mama's uit gelderland

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door petra26, 31 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. brenda1976

brenda1976 Niet meer actief

leuk gefeliciteerd.

Ik ben helaas niet gezond, maar ik fietste wel graag, maar kleine stukjes.
    Ik heb van mijn ouders een electrische fiets gekregen, mijn voorwaarde was dat je het niet zo ervanaf zou zien.
    En het fiets geweldig! Sander voorop doe ik niet meer, ik ben erg gevallen met sander voorop. Hetwas buiten onze schuld. maar goed, ik ben daar angstig voor geworden. Ik heb nu een achterzitje. Echt minder gezellig, maar ja we fietsen.
    gr brenda

2. Amfy

Amfy Niet meer actief

@ romaira. gefeliciteert!! wat een leuk kado zeg!!
    tis idd heerlijk weer dus lekker fietsen!!

welke fiets heb je gekregen??

3. Romaira

Romaira Fanatiek lid

23 mei 2008
    4.067
    0
    0
    @ amfy
    geen idee of het een merk is eingelijk weet dat het een mamafiets is met 6 versnellingen en dan houd het op hahahaha

4. mamavansam

mamavansam Niet meer actief

Goedemorgen meiden!!

@ Romaira. GEFELICITEERD MEID!!! Echt super gaaf dat je een mamafiets heb gekregen. Super lief hoor. Tis idd lekker weer. Nu hopen dat het zo blijft.
    @pluys, Veel sterkte meid. Blijft altijd moeilijk dit soort dingen. Doe lekker rustig aan meid.

5. Amfy

Amfy Niet meer actief

foto foto foto ;) haha

ik zit zelf nog te twijfelen. ik heb net een nieuwe fiets dus eigenlijk zonde als ik een mamafiets koop. ze hebben ook van de sturen dan kan ik mooi op mijn eigen fiets blijven fietsen nog maar eens over na denken

6. Romaira

Romaira Fanatiek lid

23 mei 2008
    4.067
    0
    0
    we gaa zo fietsen dus zal daarna een foto plaatsen !

zo'n mama stuur is wel een uitkomst lijkt me .

7. Romaira

Romaira Fanatiek lid

23 mei 2008
    4.067
    0
    0
    ah jammer genoeg vandaag niet kunnen fietsen , het kinderzitje wat ik heb past niet op dit stuur !
    We denken dat het komt omdat het een ouder zitje is ( heb hem via mp gekocht ) dus morgen gaan we met de fiets naar de fietsenmaker om een nieuw passend zitje te kopen . Eingelijk mag ie al achter op maar ik wil dat niet vind het zo gezellig voorop , ik kan hem in de gaten houden !

Verder ben ik goed verwent vandaag hihihi het pannenkoeken eten was niet echt een feest :( in eerste in stantie vond ie het goed maar halver wege leek ie in eens pijn te krijgen denk of last van de spuitjes of kiezen maar erg zielig dus ! eenmaal thuis meteen naar bed en hij slaapt als een os dus das maar goed ook slapen is altijd goed he !

8. petra26

petra26 Actief lid

lieve meiden,
    ik kom even vertellen dat ik ga stoppen met dit forum bij te houden. het is voor mij ff te moeilijk allemaal.
    het wil bij ons gewoon niet lukken om zwanger te worden nu, en dan is het voor mij te confronterend om hier te zijn.
    het spijt me. ik vind het altijd erg gezellig, maar je moet keuzes maken in je leven, en ik denk dat het beter is voor mezelf.
    maar als ik ooit nog zwanger word kom ik zeker terug.

het ga jullie allemaal goed. en wie weet tot ziens.

9. Mona79

Mona79 Fanatiek lid

2 sep 2007
    1.437
    0
    0

Hey meid,

Kan me voorstellen dat het allemaal erg moeilijk voor je is.. We gaan duimen voor je en hopen je snel met goed bericht terug te zien..
    Heel veel sterkte..

