mama's uit gelderland

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door petra26, 31 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamavansam

mamavansam Niet meer actief

Ja je bent idd al over de helft een melkgebit heeft 20 tanden, dus nog effies en onze ventjes hebben alles. :D
    Heel veel plezier bij je mams en bij de Ikea.

2. mamavansam

Nou ik vind 25 euro per persoon ook een hoop geld hoor en voor een kind vanaf 3 jaar 22.50 te vragen. Maar daar integen kan je wel een 3 parken pas aanvragen voor het hele gezin voor maar 295.00
    Een jaar lang genieten van de drie leukste parken van Nederland: Walibi World, Avonturenpark Hellendoorn en het Dolfinarium.
    Dat is wel erg leuk als je bijv niet op vakantie gaat. Dan heb je het het er zo uit. Ga maar eens een dagje uit. :$
    Hoe gaat het met je schoonmoeder?? Veel sterkte met je schoonmama.

3. petra26

petra26 Actief lid

@mamavansem, ja zon pas is wel aantrekkelijk als je ook naar die andere parken gaat, maar walibi houden we helemaal niet van dus dan vind ik het weer zonde geld.
    Met mijn schoonmoeder gaat het redelijk, ze was gister minder benauwd dan zaterdag maar mag nog niet naar huis voorlopig.

@ romaira veel plezier bij ikea. is altijd leuk om daarheen te gaan

4. mamavansam

Wel fijn dat het wat beter gaat met je schoonmoeder. Nu maar hopen dat ze heel snel naar huis mag.

Als je idd van Walibi houd dan is het idd zonde. We hebben nu 1 abonnement voor de dierentuin en dat is voor nu wel even goed.

OHhh het is best lekker weer hier. Af en toe zie ik een zonnetje. :D Deze week gaat het geloof ik beter worden. Ohh ik ben er zo aan toe. Heerlijk wandelen en lekker in de tuin zitten.

5. Bijzonder

Bijzonder VIP lid

1 okt 2008
    7.728
    0
    0
    Hallo dames

Ik ben vandaag weer aan het werk, dus even geen tijd om te reageren. Kijk vanavond wel even.
    Vanavond even een taartje bakken en morgen bekleden voor op de koffie bij esther en sam.
    Verder weinig nieuws. Deze week alleen donderdag werken, heerlijk. Moet dan helemaal naar de PI in Lelystad. Gevangenis zegmaar.

6. Romaira

Romaira Fanatiek lid

23 mei 2008
    4.067
    0
    0
    zo daar was ik weer :D
    was erg gezellig bij ikea ..............daarvoor alleen niet grote politie controle elke auto werd van de weg gehaald en gecontroleerd (lampen knipperlicht enzo ) ik deze muts had dus der rijbewijs nietbij zich ...koste: € 60,00 grrrrr maar ja eerlijk is eerlijk eigen schuld van me ! ook rayn werd nog gecontroleerd , zegt ie ga ik nu even kijken of je de kleine wel goed vast hebt gezet , ik zo nee die heb ik er zo los in gezet kan dat kwaad dan ? hij lache zegt ie maar toch komen we ze tegen hoor kindjes niet goed vast gemaakt ! ( erg he kan je je toch niet voor stellen dat je als ouder zijnde zo'n risico neemt :O )
    Die man achter mij trouwens die ging er toch op zeg tegen die agente schreeuwen en krijsen dat ie al 65 was en nooit was mis dan had bla bla bla dacht man laat je niet zo kennen ! maarja niet iedereen denkt zo he.

Verder paar leuke kleine dingetjes gekocht daar ennn er achter gekomen dat de taartjes daar bijna allemaal glutenvrij zijn dus als we weer koffie gaan drinken dan mag rayn dus best een hapje van mijn gebakje ! echt heel fijn :D

7. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    Romaira en Rianne, komen jullie uit Gelderland?
    Ik ben geboren en getogen in Apeldoorn, woon sinds 2007 in Brabant, maar mis Apeldoorn heel erg.....

