@ brenda mijn site is ..... mai cake punt nl maar dan aan elkaar he hahahah @ amfy cooool 2 bestellingen ! gaaf hoor ! ik moet vrijdag een lactose vrije taart maken pfff wat een werk joh alles uitzoeken ! maar ben ook trots dat het me toch lukt een lekkere allergie vrije taart te maken ik neem mini babrie mee idd weet dat dus alleen nog niet hoe het met dat gesprek maandag avond gaat lopen dus dat hoor je dan nog van me oke ?
hallo allemaal!! @romaira de opleiding ga ik in soesterberg doen, weet niet of het in de buurt is. Vind het erg spannend hoor!! Heb er erg veel zin in. Maar ik hou je eraan hoor om mijn model te zijn!! Ik heb een aantal modellen nodig. Zo uit mijn hoofd: 1 model voor gelnagels, 1 model voor acrylnagels, 1 model die nagel bijt. Ik vind het super goed van je dat je je ontslag genomen hebt!! Wat was hun reactie? Gaaf dat het zo goed gaat met je taarten!! @mamavansam, de opleiding zit in soesterberg, weet niet of dat te doen is vanaf jouw huis? Wij gaan morgen een weekend weg met de hele fam. Ben erg benieuwd hoe annie zich gaat gedragen. Ze is nu aant het blaffen als een zeehond. Klink zo zielig. Overdag gaat het redelijk goed en hoor je haar weinig hoesten, maar nu ze weer op bed ligt dan gaat het bijna nonstop door!
vervelend dat ze zo hoesten en verkouden zijn he, vooral omdat ze je aansteken. Sander was te verkouden en zijn longen roggelde te erg voor een inenting. dus even wachten totdat het beter wordt. @romaira ik heb je link doorgestuurd aan een mama met een kindje met een allergie! Vind je vast niet erg
dan hou ik me voor acryl aan bevolen ( gel vind ik niets ) enne soesterberg .....ach je moet er wat voor over hebben he hahahah
@ Pluys, Wat goed dat je een opleiding gaat doen! Lijkt me echt een leuke opleiding en het werk is goed te combineren... Ik stel me beschikbaar hoor! haha Ik bijt nagels *schaam schaam* dus heb je nog maar 1 model nodig. @Romaira. Wat een belachelijke regel zeg! haha zullen de klanten leuk vinden als jullie allemaal in de winkel plasjes gaan doen :S Wat goed dat je taartjes zo goed lopen! En goed dat je de stap hebt gezet om ontslag te nemen! Je komt vast en zeker een leuke baan tegen.
@Hier. Vanochtend was Luna ineens ziek. 39.1graden koorts zielig op de bank. Ik moest gaan werken dus mijn schoonmoeder kwam hier. Zo zielig voor het meisje, ze wilde niets van oma weten en alleen bij mamma zitten. Geef ik haar een zoen omdat ik moest gaan spuugt ze mij helemaal onder... En wat dat betreft ben ik een hele slechte moeder haha maar ik kan daar absoluut niet tegen dus zet snel Luna van me af (ze wist niet wat haar overkwam) en snel zelf naar de wc om over te geven haha... Snel douchen en haasten en was nog net op tijd. En Tyas heeft zich zo snel ontwikkeld de laatste week. Hij kruipt nu echt met zijn knieen eronder. Gaat trede 1 van de trap op, gaat zelf zitten, zelf staan, staat aan tafel te spelen. Zo ontzettend leuk!