Liefs Monique

10. sjaantje85

sjaantje85 Fanatiek lid

4 sep 2008
    2.918
    0
    0
    hoi hoi!!ik kom ook uit gelderland!!en was eigenlijk benieuwd of ik met jullie mee mog kletsen!!zit alweer 1.5 jaar op dit forum(erug verslavend)en ben 7 maanden geleden bevallen van een hele mooi dochter met de naam jade(op zn engels)!!nou ik hoor wel of of jullie nog zin hebben in een kletsmaatje erbij hihi liefs sjaantje

11. brenda1976

welkom sjaantje.

tja het is moeilijk en confronterend. Heb je ooit behoefte van je af te schrijven, je mag me mailen.
    We hebben heel erg lang op sander moeten wachten.
    we hebben 7x iui gedaan en sander is een ivf kindje, onze baby is cryo.
    Misschien geef je dit wat hoop. sterkte
    liefs brenda

12. Romaira

Romaira Fanatiek lid

23 mei 2008
    4.067
    0
    0
    @ brenda , wat is cryo ?

wat een rust hierzo :D

heb lekker me boodschapjes al weer in huis , lekker gewandeld naar het winkel centrum tis zooo lekker weer :D

13. mamavansam

Hoi meiden,

@Amfy, Ohh dat is handig zo'n stuur. Zou idd zonde zijn om dan een nieuwe fiets te kopen.
    @Romaira, jammer dat je gisteren niet heb kunnen fietsen. Zelf heb ik vandaag wel een stukje geiets. Stond best een windje. Moet nog even een windscherm kopen. Jammie pannekoeken. Zielig als hij dan zo last heeft van zijn tandjes. Hier ook nog steeds geen hoektanden.
    @Petra, Jammer dat je er mee stop,maar het is te begrijpen. Ik hoop dat je snel zwanger wordt en dat we je hier weer mogelijk verwelkomen.
    @sjaantje, Welkom!! Waar kom je precies vandaan?? Jade is een hele mooie naam hoor!

@ hier, Ohhhh wat heb ik genoten van het weer vandaag. Lekker met ze drietjes naar de markt geweest. Kwamen we Rianne ook nog even tegen. Hahaha ik had er niet gezien en Ray wel Oeps. En Sam was gelijk aan het sjansen met Rianne.
    2de paasdag zijn we met me ouders naar de dierentuin geweest. Was best druk, maar niet vervelend of zo. Sam had zich prima vermaakt. Morgen nog een dagje vrij en dan dan 2 werken.
    Morgen maar weer heerlijk genieten van het weer. Sam heeft heerlijk in de tuin gespeeld. Ik had de speelkleed lekker op de grond gelegd en hij heeft zich prima vermaakt. En hij is echt dol op zijn huisje.

Ik ga zo lekker me bedje in. Slaap lekker meiden.

14. brenda1976

een cryo is een ingevroren embryo die weer ondooid wordt en teruggeplaatst worden.

heerlijk he dit weer!
    echt helemaal top!

15. Romaira

Romaira Fanatiek lid

23 mei 2008
    4.067
    0
    0
    jeetje meiden wat een rust hier weer , vind het wel jammer moet ik zeggen :)

Ik sta alweer op het punt om de deur uit te gaan werken :( vandaag en morgen nog en dan hebben we weekend , heeeeerlijk wel weer een druk weekend maar hee das ook wel weer gezellig he !
    Roy en ik lopen helemaal langs elkaar heen deze dagen :( krijg je als ik overdag werk en hij s avonds he .

nou meiden fijne dag weer , hopen op net zulk mooi weer als gister maar ben er bang voor als ik naar buiten kijk !

16. brenda1976

hoihi
    Het weer zit niet mee, maar sander is ook ziek , diarree en spuggen.
    wat geven jullie je kindje? want ik heb hem nog een verdunde fles aangeboden, maar hoeft hij niet.

