mama's uit gelderland

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door petra26, 31 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. petra26

petra26 Actief lid

@ rianne leuk he is ie. ik zat op rij 8 dus ook vrij vooraan.
    @chani welkom hier. gezellig dat je komt meekletsen
    @ paloe ook welkom hier. gezellig dat je er ook bij komt
    @ pluys kan je niet zo goed met je schoonouders :)
    @ romaira niet fijn als ze een allergie hebben. sterkte ermee

@ hier nog steeds toos roodloos. gister de gyn gebeld en ik moet nu gewoon afwachten tot het doorzet en als ik dan ongi ben weer bellen om te overleggen hoe verder
    dus met andere woorden wacht maar rustig af het komt wel goed :(
    nou ja ik wacht het wel af. zoek gewoon lekker afleiding en dan komt het wel goed

2. Bijzonder

Bijzonder VIP lid

1 okt 2008
    7.728
    0
    0
    @ Petra: Had je al een test gedaan? Pff wachten is zoooo vervelend :D

3. petra26

petra26 Actief lid

ik heb zondag een test gedaan die was negatief en daarvoor had ik ook al een keer negatief getest maar die was waarschijnlijk te vroeg

4. Bijzonder

Bijzonder VIP lid

1 okt 2008
    7.728
    0
    0
    Oh ja dat had je verteld!
    Spannend hoor !!!

5. petra26

petra26 Actief lid

zo spannend vind ik het niet meer. ik vind het meer frustrerend dat de ongi niet komt. omdat ik nu al meer dan een week overtijd ben kan het bijna niet dat ik nog positief ga testen denk ik. dus van mij mag niet ongi wel komen kan ik tenminste verder

6. chani13

chani13 Lid

25 jan 2010
    90
    0
    0
    Ergens in Gelderland
    @petra: vervelend dat je lijf zo aan het uitstellen is.... kan me voorstellen dat je deze poging wil doorstrepen en weer verder wil.

@romaira: vervelend van die allergie, brood is zo 'ingebakken' in NL. Je weet iig waar die buikpijn vandaan kwam..

@mama mia: is die nog steeds in het theater? Of opnieuw in het theater?

@hier: heb vorige week een spiraaltje laten zetten en me niet goed ingelezen. Nu ben ik erachter gekomen dat je wel enkele maanden kan vloeien! Oef, heb ik weer.... nou ja, hoef iig die v** pil niet meer te slikken.

Ja, ik ben voor het eerst moeder geworden.

7. pluys

pluys Fanatiek lid

30 jul 2006
    4.587
    1
    36
    Harderwijk
    @petra, grrrr schiet dus weer niet op bij jou! Je wist wanneer je eisprong was geweest toch?
    Nee ik kan idd niet erg goed met mijn schoonloeders :D. Mijn schoonvader gaat op zich nog wel maar die schoonmoeder pffffff!! Ze is een uniek persoon hahahaahahahhaa

@Rianne, vertel......ben gek op spannende dingen!! Maar goed dat je kon wisselen op je werkplek! Wat je leven kan veranderen he als je zelf een kindje hebt?!?

@Romaira, ja ze heeft wel al die onderzoeken gehad. Maar wat ik erg vreemd vind is dat ze het vroeger als kind had, toen jaren niet, en sinds een jaar of 6 weer wel. Ze is toen in nepal op vakantie geweest en ze kwam terug en werd al snel ziek. Veel diarree en ze is toen flink afgevallen. Ze is toen in het ziekenhuis geweest en al die onderdoeken gehad en toen kwam ze ermee dat ze weer coeliakie had. Maar ik denk echt dat als ze het al heeft ze de aller lichtste vorm heeft. Het vervelende is dat ik dat niet op een normale manier aan haar kan vragen want dan is de wereld te klein. Zij is altijd zielig en heeft ook altijd wat, ze heeft een enorm zwaar leven. Nou dan weet je ongeveer al wat voor iemand het is hahahaahahaaha.