Hey meiden. Hoe gaat het met jullie?? Hier gaat alles super. We zijn heerlijk van het weer aan het genieten. Sam speelt heerlijk in de tuin. We hebben al vaak gefiets. Of het nou door het weer komt of Sam heft een soort sprongetje, maar hij slaapt veel overdag en dan gerust 2 a 3 uur achterelkaar. Wel lekker hoor, kan moeders ook heerlijk in de tuin een tukkie doen in de zon. Verder deze week heel druk met werken. Volgende week zijn we met ze drietjes lekker een week vrij en dan hoop ik dat het zulk mooi weer blijft net als het weekend. Nou meiden ik ga verder met me soaps kijken. Groetjes
hoi meiden ik reageer even niet veel hier hoor.ik ben even helemaal aan mijn einde erg veel gezeur hier (niets in ons eigen gezinnetje hoor) als alles weer op de rit in kom ik het hier weer versterken
weet ik ik zat natuurlijk al nietlekker in mijn vel vanwege mijn gewicht maar nu komt er nog zoveel meer bij.met mijn mams en broertje die het liefs vorige week verhuist waren etc etc
oh ja idd ja ! ja is kl*te idd ! ~~~~~~~~ meiden ik wilde even zeggen dat ik ben aangenomen bij bell sell vanaf maandag ga ik jullie allemaal stalken hihihi heb ondertussen ook al weer andere sollicitaties lopen oa bij de thuiszorg , lijkt op zich ook wel relax ! hoest met jullie allemaal tis zo rustig hier !
hier weinig nieuws, ik ben ziek, keel ontsteking. alles zit ook dicht, geen stem meer. Dus weinig gezelligs. vrijdag zat al nietlekker, maar ja het ging wel, zondag werd het erger maar toen hadden we vrienden op bezoek om te bbqen. en tja toen was het helemaalmis. hopen datik snel beter ben.....
beterschap brenda ! keelontsteking doet echt pijn , heb ik 1x gehad en wist niet wat me overkwam ! rustig aan meid ( voor zo ver dat kan met kleine en hh)
hallo allemaal ben er al een tijdje niet meer geweest ben zelf ziek geweest en de kleine meid heeft net een flinke keelontseking achter de rug dus ja... maar vanaf nu klets ik gezellig weer me als dat goed is
kzal der even over na denken of dat dat goed is ? ja hoor moet wel mogen denk ik las dat je meisje het goed doet ? fijn is dat he als alles voorspoedig gaat ! ~~~~~~~~~~~ Ik ga rayntje zo naar het kdv brengen en dan gezellige dagje met mams en zusje weg heerlijk ff metijd ! fijne dag allemaal !
ja gelukkig doet ze het heel goed ze loopt zelfs voor op andere kindjes van haar leeftijd ben ik stiekem toch wel trots op
Hey meiden, @Amfy, rustig aan meid en denk aan jezelf. @Romaira, Gefeliciteerd meid. Ik ben erg benieuwd hoe je het gaat vinden. Had je nog een leuke dag met je mams en zus? @Fiona, wat fijn dat de kleine meid het goed doe. Enne je mag zeker super trots zijn hoor. Ik had een hele drukke werkweek achter de boeg Pfff 4 dagen werken, was wel weer even wennen, dus was vaak moe en had ik geen puf meer. Ik was maandag ook 3 uur later begonnen omdat er op dat traject een aanrijding was, dus moest ik ook nog tijd inhalen. Woensdag wel een dagje vrij gehad. Rianne en Lenthe waren op de koffie voor me verjaardag. Donderdag was ik dan jarig en ik ben weer goed verwend. Verders doe ik er weinig aan. Vind het altijd z'n gedoe. Nu hebben we anderhalve week vrij. Mijn man heeft ook nu een week vrij, dus we gaan leuke dingen doe en heel erg van het weer genieten. Met Sam gaat het ontzettend goed. HEt is me er een hoor. Hij had van de week Tractor gezegd. Is toch niet normaal dat hij dat al kan. Tis een heel moeilijk wordt. Sam is de afgelopen tijd weer teveel verwend door ons. Van de week een schommel gekocht en vorige week hebben we box dan weggehaald en daar moeten natuurlijk leuke dingen voor in de plaats komen. Volgende maand gaan we nog meer buitenspeelgoed voor hem kopen. Moeten alleen nog even kijken wat. Vandaag ga ik heerlijk genieten van het mooie weer. Morgen lekker met vrienden bbq-en. Dus weer een leuk weekend voor de boeg. Gaan jullie leuke dingen doen??