mama's uit gelderland

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door petra26, 31 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Skatje

Skatje VIP lid

10 dec 2008
    9.026
    165
    63
    Vrouw
    Gastouder
    Arnhem
    Dan ben ik 1001 ;)

Tandjes: Aidens eerste is doorgebroken! Ik voelde vanochtend in zijn mondje en ja hoor: een scherp puntje!

Dus dan zal nr 2 er ook wel aan komen.

Nog geen spuitluiers maar wel bizar veel wakker geweest vannacht. Vanaf 4.00 wilde hij elk uur drinken! Pff..

Schoonouders: ik heb alleen een sm maar toch vind ik mijn eigen ouders relaxter. Ik kan ook veel meer van ze hebben dan van mijn sm op een of andere manier.

Straks lekker pizza eten! Mmmmm!

Oh en Amfy lekker op vakantie, jaloers!!! :D

2. petra26

petra26 Actief lid

meiden is het nu al zo erg dat er sinds gistermiddag niets meer geschreven is :(

Ik heb vandaag mijn oppaskindjes weer gezellig. vanmiddag wilde ik ff met de jongens naar de schaapskooi misschien, eens kijken of er al iets te doen is daar. hoop alleen wel dat hiet iets warmer word :)

fijne dag verder allemaal

3. Romaira

Romaira Fanatiek lid

23 mei 2008
    4.067
    0
    0
    ja jammer he tis erg rustig hier de laatste dagen .

Hier wel een redelijke nacht gehad , meneer was om 4 uur wakker en daarna om half 7 dus valt mee .
    Denk dat ik vanmiddag wel even naar het CB ga om te wegen en te vragen wat we met de nachten aan kunnen doen want afgelopen nacht viel dan wel mee maar das een uitzondering . Het zou aan de kiezen te wijten kunnen zijn maar overdag bijv merken we op snotneuzen na niets aan hem ????? En hij wil ook absoluut niet meer verschoond worden zodra hij maar neergelegd word schreeuwd ie moord en brand bij elkaar en draait en wroet zo dat ie soms op de kop hangt ! dus denk dat ik wil ff ga overleggen daar :D
    verders gewoon in huis klungelen der is weer genoeg te doen hier !

4. Wenn1986

Wenn1986 Niet meer actief

Ben blij dat je je weer wat beter voelt! Hoop dat de clomid zijn werk heeft gedaan en dat jullie weer verder kunnen!
    Maar dat is wel leuk om 3 dagen gastouder te worden. Als het lukt zou dat ideaal zijn natuurlijk! Ik wil van mijn leven nooit meer iets te maken hebben met kinderopvangtoeslag van de belastingdienst maar dat is voor iedereen anders natuurlijk... Ik heb ervaren dat je er eigenlijk niets aan overhoudt en alleen de gastouderbureau's loopt te spekken. Hoop dat jou gastouderbureau anders is en het voor jou wel uitmaakt want het is natuurlijk heerlijk om vaste oppaskindjes te hebben!

@Hier. Vandaag een rustig dagje. Kinderen hebben weer doorgeslapen vannacht. Zometeen komt mijn moeder voor een bakkie en de kindjes ophalen. Kan ik even de laatste dingen van de verhuizing (3maanden geleden!) afmaken. De zolder moet altijd nog gedaan/opgeruimd worden dus daar heb ik dan mooi de tijd voor! Morgen even naar de huisarts om mijn schildklier te laten nakijken en verder lekker rustig aandoen!
    Ben blij dat de sneeuw weer weg is en we vanochtend wakker werden met het zonnetje!

5. Wenn1986

Wenn1986 Niet meer actief

@Skatje. Wat leuk van Aiden! Echt een mijlpaal bereikt! Ik zie net dat mijn kindje toch niet de jongste is! Jou mannetje is een maand jonger :)

@Romaira, Wat een ramp zeg om zo te moeten verschonen! Haha, misschien moet je hem vastbinden op de commode :p

6. Romaira

Romaira Fanatiek lid

23 mei 2008
    4.067
    0
    0
    ja daar heb ik ook al eens aan zitten denken hahahah ik heb zelfs al geprobeerd hem af te leiden met een koekje of wat drinken geven maar zelfs dat werkt niet :(

zo hier is het huishouden grotendeels weer op de rit , ga strax toch zeker even naar het cb ga denk ik maar op de fiets tis zo lekker weer ! denk dat we er maar een flinke rit aan vast knopen want thuis is het ook niet erg gezellig papa is ziek en dan weten jullie het wel he ( oh ik ben zo zielig oh ik heb het zooooo zwaar maar ondertussen wel karper boekjes en dvd ;s kijken he )

