hoi!! hier regent het ook steeds niks aan!! sem ligt nu lekker te slapen! maar goed ook want vanmiddag moet ik extra werken (kdv) en sem moet mee dus dat word een druk middagje voor hem! hij gaat normaal niet mee dus ben benieuwd wat ie er van vind! ik heb trouwens een hyve gemaakt voor men taarten. Om ze te showen en waar mensen bestellingen kunnen doen!! Meld je gerust aan! Taarten van fran - Hyves.nl
hee leuk ik heb me aangemeld spannend dat sem mee gaat naar je werk gaat ie normaal wel naar een ander kdv ? rayn mag morgen weer naar het kdv hij gaat maar 1 dag per week maar vind het helemaal geweldig , morgen gaat ie voor de 2e keer wennen bij de dreumessen vorige week ist helemaal goed gegaan dusssss
Goedemiddag! Fran (is wat makkelijker als voluit ) ik ga me zo ook even aanmelden Romaira, leuk dat ie gaat wennen!! Julian mag per 1 juli naar de dreumessen Vanmorgen zijn Rianne en Lenthe hier geweest. Was gezellig! En wat een schatje is die Lenthe zeg. Julian was alleen een beetje huilerig hahaha
Wat leuk al die verhalen van moeders over hun kindjes! Hier nog druk aan de klus. Ik ben nu mijn eisprong aan het opsporen met ovulatietesten. Maar nog niks, nakes, nada op de teststrip (op de controle streep na dan) Loop al een week met pijn in mijn schouder, des ik denk even naar de huisarts. Nu heb ik een peesontsteking en daarvoor medicatie gekregen. Ik even de bijsluiter lezen staat er in dat je het niet mag gebruiken als je zwanger bent/wil worden. Ik toch maar even gebeld, en mag ze alleen gebruiken als ik zeker weet dat ik niet zwanger ben, en dat weet ik zeker dus tot mijn ei ga ik ze maar gewoon gebruiken. Zijn hier nog meer meiden die zwanger willen worden of spreken hier de ervaren mama's
neeeee ik wil voorlopig niet zwanger worden , mss wel nooit meer hahaha . Hoe kom je der aan he een pees ontsteking? geloof dat dat goed zeer doet of niet , veel beterschap er mee meid !
@romaira: nee sem gaat normaal naar de oma's! ik vind het dus helemaal niks een KDV ondanks dat ik er zelf werk! klinkt mischien een beetje gek maar ik kan het niet hihihi en iki vind het super leuk dat de oma;s een dag oppassen en zo een band met hem opbouwen! Fijn dat jou zoontje het wel leuk vind! geeft je toch een gerust gevoel! @nathalie: zeg maar fran inderdaad doet iedereen hier thuis ook! hahaha is ook zo'n lange naam! Word je nog lid van men hyves?' @djuuzie: hopelijk is het voor jou snel raak! ik ben al moeder! en ik zal je vast verklappen...... er is niks mooiers!!! hihihihi Je zal het snel gaan ondervinden!! ik duim in ieder geval voor je!!! Ik ga zaterdag naar tiel voor een workshop basistaart! ik kan natuurlijk al wel taarten maken maar ik vind ze nooit strak genoeg ( misschien te perfectionistisch hahaha) dus ik ga ff een workshop volgen voor meer tips en adviezen! nou ja ff moet er wel een uur voor rijden!! maar goed dat ter zijde ik heb er zin in!! @romaira heb jij wel eens workshops gevolgd of ook gewoon uit jezelf?
eigenlijk weet ik het niet zo goed, want ik zag gisteren pas dat er meer mogelijkheden zijn dan hemataart hihi. een leuke blauwkleurige taart, zoals jouw eerste taart. en zat te denken aan koekiemonster maar vind een blauwe taart met Tim 1 jaar ook heel leuk! als je andere ideeen hebt dan hoor ik dat graag.
nee ik heb nog nooit een workshop gevolgd , wil wel een keertje maar weet nog niet wat voor workshop ik graag zou willen volgen en vind ze allemaal wel heel erg duur hoor aangezien het dingen zijn die je je zelf ook kunt aan leren , maar ja soms zijn het net de tips en trucs die je moet kennen he .