Mijn programma valt in het water, ik wilde even de grote boodschappen en brood enz halen. Maar ik heb hem terug in bed gelegd en ik hoop dat hij nog opknapt.

vervelend he langs elkaar leven, mijn man is chauffeur en momenteel is het erg druk. dit houd in dat we elkaar weinig zien, vind dat echt een gemis.

gr brenda

17. pluys

pluys Fanatiek lid

30 jul 2006
    4.587
    1
    36
    Harderwijk
    Hallo allemaal!

even een heel kort bericht uit harderwijk.
    Onze pc is deze week overleden, dus we zitten helaas nu even zonder :(.
    zit nu nog op mijn werk even heel snel een beetje bij te lezen, maar wil nu eigenlijk ook wel naar huis om mijn meisje op te halen.

Als het goed is krijgen we op zeer korte termijn een andere pc, dus ik is snel weer terug!!

Fijne avond!!

18. mamavansam

Hoi allemaal,

Jeetje idd wat een rust.

@romaira. wat vervelend meid maar helaas is het soms niet anders. Heb je trouwens nog een keuze gemaakt over je werk?
    @Brenda. dus jou man is chauffeur. Op de vrachtwagen? Ik had vroeger een vriendin en haar vriend was ook vrachtwagenchauffeur en dan in het buitenland. Pfff moet er niet aan denken. Petje af voor de vrouwen thuis hoor. Ik zou er niet tegen kunnen.
    @pluys, OOOOhhh vandaar, maakt met al ongerust, echt een ellende is dat als je pc stuk is. Dan merk je pas hoe vaak je er achter zit. hahaha heb je ineens tijd over voor andere dingen.

Dat gaat waarschijnlijk met het mooie weer ook vaker voorkomen hiet op het form. Dan zit je niet meer zo vaak achter de comp. Er heerlijk op uit met ze alle. Lekker fiesten enz. Ik ben Sam al aan het stimuleren om lekker buiten te spelen. En dat gaat super goed en zeker met het huisje. Speelkleed lekker op de grond speelgoed erbij en spelen maar.
    Een hoektandje is eindelijk zo goed als door. Jeetje wat duurt dat lang. Maar ja en dan nog 3 te gaan.
    Vandaag lekker gewerkt,na 5 dagen vrij. Pfff dat is best wel inkomen. Morgen nog een dagje en dan weer weekend.

Ga zo lekker een wijntje drinken en gtst kijken en de rest wat er daarna komt.
    Nou meiden tot snel.

19. brenda1976

hoihoi

tja mijn pc is even terug ook kapot geweest, een voordeel, huis was heeeel schoon hahaha

mijn man reed buitenland, maar zins we een serieuse relatie hebben is hij binnenland gaan rijden, maar houd nog lange dingen in hoor,vroeg weg, vaak laat thuis. Het grote nadeel is dat je nooit op hem kan bouwen, je kan nooit zeggen, haal jij sander op de opvang op of?
    Maar ja .... het is niet anders, familiekwaaltje.

20. Romaira

Romaira Fanatiek lid

23 mei 2008
    4.067
    0
    0
    morguh meiden
    weer een nieuwe dag aangebroken een dag dat ik weer moet werken maar gelukkig vanavond wel weekend heb :D

ik heb inderdaad een beslissing genomen !
    Ik ga het doen , althans ik ga me dinsdag in laten schrijven bij het uitzendbureau en dan gaan hun regelen dat ik op gesprek kan .............dan hopen dat ik aangenomen word !
    Ik heb gister ook een afwijzing gekregen voor de receptioniste baan :( baal daar flink van maar ja geen ervaring he daar loopt het op stuk :(

kweet helemaal niet of i het wel kan call center maar aan de andere kant heb ik zooo de balen van action en de mega lange werkdagen en het vele oppas wat we voor rayn moeten zoeken dat ik dat risico wel wil nemen ! als het kan zou ik dan maandag middag en de rest van de week de ochtende werken ! kom ik aan 20 uur en hebben we weining of maar korte uurtjes oppas nodig :D

nou ik ga me klaar maken voor me werk !
    ( rayntje slaapt nog steeds hahaha slaapkop )

Deel Deze Pagina