch met mama ook goed he Oh wat leuk jaarkaart van de dierentuin , in verhouding helemaal niet duur hoor ! Zou deze zomer ook graag met rayn naar de dierentuin hier in arnhem gaan afgelopen zomer zijn we ook geweest toen we op vakantie waren maar toen was ie er eingelijk te klein voor . Ik denk ook dat me vader rayn gemist heeft , die 2 zijn zooo gek met elkaar .....vond het ook erg leuk voor me vader dat ik nu een zoon heb omdat hij zelf 2 dochters heeft gekregen
Hallooooooooo hahaha daar was ik ook weer eens heb niet terug gelezen sorry daarvoor.. Maar ik vergeet jullie niet hoor.. Echt niet!!!!
Grappig dat je het erg leuk vond dat je Rayn kreeg omdat je vader twee dochters heeft gekregen. Dat vond ik namelijk ook. Me vader heeft het ook moeten doen met twee dochters hihihi een jongen is toch heel anders en dat merk ik heel erg bij me vader en het mooiste is ook dat me vader ook vorig jaar de vut is in gegaan en zo kan hij nu volop genieten van zijn kleinzoon en zeker dat ze maar 5 deuren verderop wonen Vorig jaar april zijn we ook een keer naar de dierentuin geweest en toen had ik Sam niet meegenomen. Sommige snapte het niet, dat ik zei dat hij er toch niets aan had. Ik voelde mezelf toen ook niet echt lekker, dus voor mij was het juist even lekker.
@mamavansam, Het was inderdaad erg koud, maar wel lekker gezond! Zo'n jaarkaart is inderdaad heel leuk! En de dierentuin in Amersfoort ook dus helemaal goed toch! @Romaira, Hij werkt niet op zaterdag naar hij gaat altijd naar zijn neef. Hij werkt als webmarketeer (computernerd haha) en heeft een 9 to 5 job. En wat goed van Rayn zeg! lekker om hem zo te zien smullen joh! Heb me hier vandaag niet zo goed vermaakt. De mini's zijn allebei snotverkouden en Luna huilt echt overal om. Pff, zo vermoeiend! En Tyas begint een ramp te worden met eten. Hij wil geen groenten meer. Zodra ik hem avond eten voorzet wordt hij boos en gaat ie zitten etteren. Alles uit zijn mond spetteren pfrfrfrf en dan zijn lippen en kaken stijf op elkaar. Brood wil hij wel en fruit vind hij ook niet lekker meer Iemand tips? Hopen dat ze vannacht allebei doorslapen en dat we morgen weer met frisse moet kunnen beginnen!
hey hey ik meld me ook weer het gaat nu hard voor ik het weet zij we onderweg ik ben nog niet klaar!!!!!!! bah ik heb dat altijd ik begin snel maar op de een ofandere manier is het toch altijd op het laatste moment. @romaira het spoedtaartje is in goede aarde gevallen! gelukkig wel. echt had maar 3 uurtjes haha. moet de foto's nog weer op de pc zetten maar ben me camera kwijt :S snap er niets van. wij willen ook weer naar burgers dit jaar vorig jaar met fynn geweest maar ja ook fynn was eigenlijk nog te klein haha. @ kinderboerderij, hier in de buurt hebben we en geen helaas ik moet altijd e auto in. wel hebben we een herten veldtje maar ja verder als kijken heb je niets
Is iemand van jullie trouwens weleens bij Kidsplayground in Duiven geweest? Wil zoiets graag met Luna gaan doen maar ben er nooit geweest...
Nee, ik had er ook nog nooit van gehoord!! Maar ik zat net ff op de site te kijken, maar dat ziet er wel leuk uit.
Is die er nog wel ? in de zin van bestaad dat filiaal nog ? weet dat hij voorheen tegen over ikea zat naast babycentre maar daar zit ie zowiezo niet meer ! dus of hij is verhuisd of bestaad niet meer , had het er met amfy ook over maar kwamen er samen niet uit . Mss zou je eens kunnen bellen dan weet je het zeker ! Jammer dat je de kids zo ziek hebt zeg altijd sneu ! Ik weet trouwens bij rayn als ie geen fruit eet dat er tanden aan komen denk dat hij het dan te hard vind in de mond (?) @ mamavansam , wat leuk dat jij dat ook had zeg met jou papa , tis inderdaad ook anders een jongen als 2 meiden . Me vader zit nu elke week te pushen (gein ) dat rayn moet lopen want dan kan hij van de zomer met hem voetballen hahahaha @ amfy, balen zeg dat je je cam kwijt bent waar zou hij kunnen zijn heb je hem al ingepakt ? of daar gelaten waar je met je taart was mss ? hihihih zit nu op de hyves van dat vrouwtje van die 2e taart met iemand te kletsen die wil weten hoeveel een taart kost bij mij en of ze het ook zelf kan doen enz enz enz dus wie weet word het wel wat
@Romaira, Ik zal ze van de week eens bellen ja. Lijkt me erg leuk! Van de tandjes zou best eens kunnen kloppen! Hij heeft al tijdje bulten onder zijn tandvlees maar vind al zo lang duren, een week ofzo, dat ik dacht dat het wel weer even zou duren. Luna had pas met 9 maand de eerste 2 en toen ze een jaar was had ze er maar 4 haha. Misschien zijn ze het toch. Vandaag maar flessen gegeven en hopen dat hij doorslaapt
@wenn, Thanks!! Die vervelende tandjes!!! Ik ben al aan het aftellen. Ik zou blij zijn als Sam alles heeft. Ik geloof dat hij er nog 8 moet, maar er staan al twee tandjes op springen!