7. Romaira

Romaira Fanatiek lid

23 mei 2008
    4.067
    0
    0
    zijn we allemaal op vakantie of centjes verdienen ?

ikke niet hoor , ben al druk geweest vandaag huishouden gedaan lekker wasje buiten gehangen , naar het cb geweest om te wegen .........100 gr aangekomen en afgesproken dat we 30 maart gaan bespreken hoe we zijn voedingspatroon aan kunnen passen op zijn leeftijd ( omdat er wel een fles afmag enzo )
    Daarna nog lekker doorgefietst de stad in een leuke pet en t shirt bij h&M gekocht en bij de hema nog wat rompers en een jip t shirt met leuk shirt er onder van de reclame :D

@ skatje
    zie dat je ook uit arnhem komt , wat leuk !
    waar woon je in arnhem dan ? ik op presikhaaf

8. petra26

petra26 Actief lid

ik ben vanmiddag lekker met marc en mijn oppaskindje naar de hei geweest. lekker gewandeld in de zon en ff bij de schaapskooi geweest.
    en verder ben ik vanmorgen met ze aan het knutselen geweest,

waar zou pluys wezen, die heb ik ook al een poos niet gezien,
    en er zijn er nog wel meer die ik al een poosje niet gezien heb.

nou ik ga me nog even bezig houden met een puinzooi die moet worden opgeruimd door 2 peuters en dan eten maken.

9. mamavansam

mamavansam Niet meer actief

Hallo meiden!!

Was het maar waar dat we op vakantie waren maar ik moest vandaag werken. Pff 5 uur ging mijn wekker en Sam wilde me ook even zien. Hihihi Daarna had hij lekker doorgeslapen tot kwart over 8.
    Wat een weertje he??? Volgende week wordt het warmer zeggen ze.
    Hebben jullie nog vakantie plannen??
    Vorig jaar zijn we naar Spanje geweest. Dit jaar wordt het waarschijnlijk Costa aan de Lek of we huren ergens een leuk huisje in Nederland.

O'ja ik heb me vorig jaar aangemeld bij buzzer. Kennen jullie dat?? Ik mag nu maggi wokblokjes uitproberen. Erg leuk om te doen.

Zo even GTST kijken en dan lekker vroeg me bedje in.

10. pluys

pluys Fanatiek lid

30 jul 2006
    4.587
    1
    36
    Harderwijk
    ahh lief dat je me mist!!

Hier idd een paar dagen niet op het forum geweest. Vrijdag kwam een goede vriendin langs en die blijft dan ook gezellig eten enzo. Dus het was te laat om nog even op het forum te komen. Zaterdag lagen we om 21.15 uur op bed te SLAPEN hahahahaha. Manlief en ik waren kapot! Dus lekker op tijd naar bed. Zondag een verjaardag gehad en weer op tijd naar bed (voorjaarsmoeheid of ouderdom?!?). En gister was mijn net5 avondje. Maar ik ben er weer!!

Verder gaat het goed hier!! De zaak loopt lekker, Annie zit goed in haar vel. Dus wat wil je nog meer?!
    Gister was annie bij mijn pa en ma. En wat denk je, dat kind heeft boerenkool gegeten!! Voor het eerst in weken dat ze weer warm heeft gegeten! Maar ja vandaag wilde ze niet warm eten. Ach het kan niet elke dag feest zijn!

Hoe is het verder hier met iedereen?
    Nog spannende nieuwtjes?

11. pluys

pluys Fanatiek lid

30 jul 2006
    4.587
    1
    36
    Harderwijk
    @mamavansam, jij geluk hebben met je buzzer!! Ik ben ook lid, heb alleen de grolsh mogen buzzeren (tegen betaling mocht ik hem houden). Verder NOOIT iets! Ben benieuwd wat je er van vind!

@vakantie ik denk dat wij weer in het najaar gaan of aan het einde van de zomer. Op de zaak is het in de zomer topdrukte dus we kunnen dan echt niet weg. Maar als we gaan zou het wel weer een landal park worden. Vorig jaar ook gedaan, met zwembad en indoorballentent. Annie gelukkig dus wij ook gelukkig!

