mama's uit gelderland

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door petra26, 31 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamavansam

mamavansam Niet meer actief

@romaira, Oei dat is wel moeilijk! Je heb het bij de action niet naar je zin, dus kan je beter de callcenter gaan doen. Heb je tenmiste wat, straks willen ze jou niet meer en dan heb je helemaal niets. Maar wat voor callcenter is het? Dat zou voor mij ook doorslaggevend zijn. Als ik iets moet aansmeren, dan zou ik het persoonlijk niet doen, maar als ze jou bellen voor een vraag of een product zou ik er zeker over nadenken.

2. Romaira

Romaira Fanatiek lid

23 mei 2008
    4.067
    0
    0
    ik weet zo wie zo niet zeker of het voor een call center is :) maar denk het wel dat is al snel tegenwoordig merk ik .

tja het is natuurlijk ook zo dat hun mij er over een paar weken uit kunnen zetten ....ze mijn proeftijd volledig gebruiken om daarna te zeggen dat ze niet door willen ....
    ben niet erg flexibel (ivm met roy zijn werk en rayn ) , ben al een keer ziek geweest en heb al 2 woordewisselingen achter de rug ! ( klinkt met aso als ik het zo lees hahaha )

rayn heeft hier trouwens zijn eerste melk vrije dag gehad en volgens mij is het heeel goed gegaan ! vanavond met het slapen gaan heeft ie wel flink gehuild ( maar kan ook door kiezen komen ) maar uit eindelijk wel goed zonder drinken in slaap gevallen ! In eerste instantie overwoog ik nog om hem wat sap te geven voor het slapen gaan of een toetje ( advies van cb ) maar heb toch besloten het eerst zonder te proberen bedoel sap of een toetje moet je ook een keer gaan afleren toch dus dan lijkt het me beter om niet eens aan te leren (?)

3. mamavansam

Ja precies dat bedoel ik ook, zei kunnen je idd tot aan je proeftijd gebruiken en dan zeggen dat je niet meer nodig ben. Hoelang duurt jou proeftijd?? Want ze moeten je ook op tijd mededelen of je wel of niet mag blijven.

Ohh wat goed dat Rayn geen melk meer krijgt. Wel spannend idd hoe hij er op gaat reageren, maar tot nu toe gaat het toch goed. Mocht het idd niet gaan dan kan je altijd een toetje of sap geven. Ik merk aan Sam dat hij ook steeds minder melk wilt. Maar een avondpapje voor het slapen gaan vind ik zelf stiekem wel heerlijk. Echt zo'n momentje is dat. hihihi

Nou ik ga GTST kijken.

4. Mona79

Mona79 Fanatiek lid

2 sep 2007
    1.437
    0
    0

Hey,

Hier gaat het weer beter.. Tessa was vanaf vorige week vrijdag ziek.. Zo ziek dat ik haar ook echt moest tillen alles was slap moest haar hoofdje ondersteunen enzo.. Maar gelukkig gaat het vanaf gisteren beter.. En vandaag weer een stukje beter.. Ben echt zo blij!

Morgen Sam weer halen lekker he!! En dan weekend geniet ervan!!

5. Mona79

Mona79 Fanatiek lid

2 sep 2007
    1.437
    0
    0

hey,

Ik denk dat je ook ff moet afwachten om wat voor vacature het gaat.. Wie weet is het wel geen call center en is de beslissing niet zo moeilijk voor je.. Kan me natuurlijk wel voorstellen dat je er al over nadenkt mocht het wel een call center zijn.. Ik denk dat je er voor jezelf al wel uit bent als ik het zo hoor alleen is het nu lastig om wat voor werk het gaat..

6. Mona79

Mona79 Fanatiek lid

2 sep 2007
    1.437
    0
    0
    Nou hoe vond je GTST?? Ik had hem vanochtend al gezien:D

7. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    hotfixen is momenteel mijn favo bezigheid als de m
    gelderland
    zuidze kant? zeggen ze me hier.... hihi weet t niet eens whahaha
    bij nijmegen in ieder geval hihi.... jullie dan?

