mama's uit gelderland

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door petra26, 31 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bijzonder

Bijzonder VIP lid

1 okt 2008
    7.728
    0
    0
    @ Romaira: Ik ben naar tarzan, dirty dancing, mama mia en hairspray geweest. Ik vind het erg leuk!

2. Wenn1986

Wenn1986 Niet meer actief

Meiden, er is vandaag nog niets gepost :$
    @Maria, Wat een spannende tijd zeg! Hoop dat het snel raak is voor jullie! Ik heb 2 kindjes. Een dochtertje Luna van 2,5 en een zoontje Tyas van 8 maanden.
    @Mamavansam, Heerlijk, lekker frietjes! En wat leuk dan Sam een vaste dag in de week bij opa en oma slaapt!
    @Petra, oei! Wat een tandartsverhaal zeg! Pfff nooit leuk. Sterkte met vullen en trekken...
    @Romaira, Nee, dan kan het inderdaad niet anders haha! Ben benieuwd hoe ze het willen gaan invullen. 't Is ook zo naar dat hij niet gewoon lekker met de pot mee kan eten natuurlijk!
    @Rianne, Oww, leuk zeg! Ik vind het ook zo gaaf! Mamma mia en dirty dancing waren ook leuk he! Wil dit jaar graag naar Mary Poppins

@Hier. Vannacht ziek geworden. Pfff. Zere keel, pijn in mijn oren, koorts, hoofdpijn. Spierpijn, en een zere alles haha. Oftewel heb het lekker te pakken. Moest vanochtend werken. Vond ook zowat om de 3e keer af ziek te melden. Kwam helemaal gebroken thuis! Zometeen komt manlief thuis en dan zorg ik dat het eten klaar staat, dan kan ik direct me bedje in... Misschien kom ik vanavond nog wel even bijlezen (als er hier tenminste nog iets gebeurd vandaag haha)

3. mamavansam

mamavansam Niet meer actief

4. Bijzonder

Bijzonder VIP lid

1 okt 2008
    7.728
    0
    0
    Rustig hier !!!

@ Wenn: Oh jee toch. Lekker vroeg je bed in meid! Beterschap!
    @ mamavansam: Succes bij het CB !!

5. petra26

petra26 Actief lid

@ wenn beterschap, kruip maar lekker je bed in
    @ mamavansam succes bij het cb

@hier gewerkt vandaag dus ben moe, fijne avond verder allemaal

6. Wenn1986

Wenn1986 Niet meer actief

@Mamavansam. Ik vind dat je groot gelijk hebt! Je bent toch ook nog jezelf en niet alleen maar mama! Dat zijn wel dingen waar je commentaar op krijgt maar je moet toch ook aan jezelf denken? Hoe was het op het bureau?

Niels kwam thuis en was ook ziek. Je weet hoe zielig mannen dan zijn dus kon ik nog me bedje niet in :( Tyas gaat zo naar bed en dan kan ik ook lekker. Straks Wie is de Mol kijken en dan de oogjes toe. Fijne avond allemaal!

7. mamavansam

#1047 mamavansam, 11 mrt 2010
    Laatst bewerkt door een moderator: 11 mrt 2010

Nou dat vind ik nou ook dat ik ook nog steeds Esther ben en niet alleen maar mama. Maar ja helaas begrijpt niet iedereen dat. Want dan krijg je te horen van "je heb er toch bewust voor gekozen" Maar ja de mama's die dat zeggen lopen 9 van de 10 te klagen dat ze zichzelf voorbij lopen. Dat zul je van mij dus nooit horen. hihihi maar ja iedereen is weer anders.
    @CB, was het allemaal goed. Sam is sinds dec 1 kilo aangekomen en ze waren meer dan tevreden over Sam. Ontwikkeling is heel goed. Alleen het wegen en de prikjes vind Sam helemaal niets. Hij heeft ze nu voor het eerst in zijn armpjes gekregen, maar hij moet altijd huilen voor de prikjes. Maar dat vind ik ook niet meer dan normaal. Zelf vind ik het al geen pretje.:( Dit waren voorlopig de laatste en we hoeven pas in juli weer terug te komen. O'ja en ik mag niet meer tussentijds ( niet dat ik dat vaak deed) komen wegen!!! hahaha ze komen nu maar gemiddeld 2 kilo in een jaar aan.

@werk. We gaan pas over 2wk verhuizen, dus ben ik morgen gewoon op tijd klaar.

@wenn. Veel beterschap meid, lekker vroeg je bed in. Ga ik ook lekker doen.

8. Bijzonder

Bijzonder VIP lid

1 okt 2008
    7.728
    0
    0
    Rustig hier.

Vandaag lekker vrij. Vanmorgen even boodschappen gedaan.
    Vanmiddag even voor een nieuwe fiets kijken.

9. petra26

petra26 Actief lid

@ iedereen vinden jullie het nog wel gezellig hier :) het word steeds rustiger :)

@ rianne, geniet van je vrije dag en veel plezier vanmiddag met het uitzoeken van een nieuwe fiets

@ hier ik ben ook vrij vandaag, lekker beetje rommelen in huis en verder niet zo veel plannen. vanavond nog ff de stad in om een nieuwe stofzuiger aan te schaffen want die we nu hebben heeft zijn beste tijd gehad :)

10. pluys

pluys Fanatiek lid

30 jul 2006
    4.587
    1
    36
    Harderwijk
    Hallo allemaal!!

@gezellig? Ja ik vind het hier nog steeds gezellig alleen vind ik het erg jammer dat het hier zo rustig is!
    Hoe vinden jullie het?

