mama's uit gelderland

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door petra26, 31 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Romaira

Romaira Fanatiek lid

23 mei 2008
    4.067
    0
    0
    mamakitty , ik vind het ook gezellig hoor als je mee kletst :D

2. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    @Romaira en mamavansam, thanx!

Hier ook zeikweer mamavansam!
    Kindjes liggen lekker op bed. Ik heb een dochter van 5,5 jaar en een zoontje van net 1 jaar.
    Ik ben druk bezig met de bestellingen van deze week (ik maak taarten net als romaira en rianne) en heb 3 bestellingen, dus daar druk mee. Heb zelfs vriendlief aan het kneden gezet hahahahaha zometeen america's next top model kijken en dan ga ik denk ik lekker mijn bedje in....morgen weer druk dus...

3. petra26

petra26 Actief lid

@ mamakitty we hopen een ei te zien, ik zit aan mijn 4e clomid kuur en hoop dus een eisprong te hebben deze week.

4. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    ah zo...oke...nou ik hoop dat ie vrijdag te zien is dan!!

5. Bijzonder

Bijzonder VIP lid

1 okt 2008
    7.728
    0
    0
    Rustig hier !!!

mamavansam, waar ben je ????

6. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    Ik ga zaterdag weer lekker ff naar apeldoorn.......zoonlief afleveren bij opa en oma haha....en ff naar mijn vriendin..

7. Bijzonder

Bijzonder VIP lid

1 okt 2008
    7.728
    0
    0
    Joehoeee

Mijn 4e taartje, voor Mamavansam en Sam :D
    Gevuld met bokkepootjesslagroom, botercreme en frambozenjam!

8. mamavansam

mamavansam Niet meer actief

Ik ben hier!!! Ik was even aan de wandel! Even naar de Markt ;)
    Wat was het lekker weer zeg! Ik kreeg het gewoon warm van het lopen. Maar nu koelt het zo af als het zonnetje weg is!!

Jammie ik kan niet wachten tot Rianne en Lenthe komen. Lekker taartje eten. Ik vind hem echt heel mooi.

9. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    Nou mamavansam, eet vast smakelijk ;) haha

Donderdag wordt het 15 graden zei mijn moeder net aan de telefoon???

Gaaf Rianne!

10. Bijzonder

Bijzonder VIP lid

1 okt 2008
    7.728
    0
    0
    Ja hoorde het gister op het weer!!! Eindelijk wat warmer!

Leuk de markt, nog leuke dingen gekocht?

Oh lenthe wordt wakker..

11. mamavansam

@mamakitty, dat gaat denk ik wel lukken :)
    @Rianne, hahaha nee, alleen een cadeautje en een afvalbakje voor het aanrecht. hihihi

@weer, dat is ook niet lief, dan moet ik werken! :( Enne hoe is het weer in het weekend?

12. petra26

petra26 Actief lid

dat taartje ziet er heel erg goed en lekker uit. leuk gedaan zeg
    eet smakelijk zou ik zo zeggen dames

13. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    voor het weekend zal het wel weer regen zijn.....ben dr bang voor :(

14. pluys

pluys Fanatiek lid

30 jul 2006
    4.587
    1
    36
    Harderwijk
    jeetje wat een drukte hier!! :$

@mamakitty welkom bij de club! Ik kom uit harderwijk, en heb een dochter van 1,5 jaar. Maar jij bent ook druk met taarten bakken? zo dat word smullen op een meeting hahahahaaha

Nou het is hier weer feest!! Annie is weer eens ziek!! Ik krijg er wat van GRRRRR. Gisterochtend begonnen met een tranend oogje. Aan het einde van de middag toen ik haar weer kwam ophalen zat 1 oog dicht en de andere was ook goed op weg! Dus maar weer even de HAP gebeld en een zalfje gekregen. Gelukkig gaat het goed met het zalfje (al is het een ramp om het in haar ogen te krijgen). Afgelopen nacht heeft ze weer bij mij in bed gelegen. Ze werd rond 12 uur (in haar eigen bedje) huilend wakker omdat haar ogen dicht zaten. Nou ja hup bij mama in bed dus!
    Ze is verder wel goed in haar doen. Maaarrrrr ik heb haar vanmiddag rond 12.30 naar bed gebracht en net (10 min geleden) werd ze even wakker. Dus ik naar boven om haar eruit te halen, maar mevr had er nog geen zin in!! Ze ligt nu weer te pitten, met de gordijnen en de deur open hahaahahaha.

@het weer: ja lekker was het in het zonnetje!! Ik hoorde ook donderdag 15 graden!! Moet ook werken, maar ja dan maar een extra rookpauze om toch buiten te zijn hahahahaha

Ohh jee nu word Annie wakker!! Tot later dames!!

15. mamavansam

Hey meiden,

Ohhh wat was het taartje lekker van Rianne. Jammie net samen met Ray de laatste stuk gedeeld. Echt heel lekker.