Mijn man en ik (en nog een ander stel) gaan zaterdag stappen!! Erg spannend want dit is de aller eerste keer zo lang zonder mijn kleine meisje! Pfff heel dubbel dus. Ik wil heel graag stappen, maar om nou een nacht zonder mijn meisje te zijn pffffff!! Ik denk dat ik mezelf goed moet laten vollopen (kan ik niet meer goed denken hahahaha).

8. Bijzonder

Bijzonder VIP lid

1 okt 2008
    7.728
    0
    0
    @ Petra: Nee inderdaad...! Hm balen zeg.
    @ Chani: Er is weer een nieuwe met andere spelers
    @ Pluys: Haha nah ja, kijk maar op het nieuws waar de politie allemaal bij betrokken is. Dat deed ik ook. 112-meldingen rijden. Ja het leven kan zeker veranderen. had nooit gedacht dat ik zo snel van de straat af wilde, daar deed ik het juist voor!
    Leuk stappen. Waar gaan jullie heen? Snap dat het even wennen is zonder je meisje. Gewoon leuke dingen doen, dan denk je er niet aan.

9. pluys

pluys Fanatiek lid

30 jul 2006
    4.587
    1
    36
    Harderwijk
    @Rianne, knap hoor dat je op de straat heb kunnen werken!
    We gaan zaterdag naar groningen toe. Het is een verrassing voor mijn man. Die word zaterdag 30!! En hij vertelde laatst dat hij zich oud begint te voelen en dat hij weer een keer wilde gaan stappen! Dus hij weet nog van niks! Hij krijgt het zaterdag pas te horen. Dat maakt het voor mij ook weer lastig om mijn gevoelens te delen met hem. Ik vind het echt moeilijk om de eerste keer zonder annie te zijn. Maar als ik dat nu tegen hem ga vertellen ja dan is de verrassing weg! Volg je het nog een beetje hahahahahaha?!?

@chani, lekker dan zeg dat je enkele maanden kan vloeien!! Maar goed hoef je ook een aantal jaren niet meer terug en geen pil meer te slikken!! Ik slik wel de pil, maar merk echt aan mezelf dat ik er door veranderd ben.

10. Bijzonder

Bijzonder VIP lid

1 okt 2008
    7.728
    0
    0
    @ Pluys: Wat leuk zeg. Groningen schijn je heel leuk te kunnen stappen! Haha 30 is niet zou oud toch. Wel leuk als verassing.
    Deel hier je gevoelens maar, houdt het maar als verassing voor je man, dat is leuker :D

11. pluys

pluys Fanatiek lid

30 jul 2006
    4.587
    1
    36
    Harderwijk
    GRAAG:D!!
    Zijn jullie wel eens een nachtje zonder kind geweest? Hoe ging dat? Viel het mee of tegen? Ik heb annie alleen nog maar bij mijn ma, vriendin en man achter gelapen en alleen als het echt nodig is. Moet er dus nog echt aan wennen om annie bij mijn ouders achter te laten omdat ik iets leuks ga doen. Heb nog 3 dagen om te wennen hahahahaha

12. petra26

petra26 Actief lid

als je eenmaal weg bent dan komt het best goed. je weet dat ze in goede handen is. en als jij eenmaal ergens anders bent en het gezellig hebt ben je haar zo "vergeten"
    ik geef toe de 1e keer is best moeilijk, maar als je genoeg afleiding hebt komt het goed geloof mij
    wij zijn zelfs al een paar keer een weekend weg geweest zonder marc en ik heb het overleeft :)

13. Bijzonder

Bijzonder VIP lid

1 okt 2008
    7.728
    0
    0
    Mijn dochter heeft al heel vaak gelogeerd bij mijn ouders.
    Eergister ook, toen we naar de musical gingen.
    Ik heb het er niet moeilijk mee. Ik kijk er gewoon naar uit om haar daarna weer te knuffelen :D

14. pluys

pluys Fanatiek lid

30 jul 2006
    4.587
    1
    36
    Harderwijk
    Pff het wisselt heel erg hoor bij mij hahahahahaaha. Het ene moment denk ik ach stel je niet aan!! Het komt best goed! Maar het andere moment denk ik waaaahhh waarom doe ik dit! Ik wil helemaal niet!
    Maar goed 1 keer moet de 1ste keer zijn. Dus even doorzetten, anders kan ik helemaal nooit meer gaan stappen! En ik ben zooo gek op stappen hahahahhaa

15. pluys

pluys Fanatiek lid

30 jul 2006
    4.587
    1
    36
    Harderwijk
    Waar is iedereen?

