zoooo het is hier denk nog nooit zo rustig geweest als de afgelopen dagen!! Maar ik ben weer back in town!! Dus het mag weer drukker worden!! Wij zijn weer een weekendje weg geweest, dit keer met de schoonfam. We waren in Emmen op een landalpark, dus Annie vond het ook helemaal leuk! Het is nu echt!! Mijn opleiding begint 21 mei!! SPANNEND! Verder heb ik nu even niks te melden. Hoe gaat het met jullie?
succes met de opleiding! tja even weinig nieuws hahahha morgen mag ik weer op controle en 1 juni hebben we de 21 weken echo. (met 20 weken was ze op vakantie). verder heerlijk dagje vrij, we gaan zo met ons 3en bubbelen in ons bad
Hier ook alles rustig. Mijn vriend is aan het werk dus ik en frummel zijn met zijn 2e thuis. Het weer is helaas niet zo lekker dus we blijven lekker binnen. Ben nog even aan het werk en de stofzuiger zit me al aan te staren Fijne dag allemaal!
mijn stofzuiger roept me hahaha ik heb geen zin... ik had alle moet bij elkaar verzameld, kom een vriendin koffie drinken...tja .... dan offer je je op he hahahahah
@brenda, spannend morgen weer controle. Vond ik altijd spannend. En de 20 weken echo leuk leuk leuk!! Willen jullie het geslacht van frummel weten? @Suzie ohh jee klink als een ernstig probleem, een starende stofzuiger!! De mijne deed dat ook opeens, heb hem toen gelijk in de kast gezet en daarna geen last meer van gehad!! Succes hier een lekker dagje gehad. Eerst boodschappen gedaan met mijn mama. Vanmiddag is en goede vriendin langs geweest. Lekker genoten van het weer! En straks op de bank naar het blok kijken. Volgen jullie het? Ik vind het zo'n leuk programma!! Morgenmiddag even een middagje werken en dan alweer weekend!!
hoihoi Ik moet vrijdag nog werken en dan weekend. ja we willen zeker het geslacht weten, ben te benieuwd hahaha
Oh Brenda nog 1 dagje werken en dan weekend!! Altijd fijn!! Wij wilden ook het geslacht weten, ik hou niet van verrassingen . We waren er helemaal vanuit gegaan dat we een zoon gingen krijgen en tijdens de echo bleek dat er helemaal geen piemel aanhing hahahahaaha. Nou we hebben we 10 keer moeten kijken voordat we het echt konden geloven . Ik ga jullie allemaal een hele fijne dag wensen: FIJNE DAG ALLEMAAL!!
hallo meiden ik ben der ook weer t was hier zoooo rustig de afgelopen tijd , maar ja wat moet je soms ook schrijven he ?? @pluys leuk weekendje weg gehad ? hadden jullie via het park of via vrij uit geboekt ? heb der echt zin in om ook lekker een weekje der tussen uit te gaan weet je trouwens al wanneer je me nagels nodig hebt ? zo ga ff de hond uitlaten en dan meteen bij de buren me marsepein bestelling ophalen , heb een stapel taart opdracht word zaterdag om 10 uur opgehaald dus morgen druk druk druk
hoihoi bij sander dacht ik ook dat het een meisje zou worden, mijn man wist zeker een jongen, moest even slikken, was zo ingesteld op een meisje, nu zou ik niet meer zonder hem kunnen... wat nu wordt, weet ik niet, ik laat het maar open. Volgens mijn man een meisje. We wachten nu af. De echo was goed, alles was prima!
oh brenda fijn zeg dat alles goed was ! heb je zelf totaal geen idee wat het geslacht zou kunnen zijn ? ik had bij rayn vanaf de 3e dag meteen het idee het word een jongen (iedereen trouwens en wij maar stijf onze mond dicht houden hahaha) en het werd ook een jongen . Overigens denk ik dat ooooooit een volgende weer een jongen zou worden vind me zelf echt een jongens mama al zou ik wel heeeeel graag een lief meisje willen hoor
ik zat met sander er zo naast dat ik het niet meer durft en wel ziet.... wel knap dat je het weet, mijn man wist het vanaf dag 1 bij sander wat het werd en klopte, maar nu zeg hij een meisje. tja die kunnen ze bij mijn man in de fam helemaal niet maken. Dus we wachten af NoG 4 weken zuchtttttttttttttttttttt vind jongen leuk hoor en 2 jongens is ook leuk, spelen ze leuk samen, maar lekker tutten vind ik ook wel erg leuk. maar vriendin van mij heeft een dochter en die vind het helemaal niks hahha tja kan ook he!