@ weer, uhmmm het weekend wordt het weer wisselvallig! Maar ja we zien het allemaal wel.
    @Pluys, Arme Annie, ze blijft echt tobben he?? Wel zielig hoor, hopen dat het snel weer over gaat.

@hier, Sam heeft echt zoveel last van zijn tandjes. Ik voelde net voor het slapen gaan en boven voelde het ook allemaal week aan. Ik hoop echt dat ze snel doorkomen.
    Morgen nog een lekker dagje vrij even strijken en ik hoop dat ik weer lekker kan wandelen zoals vandaag!!

Fijne avond dames!

16. Romaira

Romaira Fanatiek lid

23 mei 2008
    4.067
    0
    0
    Zo dames deze mama is ook weer thuis en rustig op de bank :)

dagje gewerkt vandaag en weer eens een woorde wisseling gehad met de baas ( rooster is zonder overleg veranderd donderdag door gekrast en vrijdag voor in de plaats gezet terwel ik helemaal niet kan ) maar goed hij zoekt het maar uit met zijn balle tent hahahaha

morgen nog een dagje werken en als het goed is heb ik dan weekend ..............vrijdag taartje maken voor een vriend van ons :D

rianne wat een leuk taartje heb je gemaakt zeg , was het gezellig bij je nieuwe dinnetje :D ?

pluys beterschap met je meisje hoop dat ze snel op knapt ! inderdaad dat word zeker smullen op een meeting iedereen wil laten zien wat ze kan hahahaha

mamakitty , gezellig dagje terug naar apeldoorn :D mooie taart heb je wer gemaakt zag ik :D

ff snel koffie zetten en dan terug naar gtst :D

17. pluys

pluys Fanatiek lid

30 jul 2006
    4.587
    1
    36
    Harderwijk
    GRRRRRR even een ego berichtje van mij GRRRRRRR

Vanavond Annie in bad gedaan en in bed gedaan. Ze lag net te slapen en ja hoor daar gaat de bel!! Rocky de hond flink over de zeik, Annie wakker, is heel erg boos!! Doe ik open is het een muts die om geld komt zeuren voor een of ander goed doel!! Ik was zooooo boos dat ik snel uit mijn broek geld het gepakt en het in die trommel heb gedaan. Maar ondertussen van Annie helemaal overstuur!! Ze heeft bijna een half uur zitten huilen, jammeren en mama zitten roepen. Toen vond ik het genoeg geweest en nu ligt ze bij ons in bed! En dat allemaal door dat stomme mens!! WIE GAAT ER NOU OOK OM 8 UUR AANBELLEN!! Vooral in een buurt met veel jonge kinderen!! GRRRRRRRR

18. Romaira

Romaira Fanatiek lid

23 mei 2008
    4.067
    0
    0
    ah meid toch .............kan je zo lekker hebben he als je kleine ziek is grrrrr echt !
    Ben je blij dat ze eindelijk ligt te slapen en jullie beiden even kunnen rusten krijg je zo iets :S
    nou maar hopen dat de rest van de nacht rustig verloopt en ze lekker door kan slapen en jij ook trouwens .

beterschap der mee meid !

19. pluys

pluys Fanatiek lid

30 jul 2006
    4.587
    1
    36
    Harderwijk
    Dank je wel!! Het is nu gelukkig wel een beetje gezakt hoor hahahahaha, denk dat ik af en toe nog steeds last heb van mijn hormonen:). Maar ik blijft het een domme muts vinden met haar goede doel!!

Had eigenlijk een avondje bank in de planning staan, maar dat gaat hem niet worden met annie in mijn bed. Heb nu de babyfoon op mijn kussen staan dus kan zo even snel naar beneden toe (home alone, manlief heeft een vergadering) om even snel een sigaretje te roken en iets te drinken te pakken en dan weer snel naar boven toe. Ben nog steeds bang dat ze het bed uit valt.

Maar wat een gezeur zeg op je werk!!! Ik duim echt voor je dat je snel iets anders vind!!

20. mamavansam

Goedemorgen meiden.

@pluys, is annie de nacht een beetje doorgekomen? Ik plak altijd een briefje op de deurbel dat ze op het raam moeten kloppen of dat we geen verkoop aan de deur willen. Dat helpt best wel. Vooral overdag, wordt er zo vaak aangebeld en wil ik ook niet dat Sam wakker wordt en dan hang ik dat meestal op.

@Romaira, wat een gezeur op je werk zeg! Wel erg onbeschoft om zomaar je dag te veranderen zonder te overleggen.

@vandaag gaan we even naar Nieuwegein. Samen met manlief shoppen. Ik wilde even naar de Wibra. luierszakjes en een slaapzak komen en een dvd van Dribbel kopen. Lijk me wel erg leuk voor Sam. Hij is gek op honden, al hebben wij er geen. Maar eerst even broodje eten en thee drinken met Sam en dan aan de strijk.

Hebben jullie nog plannen?

Deel Deze Pagina