Gister en vandaag lekker druk! Gister is mijn schoonvader overgekomen. Hij komt Ward op de zaak helpen met stellingen inelkaar zetten. We groeien zo goed dat er meer ruimte voor de spullen moet komen. Maar mijn schoonpa is dus ook blijven slapen. gezellig maar ook druk. vandaag blijft hij nog een dagje en vanavond na het eten weer naar huis.

Ik wil ook een nieuwe fiets!! Maar het zit er bij ons niet in. Dus maar even blijven fietsen op mijn oude barrel. Annie vind het zo leuk op de fiets! Dus moet nu elke dag verplicht fietsen hahaahahaha!

Ik ga een broodje eten met mijn kleine draak!

11. Bijzonder

Bijzonder VIP lid

1 okt 2008
    7.728
    0
    0
    @ Petra: Ja zeker wel! Ik ben alleen de laatste dagen zooo moe dat ik weinig puf kan vinden om dingen te doen haha. Vandaar dat ik er vaak niet ben. Oh lekker beetje rommelen. Nieuwe stofzuiger, erg belangrijk ja! Wij hebben hem via internet gehaald. Scheelt zo veel met de winkels.

@ Pluys: Wat lief van je schoonvader. Hihi gezellig dat hij is blijven logeren. Ahh jammer dat een nieuwe fiets er even niet in zit. Ik ga vanmiddag alleen even passen en dan haal ik hem via internet. scheelt 100 euro. Het is een moederfiets, kost 400 op internet.

12. pluys

pluys Fanatiek lid

30 jul 2006
    4.587
    1
    36
    Harderwijk
    Ja mijn schoonvader kan een schat zijn! Anoeska vond het zo gezellig dat opa er was en bleef! Ze is dol op visite (net haar mama hahahaahaha). Morgen komen vrienden langs dus ze kan haar geluk niet op hahahaahahaha.

Ohhh ben helemaal niet jarloers hoor op jouw aanstaande mamafiets!! Ik wil die ook zo graag!! Maar onze hond moet nog "geholpen" worden, ons huwelijk moet nog omgezet worden (zijn nu in gemeenschap van goederen getrouwd en ivm met de zaak is dit niet handig. Stel dat de zaak mis gaat kunnen we ook ons huis kwijt raken). Dus daar zijn ook een hoop centjes voor nodig. Ik blijf hopen op de postcode kanjer!!
    Internetshoppen vind ik ook helemaal top!! Vaak zoveel goedkoper dan in de winkel! En zo makkelijk hahahahaahah, soms een beetje te makkelijk :)

13. mamavansam

Hey hey,

Wat leuk een nieuwe fiets!!! Ik krijg een mamafiets voor me verjaardag :D

Idd en wat een rust. Ik heb even pauze dus even snel een berichtje ;)

14. pluys

pluys Fanatiek lid

30 jul 2006
    4.587
    1
    36
    Harderwijk
    ohh lekker even pauze! Hier ook 45 tot 60 min pauze! Annie ligt nu te slapen. Dus even geen mama nu!

15. pluys

pluys Fanatiek lid

30 jul 2006
    4.587
    1
    36
    Harderwijk
    ik ga jullie verlaten voor dit moment. Annie ligt ongeveer vanaf 12.15 te slapen, dus ik kan nog even rustig sigaretje (buiten) roken en een bakkie doen. En dan ben ik bang dat mijn pauze er weer op zit! Vanimddag even langs mijn schoonzussie. Annie is helemaal gek op haar oudste neef (8 jaar) en haar jongste nichtje (4 maand jonger dan annie). Dus dan kan ze even lekker spelen.

Fijne dag nog!! en als het goed is tot vanavond!

16. petra26

petra26 Actief lid

@ rianne welke site haal je je stofzuiger vandaan dan?

ik heb zo ook pauze ga zo marc naar bed doen heeft hij ff nodig en ik ook :)

17. Romaira

Romaira Fanatiek lid

23 mei 2008
    4.067
    0
    0
    hai meiden

@ petra , ja hoor ik vind het heel gezellig tis alleen jammer dat er weinig gekletst word ! Aan de andere kant ook wel begrijpelijk want meiden die werken zijn na een werkdag gewoon versleten ...........ik ook gisteravond hoor dan check ik ff me mail en verder ga ik bank hangen heb het dan wel gehad hoor !

@ rianne, cool een mama fiets ik hoop er 1 te krijgen met mijn verjaardag 5 april ( 2e paasdag dit jaar hihihi) weet alleen niet of mijn man dit ook weet hahahhaha

@ pluys , wat fijn zeg dat jullie zo goed groeien ! en dat ook nog eens in deze tijd he super hoor !

@ hier, vanochtend ben ik even met me mams en zusie naar de stad en naar de markt geweest , eventjes koffie gedronken bij de v&d altijd gezellig he :D heb voor rayn al vast een potje gekocht hahahah beetje vroeg maar hee dan heb ik het maar vast in huis hahaha
    Ga nu weer eventjes wat in huis doen ff lekker wasje buiten hangen enzo

18. Bijzonder

Bijzonder VIP lid

1 okt 2008
    7.728
    0
    0
  19. Romaira

Romaira Fanatiek lid

23 mei 2008
    4.067
    0
    0
    jaaaaaaaa, goed nieuws !!!!!!!!!!
    Ik krijg zo juist bericht dat ik ben geslaagd voor receptioniste/telefoniste diploma !!!!!!!!!
    nu kan ik er nog voor kiezen om het landelijke diploma ta gaan halen .............

20. petra26

petra26 Actief lid

@ romaira gefeliciteerd met je diploma. heb je een cursus ofzo gedaan of een opleiding ?

@ rianne ik ga eens kijken vanavond

@ hier ik ben zo lui, heb nergens zin in en viel net bijna in slaap :)

Deel Deze Pagina