8. Romaira

Romaira Fanatiek lid

23 mei 2008
    4.067
    0
    0
    hee mamakitty jij hier ( ik dacht heb me berichtje toch wel in het goede gedeelte geplaatst :D )

ja ik kom uit gelderland , uit Arnhem om precies te zijn :)
    jammer dat je apeldoorn zo mist zeg zou je niet terug kunnen ?
    ben weg gegaan voor je man/vriend dan ?

9. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    :D nee je zit goed hier hoor, tenzij je een taartje komt showen :p

Arnhem, daar heb ik van 2005 tot 2997 gewoond. In zuid met mijn exman.
    Ik ben idd weggegaan voor mijn vriend, die woonde al in braboland....ik zou wel terug willen, maar we wonen nog geen jaar in ons nieuwe huis, dus zou een beetje enthousiast worden he om weer weg te gaan....maar ik zou zó graag terug willen!

10. Bijzonder

Bijzonder VIP lid

1 okt 2008
    7.728
    0
    0
    @ mamakitty: Ik woon in Culemborg

@ romaira: ahh balen van die bekeuring zeg!

11. Bijzonder

Bijzonder VIP lid

1 okt 2008
    7.728
    0
    0
    hihi in dit topic zitten bijna dezelfde als in het topic de taartendozen :D

ik ga vanavond weer een taartje bakken :p
    weet alleen nog niet hoe ik hem ga bekleden..

12. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    Rianne, das hier nog geen half uurtje vandaan joh !! haha zo zie je maar hoe dicht wij eigenlijk zitten bij gelderland. Zuidholland (gorinchem) is hier ook maar een kwartiertje vanaf...we zitten best gunstig moet ik zeggen....
    Ennuh ik stalk jullie gewoon :p
    Bekleden: uhmmm mogen wij wat voor je bedenken????? PIP!

13. Bijzonder

Bijzonder VIP lid

1 okt 2008
    7.728
    0
    0
    @ mamakitty: Oh ja dat is wel dichtbij. Ik heb in gorinchem mijn pretecho laten doen.
    Euh.. ik heb geen uitstekers voor pip. Van die kleine bloemetjes. Heb alleen nog maar grotere bloemen. Ik ga voor een blanda 12 cm. Denk dat ik iets lente-achtigs maak. Met bloemetjes en bijtjes ofzo :D
    Ik ga hem vullen met bokkenpootjesslagroom en jam.

14. mamavansam

@ Romaira, Ohhh dat is balen!!!! 60 euries is een hoop geld!! Weer een les voor de volgende keer.
    @Rianne. Ik ben zo benieuwd naar het taartje!! Ik heb er nu al zin in. :)

@hier net even boodschappen gehaald! En gelijk een wandeling gemaakt. Het was heerlijk buiten maar ik miste wel het zonnetje.

15. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    ohhhh lekker!!!
    Ik heb ook geen kleine bloemuitstekers, alleen grote........
    In gorkum je pretecho? Waar dan?
    Leuk lente!!!

16. Bijzonder

Bijzonder VIP lid

1 okt 2008
    7.728
    0
    0
    @ mamakitty: Bij babyimage.

17. petra26

petra26 Actief lid

hallo meiden
    ff kort en ego want ik ben super moe
    bij de gyn geweest vanmiddag, en er was niets te zien op de echo, dus ik moet vrijdag weer terug voor nog een echo * zucht* baal er goed van want had wel verwacht dat er iets te zien was maar helaas
    dus nu maar hopen dat er vrijdag meer te zien is.

ik ga jullie een fijne avond wensen en kom morgen wel weer langs

18. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    @Rianne, babyimage, ken ik enkel van naam.

@Petra, wat verwacht je te zien??

@All, ook al woon ik nu in Brabant, mijn hart ligt in Gelderland, goed als ik met jullie mee klets?

19. mamavansam

Hey meiden,

@ Petra, Hey wat balen dat er niets te zien was. Ik duim voor je meid. Rust lekker uit.
    @ hier,Ohhh wat een zeikweer zeg!! Vanmorgen zag het er nog wel lekker uit. Manlief is lekker sporten, dus ik heb het rijk heerlijk even alleen. Sam ligt lekker te slapen. Zo ff GTST kijken en da ga ik eindelijk met me 17 uur film van Sam beginnen.

20. mamavansam

Van mij mag je meid!! Welkom! :D

Deel Deze Pagina