@romaira mijn schoonouders hebben het weekendje weg geboekt, volgens mij gewoon via de site van landal. Ja het was een leuk weekend, het weer viel flink tegen. Maar we hebben ons goed vermaakt. We zijn ook nog een middag in ballorig emmen geweest omdat de ballenbak op het park best aan de kleine kant was. En we zijn een ochtend wezen winkelen in emmen! Echt een aanrader!! Ik ga het even voor je opzoeken wanneer ik jouw nagels ga misbruiken hahahaahaha. Misschien moet je zelfs 2 dagen mee, is dat een probleem? 1 dag voor het zetten van de nagels en 1 dag voor het opvullen. Ik zag op je hyves dat je ook zoiets wil gaan doen? leuk!! Wisten jullie wel van te voren dat Rayn een jongen was? @brenda fijn dat de echo weer helemaal goed was!! Kan me goed voorstellen dat het even slikken was toen je hoorde dat het een ander geslacht was dan dat jezelf dacht. Als ik ooit weer zwanger mag raken van ons 2de kindje dan heb ik misschien heel stiekem weer de voorkeur voor een meisje. Tuurlijk zou ik een jongen ook super geweldig vinden. Maar omdat we al een meid hebben zou ik het zo leuk vinden dat ze een zusje krijgt. Lekker spelen samen en later (hoop ik) vriendinnetjes! Over het tutten gesproken hahahahaaha klopt niet altijd hoor met meisjes!! Annie vind het wel erg leuk als ze mooie kleertjes aan krijgt. Ze staat dan voor de spiegel en zegt: mooi!! Maar haartjes mooi doen pfffff altijd gezellig 's morgens hahaahahaaha. Ben nu bezig om haar te leren om een haarband in de doen. Het staat haar zo leuk (vind ik), maar ze wil het echt niet!! Ik ga mijn meisje ophalen, ze is nu bij opa en oma! Tot vanavond!!
@ pluys, Emmen hadden we zeker op de planning staan ! gezellie joh heb der zoooo zin in In eerste instantie wilde me ma ik en rayn naar spanje ofzo , maar na lang wikken en wegen durf ik het toch niet eingelijk vooral vanwege rayn zijn gluten .....bedoel hoe gluten vrij is glutenvrij daar ? is het net zo veilig als hier ? en wat als hij daar ziek word enz enz enz hij kan zelf nog niet aangeven waar ie ziek van word dus vind het risico te groot vandaar dat we in NL blijven ! Ja ik wil al heel lang zo iets doen maar vraag me steeds af of zon dure opleiding wel redabel is of je wel genoeg klanten kan trekken , nu heb ik iets gevonden wat 200 euro kost en daar leer je dan eingelijk meer acryl bij je zelf zetten maar ondanks dat zeggen hun dat je na die dag opleiding aan de slag kunt als nagelstyliste (maar wat is daarvan waar denk ik dan ) dusssss tja ...... ja met 17 weken wisten wij dat rayn een slurfje had hahahaha in het begin moest ik der even aan wennen maar nu ...... hij is gewoon geweldig ( al vind ik die schreef-fase van nu eventjes ietsie pietsie minder hahaha) Is het overigens normaal rond deze leeftijd dat ie van die driftbuien heeft ? zodra ik NEE zeg tegen hem , schreeuwt ie eerst heeeel hard vervolgens pakt ie het eerste de beste wat ie tegen komt en gooit het heel hard op de grond , als ie niets kan vinden dan trekt ie zijn haren uit zijn hoofd ! meestal waarschuw ik hem max 3x en zet hem dan even in de gang ( ik weet het tis mss te jong maar moet toch iets ? kan dit toch niet tollereren ? ) iemand tips of advies ?
tja tips heb ik niet, sander zit ook in die fase. hij kan echt drama doen en giftig worden en gooi hij alles van zich af. of hij geef kopstoten tegen ons, maar ook op de vloer en muur en keihard. we negeren het nu.... (nieuwe poging). we strafte het, maar werd het erger van.
maar blijft ie dan ook letterlijk 5 min door krijsen ? poeh ik kan daar zoooo slecht tegen hij doet het ook zo hard !