8. Wenn1986

Wenn1986 Niet meer actief

@Romaira. Dat is wel een lastige situatie zeg! Het zal waarschijnlijk wel callcenter werk zijn. Aan de ene kant zeg ik "Gewoon doen!" Omdat het op uitzendbasis is kun je daar ook zo weg als je iets leukers hebt gevonden! Aan de andere kan, uitzend werk tsjah... Vind ik ook niets...
    En wat goed van Rayn! Slaapt ie nog?

@Hier. de kindjes zijn een nachtje uit logeren en manlief is vanavond weg dus heb heerlijk het rijk alleen. De weddingplanner is op tv. Heb ik al gezien maar op zo'n avondje alleen is dat heerlijk haha! Morgen kan ik lekker tot 8uur(!) slapen ipv half 6/6uur. Daar ga ik goed van genieten! Tyas wil nog steeds geen groenten eten. Brood en fruit gaat prima maar warme hap moet ie niets van hebben. Niels als hij honger heeft, niet als hij geen honger heeft, niet gepureerd, niet geprakt, niet van een lepel, niet in de hand. Pfff... Hij is bijna 9 maanden dus moet toch een keer?! Over 4 maanden mag hij al met de pot mee-eten haha! Zie dat nog niet echt gebeuren!

9. brenda1976

brenda1976 Niet meer actief

ik zou gewoon bellen en kijken wat ze heeft!
    misschien is het een erg leuke job.

Ikben via het uitzendburo ook aan mijn baan gekomen.
    Ik heb even werk gedaan wat niet mijn ding was, maar ben braaf gegaan. Toen dat was afgelopen durfde ze me voor te stellen aan een ander bedrijf... ik ben daar intern weer naar een andere baan gegaan en ik heb nu leuke job.
    Maar ja het is altijd een risico, maar naar werk te gaan wat je echt niet leuk vind ook!

10. Romaira

Romaira Fanatiek lid

23 mei 2008
    4.067
    0
    0
    hai meiden

bedankt voor jullie advies!
    heb vanmorgen gelijk even terug gebeld , en het blijkt inderdaad te gaan om een vacature als call center medewerker voor de staatsloterij . Moet dus wel mensen gaan bellen en proberen aan te smeren ff makkelijk gezegd :( Maar aan de andere kant ik ga wel 1 euro per uur meer verdienen (vind ik best veel ) het werk is lichamelijk veel lichter dan wat ik nu doe en ik kan zelf me uren in delen , dat vind ik wel erg fijn want de dagen vind ik nu heel erg lang.

dusssssss moeilijk !

11. brenda1976

brenda1976 Niet meer actief

Dat is wel erg fijn dat je je eigen tijd mag indelen.
    ben benieuwd hoe het je gaat bevallen.
    maar mij niet bellen he hahaha

12. mamavansam

Hoi meiden,

@Romaira, ohh klinkt wel goed. En een 1 euro meer en je eigen uren indelen. Tja waarom ook niet, maarre mij ook niet bellen he? hahaha heb toch een geheim nummer en heb me aangemeld bij "bel me niet"

13. Amfy

Amfy Niet meer actief

tja dan weet ik welk callcentre dat is ;) en daar word je niet vrolijk zoveel verloop als er is ze nemen bijna niemand aan

14. mamavansam

Hoi amfy,

Ik denk dat die verloop bij elk callcenter voor kom. Bij ons worden ook alleen maar uitzendkrachten aangenomen en heel veel studenten. En ze geven je idd bijna geen vast contrect en zeker in deze tijd niet.
    Maar ja het is misschien wel beter dan waar ze nu zit.

Gaat verders alles goed met je?

