@romaira GEFELICITEERD!!! en ga je voor landelijk? Nu wel meer mogelijkheden met een diploma erbij toch? @petra en al een stofzuiger gevonden? @rianne die fiets is mooi! Fietsen is zo leuk met een kleintje voorop! Vanmiddag een lange pauze gehad! Annie heeft 1,5 uur geslapen!! Ik heb zelfs mijn tuin een beetje bij kunnen werken! Ook nog even bij mijn schoonzussie geweest. En bij de wibra dvd's van Dribbel gekocht!! Annie is er zo gek op. Bij mijn ouders ligt 1 dvd van dribbel maar die worden er gek van want ze kunnen hem dromen! Dus tijd voor nieuwe dvd's, en dat voor maar 2,99! Ik heb het huis nu weer voor me alleen. Annie is in droomland, Rock de hond ligt in zijn mand en manlief en schoonvader zijn weer op de zaak. Zo warme choc maken en lekker op de bank ploffen! fijne avond allemaal en alvast WELTRUSTEN!!
Hallo allemaal!! De vrienden zijn net de deur uit. Was weer gezellig. Annie vond het ook erg leuk. Zo leuk dat ze niet wilde gaan slapen en tranen met tuiten aan het huilen was toen ze toch even naar bed moest. Vananond met 2 dvd's op de bank. Lekker rustig dus. Net ook bijna besloten dat we ws 27 maart weer gaan stappen! Dit keer naar eindhoven! Heb er nou al weer zin in. Al begint te buikpijn om annie achter te laten ook stiekem te komen hahahahaha. En wat hebben jullie gedaan vandaag? en verder nog plannen voor het weekend? @rianne werk ze!
ah wat lief dat annie het zo leuk vond met de visite , echt een allemans vriend dus spannend joh weer stappuh hihihihi heb verder niet echt plannen voor de rest van het weekend , vandaag even boodschappen gedaan en vanmiddag even naar de kinderboerderij geweest dat was wel leuk , vanavond lekker bankhangen en morgen zoals elke zondag even langs mijn ouders . Wel leuk rayn heeft net voor het eerst pizza gegeten , en hij vond het wat zeg poeh eerst al het beleg eraf toen de saus van de bodem aflikken en toen pas de bodem eten hahahah maar ja hij vond het wel erg lekker
@ Pluys: Ahh wat zielig! Heerlijk zo'n avondje. En weer stappen, leuk hoor!! Komt vast goed met Annie @ Romaira: Leuk de kinderboerderij. Ik ben nog nooit geweest met Lenthe. Denk dat ze het wel leuk zal vinden. Hhahaa leuk zeg die pizza. Lenthe heeft net voor het eerst verse spaghetti op!! Ze vond het lekker.
Hey meiden, Hoe gaat het hier meiden. Er is weer lekker bijgeschreven. Ik lees zo even bij hoor. Vandaag zijn we naar A'foort geweest, een abonnement gehaald voor de dierentuin. Even een klein rondje gelopen, het was best druk met mensen die een abo wilden. Maar daarna naar het kerkhof waar me opa ligt en ook even bij vrienden langs geweest. Best wel een drukke dag gehad maar Sam heeft het super goed gedaan. Hij vond het allemaal best. Nu ligt hij uitgeteld in bed en moeders gaat zo lekker op de bank liggen. Wijntje erbij en een beetje zappen.
@pluys, ohhh heerlijk dat je ook pauze heb kunnen nemen, wel erg lief van Annie @petra, ja hoor vind het hier heel gezellig. Het komt waarschijnlijk dat er een hoop moeders werken. En dan heb ik meestal niet zo vaak zin om te schrijven als ik gewerkt heb. @Romaira, Jammie lekker pizza, Sam vind het ook heerlijk. @Rianne, mooie fiets hoor, ik ga er ook 1 halen volgende week, Hihihi ik krijg hem ook voor me verjaardag. Kunnen samen een keer lekker fietsen Heerlijk spaghetti eten jammie hoor! Werkse dit weekend!
hallo allemaal ik kom ff zeggen dat ik de rest van het weekend niet zo veel online zal zijn want mijn schoonmoeder ligt in het ziekenhuis. vandaag ben ik de hele dag bij ze in huis geweest en boodscchappen gedaan, de was enz dus ben nu erg moe, en morgen gaan we er weer heen. dus bij deze een fijn weekend allemaal.
petra, beterschap met je schoonmoeder hoop dat het niets ernstigs is en ze snel weer thuis is ! rianne, heb je wel een kinderboerderij in de buurt ? hier hebben wij er 1 op 5min afstand erg leuk dus we zijn er regelmatig te vinden HAd je die pasta helemaal zelf gemaakt ?mijn god wat een werk . mamavansam , gelukt dus met je abo leuk hoor
Goedemorgen meiden, @romaira, Jaa ik ben echt er super blij mee. Kunnen we gewoon elk moment naar de diertjes kijken. Sam vond het wel erg indrukwekkend allemaal geloof ik. Hij zei de hele tijd OEF OEF OEF. Dat is woef en als het maar vier poten heeft is het een OEF. hahaha. Maar jij bent dus ook bijna jarig!! Ikke ook volgende maand. Nu maar hopen dat je ook een moederfiets krijg. Wij gaan hem volgende week halen bij de halfords.