De workshops zijn inderdaad prijzig. Ik heb 1 keer een ws gevold, cupcakes decoreren die viel qua prijs nog mee Fran ik heb me aangemeld bij je hyves!
Tsja, een peesontsteking. Hoe ik er aan kom ik heb geen idee. Zal wel overbelasting zijn denk ik. Maar wel erg pijnlijk kan ik zeggen. Maar nog twee dagen werken en dan ben ik een week vrij dus kan ik rustig aan doen (Ik werk in de psychiatrische zorg) Vandaag had ik een heel licht streepje op mijn ovulatietest, duk ik helemaal blij dat hij er aan zit te komen. We zijn pas net begonnen met zwanger worden maar ik kijk er al zo naar uit. En vooral als ik hoor dat het het mooiste is wat er is..........
@elisabet: wat romaira ook zegt kan allebei!! een koekiemonster met daarboven tim 1 jaar! of op de rand kan ook! @romaira: ja inderdaad je kan het jezelf aanleren maar voor echt de puntjes op de i ( voor mij dan he) is het wel handig de workshop te doen. die van mij kost 35 euro maar daar zit dan ook alles bij. hier ga ik dat doen De Taartschuur - Workshops
hoihoi Ik zal me ook even opnieuw voorstellen! Welkom nieuwe dames. ik ben brenda, woon in nijmegen noord en werkt bij een zorgverzekeraar. verder heb ik een man en een geweldige zoon die bijna anderhalf is en zwanger van nr 2. We moeten op zoek naar een grote jongensslaapkamer. meneer klimt uit zijn bedje! nog tips? Hij huilt zich altijd in slaap, toen zei ik tegen ron, go lijkt wel of hij op de gang staat en ja hoor, meneer was er uitgeklommen..... gr brenda
@ brenda hahaha goh lijkt wel of ie op de gang staat kan ie ook al bij de deur kruk dan ? rayn kan dat echt niet en ook nog niet uit bed klimmen ( gelukkig maar ) @Fran , leuke workshop hoor en 35 euro is niet duur hier in de buurt kost alles 50 euro !
nou we hebben de deur en dus het hekje open.... normaal blijft hij dus netjes in zijn bedje!, hekjes gaan nu dicht en we controleren of hij wel in zijn bedje ligt als wij er in duiken. Iemand nog tips, leuke kamers voor een leuke prijs? ik heb laatst ook taartcursus gedaan en ik heb 34 euro betaald. gr brenda
@romaira: moet er wel een uur voor rijden he! maar goed dit was de enige die nog beschikbaar was op korte termijn! dus dacht ach maak ik er een leuk reisje van leuke cd mee enzo!
@francescak ik vind het een heel leuk idee. Ik zal mij nog even aanmelden op jouw hyvessite! @Brenda: wat gaat de tijd snel he? zo zijn ze kleine weerloze baby's en zo staan ze op de gang! Ik heb geen tips want die van mij staat sinds kort. En het zal vast niet zo snel gaan dat hij door heeft dat hij er uit kan. @ djuuzie: een spannende en (vooral in het begin) een leuke tijd ga je tegemoet. Ik hoop voor jullie dat het gauw raak is en ondertussen veel plezier met klussen hihi. zo, ga nu fijn naar bed. Onze kleine man wordt sinds hij last heeft van zijn tandjes heeeel vroeg wakker. welterusten!
morgen dames!! Sem slaapt nog!! hihihhi kleine slaapkop! ik moet om 9 uur beginnen met werken en vandaag komt mijn moeder oppassen! die 2 hebben het altijd zo leuk samen! ga nu ff men haar doen enzo ( niet dat het dan wel zit pffff ben het helemaal zat!) en dan zo richting werk! fijne dag vandaag!
zo ik heb mijn werkdag er al weer opzitten van 9 tot 12 gewerkt. Raar hoor zo voor het eerst bij mensen thuis poetsen deze mevr was echt dement zeg poeh ....ze vertelde alles dubbel ! net ff lekker een eindje met de hond gelopen , en nu gaan we aan het bakken , 4kanten winnie the pooh moet het worden wel vreemd ik stuurde deze vrouw nog een bevestigings mail met alles samengevat erin maar ze heeft daar niet meer op gereageerd :S maar ja ik bak hem maar gewoon komt ze niet hebben wij dit weekend wat lekkers