@romaira heel verstandig dat jullie lekker in nl blijven! Lijkt me erg gezellig even een weekje met mams weg! Lekker genieten dus!! Had ook even gekeken op die site die je bij je www had staan. Het is niet duur! Maar ik heb ook mijn twijfels of je het allemaal wel in 1 dag kunt leren. Hoe leer je het bijvullen, verwijderen enzo? Ach gewoon goed opletten als ik de opleiding krijg hahahahahahaha. Ohhh driftbuien pffffff!! Negeren is bij ons het enige wat helpt! als iets niet mag laat ze zich zachtjes op de grond vallen (geen reactie van ons), dan begint ze te huilen (weer geen reactie), dan staat ze op en gaat kijken waar ze met haar hoofd tegen aan kan bonken (geen reactie van ons) en meestal is het daarna over. Toen ik nog in de kinderopslag werkte was het zo dat je een kindje straf kunt geven maar voor elke levensjaar 1 minuut. Dus dan zou je hem 1 minuut op de gang kunnen zetten. Al vraag ik me af in hoeverre ze door hebben waarom ze op de gang staan. Helaas heb ik de gouden tip nog niet ontdekt. Ik zou iig proberen te negeren. Hoe moeilijk het ook is. Als er geen reactie meer op zijn negatieve gedrag komt is de lol er van af, dus zou het minder moeten worden. Ohh vanavond moest ik wel erg lachen om ons draakje!! Ward en ik zaten te eten (annie had al bij mijn ouders gegeten). En ze staat tussen de bank en haar speelhoekje. Ze kijkt ons strak aan en ze zei elke keer : MIJN MIJN MIJN MIJN! Nadat ze dat wel 10 keer zei ben ik maar eens gaan kijken en ja hoor mevr had mijn pakje sigaretten van de eettafel gejat! Gelukkig zat het pakje nog dicht. Maar die kop die ze erbij trok pffff!!
Go heb jij gewerkt bij de kinderopslag Ik ben blij dat ik sander naar de opvang breng hahahaha maken jullie kindjes ook een drama van aankleden? iemand nog tips. Hij doet net of ik hem vermoord, hij huilt roep nee en wring zich in alle bochten zuchttttttt
nou bij ons was de kinderopvang echt een opslag, gelukkig is dit niet overal zo! Als ik geen negatieve ervaringen had, dan zou annie er misschien ook wel kunnen zitten. Maarre Brenda wat was je er vroeg (of laat) bij (aan het tijdstip van de berichtje te zien). Oh jee aankleeddrama's. Hier gaat het gelukkig goed. Maar wat kan je eraan doen? ik denk vol blijven houden. En misschien afleiden? Ik kleed annie altijd op mijn bed aan, de tv staat dan aan. Ze ligt dan tv te kijken. Fijne dag allemaal!!
@ brenda, ja hoor aankleeddrama en verschoondrama ook ! tis net of je over rayn verteld , echt precies zo ! op het kdv of bij oma doet ie het niet maar thuis ......nou of je hem god weet wat aandoet ! @ pluys, we zetten hem idd 1 min op de gang ! ik zeg er bij waarom ik dat doe en dat ik hem kom halen als ie rustig is ! vaak werkt het wel hij word wel rustig binnen die min. mss is het ook toeval ? ik weet wel dat rayn heeeel veel begrijpt op het kdv zeiden ze ook dat ie daarmee best voorloopt in het begrijpen en snappen van dingen dus wie weet begint ie dit ook te begrijpen (er moet toch eens een moment komen toch ) mss is die opleiding gewoon leuk voor mezelf ! het geld heb ik er zo uit bijvullen is toch al snel 25 euro .....ik ga der eens over nadenken hahahah zo meiden heb me bammetje op en ga nu hard an het werk om me barbapapa taart te maken ! hoop dat ik me kan in houden want ben aan de lijn !
sander op de gang heeft nog geen zin, dan gaat hij naar de deur en kijk hij naar buiten hahaha bij ons doen ze heel veel met de kinderen, 2x per dag naar buiten, in de winter als het heel koud is 1x. Ze knutselen en ze zijn echt druk en bezig met de kinderen. Sander gaat er een dag naar toe en heeft vaak knutseldingetjes mee naar huis, tenzij het mooi weer is, dan zitten ze veel buiten.