16. petra26

petra26 Actief lid

thuis op de bank met de tv en de laptop aan
    ben mijn weblog aan het pimpen :)
    en verder aan het relaxen

spreek jij trouwens nog wel eens ex collega's of helemaal niet meer. en zit je nu helemaal thuis of werk je ook nog ergens

17. pluys

pluys Fanatiek lid

30 jul 2006
    4.587
    1
    36
    Harderwijk
    hey eindelijk weer iemand hier!!

Ik spreek annemarie nog wel eens, carla, heb ook nog even contact gehad met wendy.
    En bianca, die zie ik bijna elke week. Die is echt een goede vriendin geworden, ze was zelfs bij de geboorte van Anoeska.
    En jou nu :D. Oh ja patty spreek ik heeel af en toe nog.
    Maar ik ben op een hele rare manier weggegaan bij bp. Het laatste jaar was het er al niet meer gezellig. Na mijn bbz zijn mensen heel anders over mij gaan denken. Ik heb toen veel kwetsende opmerkingen (achter mijn rug om) gekregen. En zelfs een collega die op mijn uren zat te azen, die heeft mij helemaal zwart zitten maken bij hennie. Ja en je weet hoe hennie is, die trapt daar weer helemaal in.
    Maar de meeste mensen hebben zich heel erg laten kennen op bp.
    Ik moest op mijn laatste werkdag van linda horen dat hennie vergeten was om een bloemetje voor me te kopen en dat ze dat wel die week erop bij mijn thuis zou komen brengen. Nou ik wacht nog steeds!! En hennie is zelfs niet even gedag komen zeggen, terwijl ze gewoon thuis was!!
    Nou dat zegt mij genoeg!!
    Ik vind het wel erg jammer hoor, was veel liever op een leuke manier weggegaan. Ik heb er 6 jaar van mijn leven doorgebracht.

18. petra26

petra26 Actief lid

ik heb idd toen wel eens iets gehoord over hoe je weg bent gegaan, maar daar hou ik me altijd liever buiten.
    en die opmerkingen ach die worden er nu nog gemaakt hoor door bepaalde mensen soms. ze weten niet wat ze zeggen en waar ze het over hebben. beetje jammer soms. er is niet veel veranderd hoor.
    ik heb bianca vanmiddag nog aan de tel gehad. ik moest de tandarts bellen en toen had ik haar aan de tel. blijkt dat ze daar achter de balie werkt. grappig he zulke dingen :)
    ik ga mijn bed in. fijne avond nog en tot morgen ofzo :)

19. pluys

pluys Fanatiek lid

30 jul 2006
    4.587
    1
    36
    Harderwijk
    GRRR had ik een heel verhaal getypt, gaat er iets mis, alles weg!!

Maar ik zou even opnieuw beginnen.

Ik zat net even mijn antwoord terug te lezen en ik was nog niet helemaal klaar:D
    Als ik ans wel eens tegenkom in de stad dan draait ze haar hoofd weg. Erg raar want had nooit problemen met haar. Ben ook erg benieuwd naar de verhalen die over mij te ronde gingen toen ik net weg was.

Maar ik werk nu 2 middagen in de week bij ward. Hij heeft een webshop www.outdorado.com en ik doe daar eigenlijk alles! Erg leuk om te doen. Verder ben ik een echte huismoeder!! Genieten dus!! Het is al een super fijn gevoel dat ik niet meer naar een baas moet!!:D

20. Jane1983

Jane1983 Fanatiek lid

30 okt 2009
    3.410
    0
    0
    Nijmegen
    Hier ook uit Gelderland, Nijmegen

Deel Deze Pagina