Ik ga er zo ook even uit voor gtst! Maar daarna ben ik weer terug!

12. mamavansam

Verder gaat het goed hier!! De zaak loopt lekker, Annie zit goed in haar vel. Dus wat wil je nog meer?!
    Gister was annie bij mijn pa en ma. En wat denk je, dat kind heeft boerenkool gegeten!! Voor het eerst in weken dat ze weer warm heeft gegeten! Maar ja vandaag wilde ze niet warm eten. Ach het kan niet elke dag feest zijn!

Hoe is het verder hier met iedereen?
    Nog spannende nieuwtjes?

Wat goed van Annie!! :D En heeft ze zitten smullen??

13. pluys

pluys Fanatiek lid

30 jul 2006
    4.587
    1
    36
    Harderwijk
    ja goed van haar he?!?! En nog wel boerenkool!! Ben zelf ook helemaal gek op boerenkool (vooral met hemaworst), ward vind het niet lekker. Dus als annie het lekker blijft vinden gaan we eindelijk vaker boerenkool eten hahahahahha.
    Ze had bijna haar bordje leeggegeten en nog een paar stukjes worst erbij!!

14. mamavansam

Ik heb vorig jaar ook de struik soepen mogen buzzeren, en nu de maggi wokblojes. En het smaakt goed moet ik zeggen. :) Wel leuk om te doen moet ik zeggen. Jammer dat je niet in de buurt woon anders had ik je ook een setje gegeven.

@vakantie, Ja zoiets hadden wij ook in gedachten. Als het maar even weg is van huis. En idd met een zwembad en een mooie omgeving zijn we al tevreden. En hopen op lekker weer. :D

15. mamavansam

Echt super knap van haar hoor!! Misschien is dit wel weer het begin dat ze lekker gaat eten. En dat jullie saampies maar heel veel borden boerenkool gaan eten.

16. pluys

pluys Fanatiek lid

30 jul 2006
    4.587
    1
    36
    Harderwijk

hoe doe je dat?!?! Hoe lang ben je al lid? Ik wil ook buzzeren!! als het gratis is is het goed hahahaahahaha. Maar de blokjes zijn een aanrader, welke is het lekkerste?

Ohh ik heb nou al weer zin in boerenkool!! Zaterdag komen er vrienden langs, dus een goede reden om een grote pan vol te maken!!

Ga nu even snel gtst kijken! Tot zo!!

17. mamavansam

Ik denk dat ik vanaf sep lid ben. Maar hoe ik dat doen, tja weet ik niet. ;) Misschien gewoon mazzel. Laatst kreeg ik ook een uitnodiging voor hondenbrokjes, hahaha maar ik heb geen hond,dus die had ik overgeslagen.
    Ik heb vandaag me pakket binnen gekregen. 6 pakjes en drie verschillende smaken. Vandaag knoflook peterselie gebruikt. Erg lekker. O'ja er zaten ook heel veel houten spatels bij om te wokken hahaha altijd handig!

Hihihi groot gelijk heb je hoor, dat je een grote pan gaat maken.

18. petra26

petra26 Actief lid

ik ben ook lid van buzzer. heb al aardig wat gedaan
    mascara, bier, kip braadzak, dubbel fris.

ik vind het wel leuk alleen jammer dat je zo weinig hoort ervan.

@ pluys goed dat ze weer warm gegeten heeft. het begin is er dan weer he.

ff verder gtst kijken

19. mamavansam

Zo jij heb al een hoop mogen testen. Leuk hoor! Ik zit regelmatig even op de site om te kijken hoe of wat. Ik hoop dat ik zo nu en dan kan buzzeren. Echt leuk om te doen. Maar de Struik soep vond ik zelf niet zo'n suc6. Heb nog twee blikken staan! ;)

20. pluys

pluys Fanatiek lid

30 jul 2006
    4.587
    1
    36
    Harderwijk
    @petra jij hebt een hoop mogen testen!! Leuk om te doen! Misschien dat ik toch eens vaker moet gaan inloggen op de site.

Net even de tv makelaar gekeken, ze waren in harderwijk. Altijd leuk om te zien.

Deel Deze Pagina