mama's uit gelderland

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door petra26, 31 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. francescak

francescak Fanatiek lid

17 nov 2008
    1.594
    1
    0
    kinderleidster
    twello
    lieveheersbeestje maar niet zo mooi geworden als ik wil!:x

2. francescak

francescak Fanatiek lid

17 nov 2008
    1.594
    1
    0
    kinderleidster
    twello
    nog een tracktor taart

3. francescak

francescak Fanatiek lid

17 nov 2008
    1.594
    1
    0
    kinderleidster
    twello
    ik ben net begonnen met taarten maken dus moet nog een hoop leren!
    vind het geweldig om te doen!
    ga me nu een beetje bezig houden met een puzzelplaatje!

4. Romaira

Romaira Fanatiek lid

23 mei 2008
    4.067
    0
    0
    ik ben ook pas vanaf januari bezig hoor :D
    maar tis zoooo leuk zou wel 3 taarten in de week willen maken hahaha

5. bezigbijtje

bezigbijtje VIP lid

8 feb 2010
    13.842
    0
    0
    hotfixen is momenteel mijn favo bezigheid als de m
    gelderland
  6. francescak

francescak Fanatiek lid

17 nov 2008
    1.594
    1
    0
    kinderleidster
    twello

oh ik ook! tis niet normaal zo verslavend!!
    ik had voor zaterdag eigenlijk een opdracht maar die hebben ze toch gister afgebeld omdat ze geen verjaardag vieren!! je wilt niet weten hoe over de zeik ik was!! niet omdat ik geen geld verdien maar omdat ik juist weer een reden had een taart te maken:D

7. Romaira

Romaira Fanatiek lid

23 mei 2008
    4.067
    0
    0
    hahahaha ja erg he kan het me zooo goed voorstellen !
    ik heb ook regelmatig kleine taartjes gebakken voor vrienden en familie gewoon om maar te kunnen bakken :D

ik heb nu iedere week ongeveer een opdracht en vind dat wel lekker hoor , kan er genoeg aandacht aan besteden eventueel nog een taartje voor ons zelf maken en goed te combineren met kind en werk ! heerlijk dus :D

8. Mona79

Mona79 Fanatiek lid

2 sep 2007
    1.437
    0
    0
    Sorry meiden ben lang niet geweest haha jullie denken nu wie is ze ook alweer?!?! hahahah

Ik zag super mooie taarten voorbij komen!! Leuk hoor..

9. francescak

francescak Fanatiek lid

17 nov 2008
    1.594
    1
    0
    kinderleidster
    twello
    dank je wel mona!! ik voel mij vereerd:)

10. francescak

francescak Fanatiek lid

17 nov 2008
    1.594
    1
    0
    kinderleidster
    twello
    @romaira: wat gaaf dat je zo veel opdrachten hebt zeg!! ik hoop dat ook ooit te krijgen!!
    heb jij ook een fototje van je creaties??

zo en nu ga ik naar bed! heb net men eigen nagels weer even gedaan! was hard nodig!
    morgen nog een dagje werken en dan weer weekend!! en mooi weer voorspellen ze he!!
    lekker genieten allemaal!

11. diaantje17

diaantje17 VIP lid

21 jun 2007
    5.319
    1
    0
    nagelstyliste
    Heteren
    tjeeeeeee..wat een mooie taarten toch weer...
    Nou...ik houd het maar bij nagels ;)

12. brenda1976

brenda1976 Niet meer actief

hoi dames,
    superleuk die taarten bakken, ik vond het alleen iets eenmaligs hahaha
    heb er geen geduld voor! maar ik proef graag bij mijn vriendinnen (moet toch iemand doen he).

welkom trouwens. Wist je dat ik ook een man thuis heb hiihi

13. francescak

francescak Fanatiek lid

17 nov 2008
    1.594
    1
    0
    kinderleidster
    twello
    dank voor de complimentjes over mijn taarten!
    fijn om te weten dat mensen ze mooi vinden!!

nageltjes is ook leuk om te doen!! ik ben alleen niet zo van de nailart! heb er nooit een cursus voor gedaan! misschien ooit nog!
    heb wel men diploma allround. maar nailart zat er toen nog niet bij

14. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Goedemorgen!

Franceska, toevallig ik heb ook heel lang in Twello gewoond :D
    En ik maak ook taarten :D. Vrijdag ga ik beginnen voor mijn zoon zijn verjaardag van zondag.

15. Romaira

Romaira Fanatiek lid

23 mei 2008
    4.067
    0
    0
    @ francescak ,
    ik heb een paar foto's in mijn profiel staan en zal je zo mijn site wel even pb'en :p
    Ik denk dat ik vanmiddag maar eens ga proberen nagels bij me zelf te zetten , heb alle spullen ervoor in huis en heb het ook al vaker geprobeerd maar echt zo mooi als een prof krijg ik ze niet ( maar eigenwijs dat ik ben .....blijf het proberen :p )

* zoooo trots op me mannetje , sinds een week loopt ie nu en net ging voor het eerst zelf staan dus nadat ie gevallen was zeg maar zonder zich ergens aan vast te houden * snappen jullie me nog hahaha

16. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Ik snap het nog Romaira! Super leuk dat ie nu kan lopen!!

