Leuk is dat he als ze zoveel met de kids doen!! Dan hebben de meiden die er werken er echt zin in en plezier in hun werk! Bij ons was het echt anders! Ook de relatie naar ouders toe, als je een leuke ouder was dan was je kind ook leuk, maar was je een ouder die af en toe wat te zeuren had nou dan was je kind ook minder!! Gelukkig heb ik niet op die groepen gestaan. Ik stond altijd op de bso en daar was elk kind en ouder gelijk. Tuurlijk heb je altijd een favo kindje, maar dat moet je niet laten merken! Ik geloof zeker dat niet elke kinderopvang zo is hoor!! Maar hoe is jullie weekend? En wat zijn de plannen voor morgen? Ik ga morgen eerst uitslapen, en dan morgenmiddag even langs mijn ouders. We zitten nu even een dagje bij mijn schoonouders, maar na het eten gaan we weer lekker naar huis!!
ik ben ook zeer tevreden naar de opvang, bijzondere vond ik toen sander 2x geweest was en we een leiding tegenkwamen met boodschappen doen, dat ze sander en mij gelijk herkende tevens met naam. Dat vond ik wel bijzonder. het zijn ook echt leuke meiden. morgen lekker ontbijten, relexen en smiddag's/savonds lekker uit eten met mijn ouders! en jullie?
hai meiden hoest hier ? rustig dagje ? Ik ben vandaag vreselijk verwent eerst een bos bloemen op bed voor onze 2 jarige trouwdag toen een heerlijk ontbijtje met een roos op me bord , toen het cadeau van rayn een zelf geverfd bloempotje met zaadjes en 2 bakblikken die ik graag wilde hebben voor me taarten hobby en ik mag die nagelcursus doen is dat verwent of niet ? tja en nu is het weekend ook al weer voor bij he morgen weer werken ! gelukkig werk ik alleen maar de ochtenden en zijn die redelijk snel weer voor bij en ben ik om 1 uur lekker bij me schatje . jullie ook een leuke moederdag gehad ?
hallo allemaal!! ik is heeel erg boos!! kreeg ik net een mail van mijn nagelopleiding. Vanwege te weinig animo kan de opleiding niet op de geplande datum beginnen!! Als ik hem op de vrijdagen wil gaan doen kan het pas vanaf augustus!! Nou ik ga morgen bellen!! Ik pik het niet!! Ze moeten maar wat gaan verzinnen, anders zijn de 2 cursisten kwijt!! En even lullig gezegt: lopen ze 4000,00 euro mis!! Ohhh ik ben echt helemaal boos!! Zooo dat moest er even uit! Gister een lekker rustig dagje gehad. s morgens uitgeslapen, daarna mijn zijn 3en gegeten, en s middags langs mijn ouders heen. En ik heb eindelijk mijn broodrooster gekregen hahahaahahaha. Ben er echt zo blij mee!! Ben gek op geroosterd brood hahahahaah! Romaira gefeliciteerd met jullie trouwdag!! Eneh ben bang dat jij eerder nagels kunt zetten dan mij hahahaahaha!! Leuk hoor dat je het cadeau hebt gekregen!! Nou meiden ik ga even flink stoom uitblazen en dan op de bank ploffen!! Morgen komt mijn schoonzusje en nichie een dagje over uut limburg. Heb dan altijd de afwijking dat het hele huis spik en span moet zijn. Dus ben al vanaf vanmorgen aan het rennen en vliegen hahahahaha!
ah pluys ( heb altijd de neiging om er pluysje van te maken hahaha) jeetje das goed balen zeg ! zou je niet ergens anders terecht kunnen ? bedoel stel dat ze morgen zeggen dat het echt niet anders kan .....neem an dat je geen zin hebt om zo lang te moeten wachten . heel veel succes en sterkte ermee ! die afwijking heb ik ook altijd dat alles spik en span moet zijn als er iemand komt hahaha stom he
hahahhahaha ik voel me nu ook een pluysje hahaahahahaha Ik ga dus echt niet zo lang wachten om met de opleiding te beginnen, als ik het wil dan wil ik het ook NU hhahahaahhaha. Ben al druk aan het zoeken op internet naar een andere aanbieder! Ja heb er echt heel flink de balen van!! Erg he die afwijking!! Gelukkig krijg ik niet zo heel vaak bezoek.
balen vanje opleiding. Ik wordt gek van het huishouden met kind en hond, smorgens is het redelijk netjes en savonds een ontplofte huis dat niet meer schoon is. Mijn idee, win ik ooit veel geld, neem ik 3x per week hulp., Ik vind huishouden vreselijk!
ik ken het brenda , tis verschrikkelijk ! en vooral als rayn in de zandbak is geweest dan heb je het zand echt overal liggen , ook de hond vind het heerlijk zijn neus in de zandbak te steken dusss grrrrr soms hahaha zo panisch als ik in het begin was toen rayn net kroop ben ik niet meer stofzuig en dweil elke dag maar als het daarna weer vies word .....so be it kan wel aan de gang blijven ! succes meid ! hier weer een ochtendje werken , het bevalt me bevalt me best goed dit call center moet ik zeggen scheelt ook wel dat ik goede doelen bel denk ik .