@ Mamavansam: Oh wat leuk naar de dierentuin! Wat fijn dat Sam het zo goed heeft gedaan, grote jongen! Oh lekker een wijntje!!! Jaaa leuk, kunnen we samen naar de kinderboerderij fietsen! Ik heb via ebay een nieuw bobike setje, alles erop en eraan, voor 35 euro. Scheelt echt met in de winkel, daat kosten ze 75 ongeveer. Wanneer ben je jarig? @ Petra: Oh jee, sterkte met je schoonmoeder! @ Romaira; Ja er zit een kinderboerderij hier in de buurt. 10 min met de auto ongeveer. Whaha nee geen zelfgemaakte pasta, had het verkeerd opgeschreven denk ik. Nee ik bedoelde meer, verse spaghetti voor Lenthe, geen potje zeg maar. Ze zat lekker te spelen met die slierten haha.
@rianne, dat scheelt een hoop!. Uhmm misschien ook maar over nadenken. Heb jij toevallig de site?? Ikke ben 22 april jarig. Jippie dan wordt ik alweer 32 jaar
Dat is nog jong joh!! Dit is hem: Bobike Mini + Child Seat WINDSCREEN Isis Grey - eBay, Children's Seats Trailers, Cycling Accessories, Cycling, Sporting Goods. (Eindtijd 14-mrt-10 11:33:11 CET)
Hahaha het maak me ook niet zo veel uit hoor dat ik 32 wordt. Ze schatten me toch nog steeds 25 jaar Thanks voor de site,maar ik ga het toch niet doen. Ik ben dan zo'n muts die alles hetzelfde wil. Enne ik krijg het toch voor me verjaardag!
Ik heb eigenlijk even niet zoveel zin om bij te lezen, komt morgen weer maar ik vroeg me af hoe Amfy het heeft op vakantie? Ze heeft de laptop mee maar niets van haar gehoord dus het zal wel goed gaan!
Goedemorgen!! @petra hoe is het met je schoonma? Hoop dat ze er snel weer bovenop komt! Hier een gezellig weekend gehad. Zaterdag vrienden op bezoek gehad, 's avonds met een filmpje op de bank. Zondag eerst lekker uitgeslapen. Ward heeft dan een ochtend helemaal alleen met zijn dochter en ik heb dan een ochtend helemaal alleen met mijn bed! Ze zijn eerst in het bos geweest en daarna naar boerderij pret, dat is een soort ballorig. Ze hebben zich goed vermaakt. 's middags is ward gaan hardlopen en ik ben even snel met annie naar de dolfijnen geweest. Dit is nu het 2de jaar dat we voor sinterklaas (van mijn schoonlui) een abonement krijgen voor de dolfijnen. Annie vond het helemaal super. We waren er laat dus zijn alleen even bij de zeeleeuwen gaan kijken. Ze vond ze leuk totdat er 1 geluid begon te maken. Ze bleef maar NEE NEE NEE zeggen hahahaahahaha. Even een rondje gelopen en toen nog maar een keer kijken en toen vond ze ze niet meer eng! De dolfijnen wonen nog geen 5 min bij ons vandaan, dus daar zijn wij veel te vinden dit seizoen! Straks even snel een paar boodschappen doen. Lunchen bij mijn ouders en dan mag ik me weer flink in het magazijn uitleven! Wat zijn jullie plannen van vandaag? fijne dag allemaal!
Goedemorgen meiden, @Pluys, ohhh wat gaaf dat je zo dichtbij woont en zowat de dolfijnen in je achtertuin heb. Wowie ik ben echt helemaal gek van dolfijnen. Zulke mooie beesten. En een jaarabonnement heb je er zo uit. Al ga je maar een half uurtje. En wat lief van Ward dat hij je alleen liet met je bed. Heerlijk hoor, ik mocht van Ray ook gisteren langer in bed blijven. En toen ik beneden kwam stond het ontbijt al klaar. Dit gebeurt helaas om het weekend. Hij is conducteur, dus Ray werkt ook in het weekend. @hier nog geen plannen. Sam was zo moe dat hij om 09.00 alweer in zijn bedje lag. Hij was om 07.00 wakker, hij heeft last van zijn hoektandjes. Nog een dun vliesje en hij is door. Straks denk ik even de stad in met de kleine man en boodschapjes doen.
@ pluys gaaf zeg dat jullie bij de dolfijnen zijn geweest ! en ook nog zoooo dicht bij echt cool hoor ! Wij willen dit jaar ook nog een keer naar het dolfinarium met rayn lijkt me helemaal leuk Fijne dag verder en geniet van je lunch bij je ouders @ mamavansam Rayn heeft dat ook regelmatig dat wanneer hij last heeft van zijn tanden hij nog weer 2 x naar bed wil ( vind ik niet zo heel erg , ff tijd extra voor mezelf hihihi) hoektanden schijnen ook verschrikkelijke dingen te zijn heb ik gehoord . rayn heeft nu 3 halve kiezen 8 tanden en 1 op springen dus hier gaat het ook hard , geloof dat we nu over de helft zijn (of niet ? ) @ hier , ik ga over 5 min weg met rayn ff naar de ikea met mijn mams denk daar ook ff koffie drinken ofzo altijd wel gezellig en dan als we tussen de middag thuis een broodje hebben gegeten dan gaat rayn slapen en ik denk dat ik dan even de ramen ga zemen ofzo moet hoog nodig gebeuren zag ik net hihihihi fijne dag allemaal ! ps met amfy zal het best goed in orde zijn denk ik zo zal zich best goed vermaken , geloof dat ze deze week ook al weer terug komen of bleef ze nou 2 weken ?
@ pluys wij willen vrijdag naar de dolfijnen, alleen het is zo duur. dat vind ik wel jammer. dus we moeten ff kijken of we het kunnen redden financieel en anders gaan we niet. wij wonen er ook 5 min vandaan dus het zou leuk zijn @mamavansem vervelend dat hij last heeft van zijn tanden. hopelijk is hij snel door. @ hier vanmorgen oppaskindje, vanmiddag marc naar de psz en dan naar het ziekenhuis. dus mijn dag is druk bezet.