17. brenda1976

brenda1976 Niet meer actief

leuk dat hij kan lopen! vooral op die leeftijd, maakt het makkelijker.
    Sander was veel te vroeg, vond dat een hele moeilijke tijd.
    (heeft hij van zijn vader hoor, niet van mij)

gr brenda

18. pluys

pluys Fanatiek lid

30 jul 2006
    4.587
    1
    36
    Harderwijk
    Hallo allemaal!!

WOUW wat een drukte hier!! :D

@alle nieuwe meiden WELKOM WELKOM WELKOM!! gezellig dat er meer leven hier komt!!
    Heb ook gelezen dat er een aantal nagelstylisten tussen zitten!! Ik ben net begonnen met de opleiding tot allround nagelstyliste. Erg leuk om te doen!!

@brenda GEFELICITEERD met jullie zoon in de maak!! Kan me voorstellen dat je toch even moet omschakelen. Net wat jezelf ook zei: de kans is groter dat 2 jongens dikke vrienden worden dan een jongen en een meid! En ach die (schoon)dochters krijg je er over een aantal jaren vanzelf bij! Maar het belangrijkste alles is gezond!!

@romaira hahahahahaha ik was op dat andere park van landal hahahahahaha, maar de omgeving is hetzelfde!! Zo te lezen een top week gehad!! En wat is jouw kanjer ineens snel gegaan zeg!! Je mag er trots op zijn!!

@mamavansam welkom terug!! Was je al aan het missen!! Fijn zeg dat je het zo goed kan vinden met Rianne!! Geweldig he dat forum!! Zelf heb ik er ook een dinnetje aan overgehouden (Patroeschka), een top meid, alleen een nadeel is dat we 45 min bij elkaar vandaan wonen! dus zien we elkaar niet heeel erg vaak.
    Hoe is het verder daar bij jou?

Wij zijn dinsdag bloed aan het prikken geweest met annie. Wat een drama zeg!! Ze vond het echt niet leuk, echte tranen met tuiten kwamen eruit!! Zelfs de rest van de ochtend moest ze al huilen als ze haar arm zag!! En als ze nu wakker word dan is het eerst waar ze overbegint het prikje en het huilen! Maar morgen kan ik bellen voor de uitslag!! Ik ga er echt vanuit dat ze het niet heeft (coeliakie), maar toch, stel dat ze het wel heeft?!?!?!?! Ik weet dat er erg goed mee te leven is. Maar om alleen het smoelwerk van mijn schoonloeder te zien pffff. Die gaat zeker een kop trekken van : zie je nou wel dat ik gelijk heb!! Nou daar kan ik dus niet tegen!!

Mijn schoonpa is nu bij ons in de tuin bezig een nieuwe loungebank te maken van steigerhout! Onze vorige bank hebben we na 4 jaren van trouwe dienst moeten laten gaan! Maar vandaag dan eindelijk een nieuwe bank!! Morgen lekker genieten in de zon op mijn nieuwe bankie!!

19. francescak

francescak Fanatiek lid

17 nov 2008
    1.594
    1
    0
    kinderleidster
    twello
    @nathalie: oh wat toevallig!! waar woon je nu dan?
    en ook taarten maken leuk hoor!!!
    wat ga je voor je zoontje maken?

Romaira: oh oke ik ga ze zo gelijk bekijken!! en wat betreft de nagels... gewoon blijven oefenen! en vergeet niet dat het bij jezelf moeilijker is dan bij een ander!
    en wat knap van je mannetje zeg!!!

@pluys: wat leuk dat je ook de opleiding aan het doen bent!! leuk vak he!! hoeveel lessen heb je al gehad?

ik heb gister en vandaag gewerkt! nu lekker weekend!
    morgen zwemmen met men kleine manneke!
    Ik zit met hem op babyzwemmen! al vanaf 3 maanden! ik zie hem met de week groeien ! hij vind het geweldig!!!

20. Romaira

Romaira Fanatiek lid

23 mei 2008
    4.067
    0
    0
    @ pluys
    hoe laat kan je bellen voor de uitslag vandaag ? ben reuze benieuwd dat snap je wel ;) Als ze het heeft , is dat ook niet het einde van de wereld hoor ( kan ik uit betrouwbare bron zeggen :D ) tis lastig , vervelend, moeilijk en echt niet leuk maar ook erg goed mee te leven en er zijn ook heel veel dingen die ze wel mogen dus kop op he !!!
    Oh was je toch op een ander park ? hadden ze daar ook dat grote speel paradijs dan ? erg leuk hoor ! super omgeving voor kids he rayn was eingelijk nog wat te jong maar ondanks vermaakte hij zich toch prima !
    hoest met je nagels? druk aan het leren las ik al , vind je moeilijk of valt het mee?

zo ik ga nu maar eens wat doen , paps is jarig vandaag en heb nog een boel te doen voor we daar na toe gaan .

fijne dag allemaal en geniet van het weer he !

x

Deel Deze Pagina