fijn dat je werk goed bevalt. Ik moet nog een dagje werken en heb ik al weekend, luxe he. ik werk normaal dinsdag vrijdag (17 uur) Ik had vrijdag vrij gevraagd, maar we hebben wat zieke en het is druk, dus ik heb gisteren wat extra gewerkt. dus nog een dagje en dan lekker weekend.
ja heerlijk zeg , ik ben vergeten om vrij te vragen voor vrijdag opzich wel jammer maar geen ramp de ochtende vliegen voorbij dat scheelt ! kan me rooster zelf in delen daar das wel erg lekker , werk nu 5 ochtende maar denk er toch over om het anders in te delen en bijv standaard de vrijdag vrij te hebben ofzo....
grrr ben even een beetje frustie hoor ! me nicht zou vanavond koffie komen drinken , gezellie zou je denken maar jammer genoeg zegt ze weer af ! de afgelopen 5 afspraken ( is niet overdreven ) heeft ze telkens afgezegd ! wat moet je hier nou mee ? denk als je niet wil afspreken , vraag er dan niet om ! nou ja weer een avondje alleen he
hoihoi ik had je bericht gisteren niet gezien, vervelend zeg iemand die zo vaak afzegt. Heeft ze echt goede reden, ziek of iets anders? gr brenda
de 6x dat ze nu in totaal heeft afgezegd is het 5x geweest dat de kids ziek waren en gister ws het dat een opdracht gever van haar man failliet is en hij zou daar erg overstuur van zijn geweest . Als iemand zo vaak afzegd , begin ik er een beetje aan te twijfelen maar mss is dat niet helemaal eerlijk . Ze bood nu aan om zondag te komen dus ben benieuwd of dat er wel van komt hahaha jij nog spannend nieuws te melden ?
tja ik heb laatst ook 3x afspraak verzet met een vriendin eerst was sander ziek en toen ik. Vond dat zo vervelend. maar gelukkig ken ze me, dus dat scheelt, maar 6x is wel ergggg veel. gr brenda
gaan jullie nog wat leuks doen? ik ga even wandelen met een vriendin met de dogs en mijn man gaat de zolder veranderen, dat we makkelijker achter de schotten kunnen. Gisteren de auto vol gegooid met huggies, ik vind fijne luiers en was nu 2 halen 1 betalen, dus voor sander genoeg gekocht maar ook voor de baby al. je kan het maar in huis hebben he
goedemorgen allemaal!! @romaira ja ik zo ook mijn twijfels hebben als iemand al zo vaak afzegt! Maar het zou natuurlijk echt kunnen he dat er elke keer iets tussen komt! Nu maar afwachten of ze zondag komt!! @Brenda groot gelijk van het inslaan van de luiers!! Die krengen zijn al duur zat, dus als je ze voordeliger kan krijgen gelijk goed doen!! Even over mijn opleiding.....ik ga een lang verhaal kort maken. Morgen krijgen we te horen of de opleiding op de vrijdag is of op de maandag. Dusssss ROMAIRA kan jij ook op maandag mee als model?? Eind van de middag ga ik mijn kerel op het station afzetten, hij gaat op bergsport. Hij komt volgende week zondag pas weer terug. Pfff zie er dit keer wel meer tegenop! Hij gaat wel vaker weg, maar nu vind ik het echt niet gezellig!! Ach ik moet eigenlijk niet zeuren want als ik naar de andere keren kijk dat hij weg was dan heb ik het druk zat hahahahahaha. Ik was dan echt blij als ik 's avonds in mijn bedje lag hahahahaha. Verder dus geen plannen vandaag! Fijne dag allemaal!!
Zo ben vanmorgen even met roy rayn en me mams naar een braderie hier geweest iets verder op . Inmiddels ligt rayn lekker te slapen is roy vissen , komt straks terug om te eten en gaat dan vannacht weer vissen :S . Weet eingelijk niet zo goed wat ik de rest van de middag wil gaan doen ........heb ook niet zo zin om in huis te hangen eingelijk ! @ pluys , ja denk dat dat wel kan .....als ik het wel lang genoeg van te voren weet dat ik vrij kan vragen ?? @ brenda , heerlijk zeg lekkere aanbieding joh ! heb zelf nog nooit huggie's gehad . Vind pampers altijd wel fijn , hoorde van een vrienidin dat kruidvat luiers verbeterd waren en dat ik ze echt eens moest proberen .....ik een pak gekocht nou wat verschrikkelijk zeg kan niet zeggen waarom maar vind het gewoon 3x nix
ik vind kruitvat ook niet fijn! ook de vernieuwde niet! ik ben echt pampers fan, maar vind huggies goed alternatief!
zo meiden allemaal weekend ? gaan we nog wat leuks doen ? Vandaag word er weer een taartje bij me opgehaald , verder moeten we nog boodschapjes doen en wil ik nog even naar de taartjes winkel morgen is er in de stad harley davidsondag mss dat we daar nog even gaan kijken .....