hmmmmm lekker hoor, maargoed voor mij dat ik nie van die mooie, lekkere taarten kan maken. Anders was ik zo 10 kilo zwaarder.......
en ik vind marsepein en fondant niet zo lekker hahahaha dus ik eet het nooit zelf op! ( op de vulling na dan!)
goedemorgen dames! alleen vandaag nog werken en dan weekend Lekker druk met verjaardagen (waaronder een verlate verjaardag van mijn lief), wat dingen doen voor mijn man's voetbalclub en heerlijk genieten van mijn druk kruipende mannetje. gaan jullie nog wat leuks doen van het weekend?
Hallo! Ik heb vanaf nu ook weekend en wel 6 dagen! Kan het wel een weekje vij noemen eigenlijk. Ik ben van plan eens op te ruimen op zolder. Zodat de kamer die later baby-kamer moet gaan worden leeg kan. Verder heb ik verjaardag van mijn buurjongetje, ga ik genieten van mijn man en gezellige dingen doen! Ik hoop dus vanharte op een lekker zonnetje....
oh heerlijk djuuzie kan zoooo fijn zijn he ff lekker een paar dagen vrij momenteel werk ik alle ochtende en 1 dag ook een middag en dat vind ik ook erg lekker hoor heb ik s middags lekker de tijd voor mezelf om wat leuks te doen of me huishouden geniet van je vrije dagen meid !
is het weer even rustig hier .........wat zijn we allemaal aan het doen meiden ? grrr beetje teleurgesteld vanmiddag .........had een opdracht taart maar die is niet opgehaald aso he ! pluys (je) hoe is je examen gegaan ?
kan je geen rekening sturen? vind inderdaad aso, welke taart was het? Net een nieuwe kamer voor sander besteld voor zijn junglekamer. Meneer klom uit bed, dus toch maar een grote kamer besteld, gaat zijn kamer naar de baby. comingkids - juniorpepper
leuke kamer Brenda! Daar zal hij straks vast heerlijk in slapen. vreemd dat ze de taart niet hebben opgehaald je gaat toch niet eerst iets bestellen en dan vervolgens niets meer van je laten horen? idd erg aso van ze. Ga je ze nog bellen Romaira? hier eindelijk even rust. Tim slaapt sinds een paar dagen wat beter. Zal wel komen omdat hij nu in bed kan staan en tot voor kort kon hij dat tot zijn eigen frustatie niet. Denk dat hij door de tandjes wel erg vroeg wakker wordt. Maar ach ja, zo kan ik wel meer van hem genieten Morgenvroeg boodschappen doen voor verjaardag van mijn man. Heb er wel zin in, gezellig kletsen met vrienden en familie.
hoi meiden! @romaira: nou ja wat aso zeg!! ik zou alsnog een rekening sturen. en of ze die nou betalen of niet je laat in ieder geval zien dat je dit niet pikt!! ik heb net zelf weer een tietentaart gemaakt! hihihihi zo grappig! maak morgen even een foto bij beter licht! ik ga zo naar bed! morgen veel autorijden! ben heel benieuw hoe de workshop gaat! slaap lekker allemaal!! en waarschijnlijk wel tot morgen!
@ miertjuh , tuurlijk mag je mee praten ! gezellig hoor welkom hier @ fran, vertel hoe was je workshop? wat heb je allemaal geleerd en was het gezellig ? ben niet nieuwschierig hoor
he miertej! welkom hier! @romaira: ja het was leuk!!! veel handige tips gehad en een mooi taartje gemaakt! dusss al met al zeer geslaagd ondanks ik er een uur voor moest rijden! we hebben gewoon een complete taart gevuld en bekleed! dus van a tot z!
Hallo allemaal!! Nou ik ben GESLAAGD voor mijn manicure onderdeel!! Nu gaat het echte werk beginnen!! Volgende week leren we de tips te plakken en daarna gaan we de gel technieken leren!! Heb er nu al zin in!! Maar het lijkt hier wel het taartenforum zeg ! Krijg er elke keer honger van als ik die mooie taarten van jullie voorbij zie komen!! Toch maar eens tijd voor een meeting hahahahaahahaha Miertjuhhhh welkom bij de club! Waar kom je te wonen in ermelo? Ik woon in harderwijk, dus we gaan eigenlijk een soort van buren worden hahahahaha. Wat een lekker weertje weer vandaag he? Vandaag even met Annie Venray in geweest even lekker shoppen. We zijn dit weekend weer even bij mijn schoonouders. Dus kon ik mezelf weer eens lekker uitleven bij de H&M, ohhhh wat is die winkel toch leuk zeg!! En wat zijn hier de plannen voor het weekend? Romaira was de taart nog lekker? Wat een k*t streek zeg dat ze niks meer van zich heeft laten horen!! Misschien idd een idee om een voorschot te vragen bij een volgende klant. En als de klant echt serieus is dan vinden ze het echt geen probleem!
hallo allemaal! ik ben ook een mama sinds 5 weken en woon in Putten is het ok als ik hier gezellig mee klets? Nog meer ladies uit Putten en omstreken? Fijn weekend aan allen groetjes, Dag