15. Romaira

Romaira Fanatiek lid

23 mei 2008
    4.067
    0
    0
    mamavansam , waar werk jij dan of wat doe je ?

ik ga dinsdag eerst een ander bedrijf bellen ..............heel vreemd verhaal , kennis van me ouders is daar aangenomen als receptioniste en weet 100% zeker dat ze nog iemadn voor 15 uur zoeken dus ik resolliciteerd online en met een brief . krijg een mail terug of ik me cv nogmaals wil mailen , oke ik gedaan maar daar na niets meer gehoord terwel ik weet dat ze nog niemand hebben hopeloos op zoek zijn maar mij niets laten horen :S dus daar ik ik nog 1 laatste keer achter aan bellen :)

16. mamavansam

Hoi meiden,

@ romaira, Ik werk bij de NS en ben mentor op de klantenservice. Wij verzorgen de poststromen en alle aanvragen,klachten die de mensen doen. Voornamelijk verzorgen wij de foto's van de vervoerbewijzen.
    Heb ook bij ons op het callcenter gewerkt en ik heb ook bij Tiscalli gewerkt en dat was ook callcenter werk. Maar dat was wel leuk, de mensen wilde een abonnement, dus altijd leuke mensen aan de tel.

Maar ben benieuwd of je snel wat te horen krijg van je open sollicitatie.

Fijne paasdagen iedereen.

17. Romaira

Romaira Fanatiek lid

23 mei 2008
    4.067
    0
    0
    klinkt als leuk werk mamavansam !

ik ben er nog steeds niet over uit wat ik ga doen , als ik aan het werk ben denk ik zo snel mogelijk weg hier als ik thuis ben twijfel ik ! :S muts ben k ook

meiden wens jullie hele fijne paasdagen , geniet ervan kom een beetje tot rust !

pluys waaaaaaar ben je ???

18. mamavansam

Goedemorgen meiden,

Fijne paasdagen!!

19. pluys

pluys Fanatiek lid

30 jul 2006
    4.587
    1
    36
    Harderwijk
    Hierrooohhh!!
    (wat lief dat je aan me denkt :))

Even heel snel een berichtje hoor want ik zit nu bij mijn schoonlui. Staan op het punt om te gaan eten en daarna gaan we weer naar huis.
    Ben deze week erg weinig op het forum geweest. Maar de week zo rond de pasen vind ik een k*t week. Drie jaar geleden op goede vrijdag ben ik achter mijn buitenbaarmoederlijke zw gekomen. Lang verhaal (in het begin van het topic heb ik ergens de link gezet waar mijn verhaal te lezen is), maar zo rond de pasen komt het weer helemaal omhoog. Dinsdag is de datum dat het 3 jaar geleden is. Dus ik ben erg blij als we die dag ook weer achter de rug hebben.
    Wij vieren ook geen pasen dus. Annie vandaag wel een paar eitjes gezocht en die heeft paashazen gekregen. Maar verder geen speciale dingen voor ons met de pasen.

Hoe is het verder hier?

@romaira ik zal voor die andere baan gaan! Maar je hebt nu toch ook geen vast contract? Dus wat heb je te verliezen? En als die callcenter tijdelijk is kan je altijd je ogen open houden en goed verder zoeken toch (doe je nu ook), maar dan heb je wel het verschil dat je ws iets leuker werk hebt.
    Altijd een gezeur he om een leuke baan te vinden!!

Ik mis petra ook al even hier!! Heb meegekregen dat het niet zo goed met haar oma ging? Hoe zou het nu zijn? En ik denk dat de wachtweken al bijna om zijn?!? Hoop echt dat ze of deze ronde zwanger zijn of anders de volgende ronde!! (duim duim duim)

Nou ik ga aan tafel voordat ik ruzie krijg hier!! En neem van me aan, waar ik nu ben wil ik echt geen ruzie hahahahahahahaaha

Meiden tot laterrrrr!!

20. Romaira

Romaira Fanatiek lid

23 mei 2008
    4.067
    0
    0
    jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
    ik heb zojuist een nieuwe mamafiets gekregen !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

en tis me lekker weer hier he dus dat word straks voor de visite komt ff lekker rondtouren hahaha:D

Deel Deze Pagina