niks veranderd daar dus! Mijn mening is dat de meiden die er werken (de meeste dan ) erg schijnheilig zijn. Ze doen leuk met je voor maar als je even weg bent dan steken ze je een mes in de rug. Je wil niet weten wat voor k*t opmerkingen ik heb gekregen na mijn bbz! Zelfs van de baas! Ja Bianca zit alweer een tijdje bij de wit! Wat is de wereld dan klein he?!? Zoals ik de verhalen hoor over de wit is het een super goede tandarts! Weltrusten en tot morgen!! Jane welkom bij de club
goede morgen jane welkom hier. gezellig dat je komt meekletsen pluys lekker he thuis werken. zou ik ook wel willen ach ik heb het nog wel naar mijn zin hoor op bp. ik doe mijn werk en verder vind ik het prima vandaag dagje extra oppaskindje dus beetje in huis rommelen. heb zelf nergens zin in dus dat word bankhangen en spelen met de boys fijne dag allemaal
Goedemorgen iedereen, ik heb zo om 09.00 uur m'n eerste echo ik ben erg benieuwd maar ook zenuwachtig
manlief heeft net rayntje naar het kdv gebracht we hopen maar dat het vandaag wel goed zal gaan . hij heeft zijn eigen brood mee zijn eigen bestek en eigen koekjes hahaha ook hebben we 3 a4tje met info mee gegeven en nu maar hopen dat ze daar ook echt intresse in hebben en alles doorlezen . maar wel lekker mama heeft de hele dag voor zich alleen kindje op het kdv en manlief slaapt na een nachtdienst heeeerlijk zo hoor hahaha
Ik kom even vertellen dat ik een goede echo heb gehad alleen het is een tweeling Vanmiddag moet ik naar het ziekenhuis omdat de verloskundige hier in de wijk geen tweelingen doet. Ik zit nu even op het werk te shaken
WAHHHH een TWEELING!! GEFELICITEERD!! vind het altijd zo bijzonder een 2ling!! Wat een verrassing zeg!! @Romaira zal wel goed komen toch op het kdv? Ik had vroeger een jochie die eigenlijk niks mocht hebben. De ouders hebben ons ook goed gewaarschuwd, dat helpt meestal wel! Nou hier is het weer helemaal wit!! :x. Ik denk dat die lente nooooit meer gaat komen!
ik ben helemaal klaar met die sneeuw. ik kan dus niet weg zou gaan koffie leuten bij mijn vriendin maar ga niet mijn leven en die van 2 boys op het spel zetten. baal er goed van want had er zo zin in. nou ja dan maar iets anders bedenken om te doen met de jongens straks
@ pluys, ja ik hoop het dat het goed gaat (omdat het vorige week mis was gegaan ) morgenochtend kan ik meer vertellen Als het nu nog niet goed gaat dan weet ik het ook niet meer ! vertrouwen hebben vertrouwen hebben hahahah @ petra , en wat ben je gaan doen ? tis echt balen he dat weer pfff ik kom ook al dagen me auto niet meer is ook zo fijn muur en muur vast ! nou woon ik dicht bij het centrum en kan ik best een paar dagen zonder maar veel langer moet het niet gaan duren hoor !
@Romaira ik hoop echt dat het goed is gegaan vandaag! en dat jullie een rustige nacht gaan krijgen!! Ja en wat moet je als het weer niet goed is gegaan? misschien een gesprek aanvragen met de leidinggevende daar? @petra de dag doorgekomen? heel verstandig dat je niet bent weggegaan! Op zich was het op de grotere wegen wel redelijk te doen maar die woonwijkwegen pfffff spiegelglad!! Ik ga ook de weg niet op met dit weer! @Jane een beetje bijgekomen van de schrik?!? Blijf het echt gaaf vinden een tweeling!! Vanmiddag even lekker een eind wezen wandelen met hond en kind. Nou wat een topsport zeg!! Erg leuk die verse sneeuw! Je duwt jezelft een ongeluk hahahahahaha
@pluys, hij heeft het in ieder geval wel erg leuk gehad daar vandaag heerlijk gespeeld enzo hij ging zo in zijn spel op samen met het andere jongetje dat hij dat andere kindje heeft gebeten ,de boef !! Hoop ook maar dat het met het eten goed is gegaan , want met het weg gaan sprak een nieuw meisje de dag door met me en ze zei ik begreep dat ie ziek is geweest ? toen dacht ik ....uhm heb jij de papieren niet gelezen of coeliakie die we mee hebben gegeven ???? maar goed we merken het snel genoeg
@ Pluys: Ja dat is wel heerlijk, wandelen met de hond en kind! Ik vind de sneeuw alleen vreselijk omdat ik steeds met de auto naar mijn werk moet (Utrecht). Mijn vriend is nu naar scheveningen naar Najib Amhali. Lekker file rijden
@ Romaira: Hm beetje dom van dat meisje! Wat fijn dat hij zo lekker gespeeld heeft. Gaat vast helemaal goedkomen.
@Romaira ohh wat een boef in jouw kereltje zeg! hahahahahaha beter dit dan dat ie zelf gebeten word hahahahaha. Wat een dom meisje zeg!! Maakt al een goeie indruk hhahahaha. Hoop op een rustige nacht voor jullie! @Rianne ik heb ook een vreselijke hekel aan sneeuw!! Ik ga de weg niet op met dit weer. Gelukkig werk ik in de zaak van mijn man dus dan valt er altijd wel iets te regelen . Het wandelen vanmiddag was erg lekker, maar nu mag het wel even snel 15 graden worden zodat alle sneeuw morgenvroeg weg is!! Maar jij moet dan best een stukje rijden of niet? Zal morgen wel erg druk worden op de weg denk ik! Hoorde net op het nieuws dat er op de A28 40 km file stond!! Nou je zal er maar in staan PFFFF Nog 3 nachten dames!! En dan een nacht zonder kind PFFFF. Overdag heb ik er minder moeite mee dan 's avonds merk ik hahahahaha. Ach over 4 nachten slaapt ze weer lekker in haar eigen bed in haar eigen huis
@rianne gaaf dat je vriend naar Najib Amhali gaat!! Ik vind hem zo grappig!! Heb net even in je fotoalbum gekeken, wat een mooie meid hebben jullie. Ik vind die foto dat jij lenthe een kus geeft en zij de camera inkijkt erg mooi!!
Oh dat is wel lekker. Ik ben echt afhankelijk van de auto. Ik vind het zo eng, rijden met sneeuw. Ik rij een stukje a2 en dan a27. Zonder file doe ik er 25-30 minuten over maar met file een uur. Morgen ben ik lekker vrij Vrijdag en zaterdag mijn laatste nachtdiensten op straat ... ( hm klinkt alsof ik ga tippelen hoe ik het schrijf maar jullie weten wat ik doe haha) Ben blij als ik daar vanaf ben.