@pluys: gefeliciteerd zeg!!! goed man! ja lekker he al die taarten hihihihihi! hier ben ik vanaaf alleen thuis! manlief is met vrienden de hort oP! dus lekker het rijk alleen! het is wel lekker weer ja maar jammer dat het zo waait de hele tijd! @dag: welkom! gezellig dat je mee komt kletsen!!
dank je wel Pluys! oh ja harderwijk! leuk wel een gedoe hoor bij jullie met al die wegopbrekingen....... haha nou ja Putten kan er ook wat van hoor ! moet maar weer gauw lekker weer worden... een terrasje pakken in H'wijk is altijd leuk
Dag, gelukkig zijn ze nu redelijk klaar in harderwijk met de weg! Wij wonen in de wijk frankrijk, dus we hadden er flink last van. Ja laat het snel mooi weer worden dan gaan we een terrasje pakken in harderwijk! francescak lekker een avondje de tent voor je alleen!!
owh ja dan had je er idd erg veel last van meis! nou ja het leed is geschied en je kunt weer lekker rondsjeesen @ weer: ik vind het vandaag frisjes....... maar vanaf morgen wordt het lekker weer!!!! lekker erop uit met onze kleine meid heb ik zin in!
oh dag jou meisie is nog heeeel klein ....ah zoooo lief he ! ( mijn kereltje is ook lief hoor maar oh wee als ik nee zeg dat zet ie zijn nagels incl knijpen in het eerste het beste wat ie tegen komt ) Gister heb ik een brief van het ziekenhuis gekregen , ik (wil) een koperspiraaltje laten zetten zal dat wel met veel tegenzin doen want eignelijk durf ik niet maar wil me er toch over heen zetten hahaha dus nu word 20 juli het spiraaltje gezet en 15 juli moet ik naar de dermatoloog voor me spatader weet alleen niet of ie dan meteen verwijderd word , dat staat er niet bij maar er staat wel dat de afspraak 2 uur kan duren :O ( wat moeten ze in gods naam in die tijd doen ? )
hoihoi even snel reactie! reageer op de rest van de dames later. maar je hebt dan alleen consult, ingreep is altijd paar weken na dat je op consult ben geweest. Er worden meerdere onderzoeken gedaan en ook gekeken welke methode het beste de spatader kan worden verwijderd. ligt aan je ader, kronkel of lang enz. gr brenda
ja ons meisje is zeker nog klein ze woog 2690 bij geboorte en nu 3780 gram en was 46 cm groot ( nou ja klein eigenlijk haha ) we zitten nu middenin de krampjes aanvallen enzo.... pfff das best vermoeiend hoor...
hahahaha echt waar ???? rayn woog 4550 gram en 50 cm bij de geboorte hahaha ( oke erfelijke aanleg en mama had suiker ) zielig zeg die krampjes , heb je al een middel wat helpt ? hier hielp de difrax-fles heel goed en die vsm druppeltjes ( voor even wat ongevraagd advies )
ja is mega zielig........ die vsm druppels hebben wij ook en we gebruiken de tomme tippee fles maar heb zo'n medelijden met mijn meisje........ tranen staan bij mij soms in de ogen te prikken....
ah wat klein!!! hihihii en ja die krampjes! zo zielig voor die minimensjes! hier is sem ook niet helemaal fit! gisteravond om 20.00 naar bed gegaan en gewoon gaan slapen maar om 22.30 werd hij gillend wakker en is bijna ontroostbaar geweest tot 02.00 pfff ben ik toch echt niet meer gewend!! vandaag was ie nog niet helemaal zichzelf! hij is nu wel lief gaan slapen dus ben benieuwd of hij straks weer wakker word! zo ja dan geef ik hem denk ik maar een zetpilletje! doe ik normaal niet zo gauw maar goed. we zijn vanmiddag ff naar de deventer zomerkermis geweest! vind het altijd leuk om er een keer overheen te lopen! Men man is met sem in de draaimolen geweest en in van die safari autotjes! lief gezicht die 2 samen! jullie fijn weekend gehad? @romaira: heb men eerste opdracht binnen!!! hihihihi wilde dat ff vertellen!
kan me voorstellen meis . als het te erg word wel aan de bel trekken he ! mss andere voeding ofzo , gewoon niet te lang blijven door lopen !
oh fran wat spannend ! wat voor opdracht is het ? voor bekende en welk thema ? ik moet een taart voor schoonpa maken voor zijn verjaardag maar heb echt geen idee wat ik moet maken ....jij een idee ? zijn hobby is achter de geranius oud worden en met de hond wandelen wij zijn vandaag in duiven op de kermis geweest rayn vond het geweldig , vooral de muziek hij bleef maar dansen in de buggy hahaha hij is met opa 2 x in de draaimolen geweest ze vonden het beiden schitterend hahaha
Spannend he!! is wel voor een bekende. haar dochter krijgt woensdag de uitslag van haar schoolexamen, en of ze het nou wel of niet haalt ze wil een taart versiert met bloemen en een paard ofzo ( ze doet dierenopleiding en loopt stage bij een manege) Ze wil geen tekst omdat ze nog niet weet of ze het wel of niet haalt. en het is op korte termijn vandaar! En voor je schoonpa pffff geen idee! houd ie ook niet van voetbal dat je een beetje het oranje thema aan kan houden?
Hai meiden Hoe is het met jullie ? lekker voetbal gekeken vanmiddag ? ik heb het wel gekeken maar hou er totaal niet van ! Verder vandaag (lekker) gewerkt mocht een half uur eerder van meneer naar huis dus dat is natuurlijk altijd lekker.... Volgens mij zit rayn momenteel in een sprongetje of fase ofzo ( weet neit of dat met deze leeftijd is ???) maar meneer is al een paar dagen flink prikkelbaar , wil geen nee horen of krijst en krabt je flink de huid los , en ook sinds een paar dagen wil hij s avond niet meer gaan slapen ondanks dat ik hem voorlees en nog een klein beetje drinken geef............pff vind dit zo moeilijk al die fases snap dat het nodig is maar weet gewoon niet goed hoe ik moet reageren als ie me weer eens flink pijn doet ( want hij heeft aardige kracht inmiddels) *ga maar weer even bij hem kijken *
@romaira"hier samen met de buurvrouw voetbal gekeken! vond het niet echt een leuke wedstrijd maar ja winst is winst!! ik had nog ff een vraagje aan je. je mag ook per pb antwoorden hoor. maar hoe kom jij tot de prijzen van je taarten? en wat vraag je ongeveer? als je het niet wilt zeggen is het ook prima hoor! vind het gewoon zelf zo moeilijk om wat te noemen!
Ik vraag voor een taart van 26 cm 17 euro . Ik vind een 26 cm taart geschikt voor 14 personen , maar op het forum van de leukste taarten zeggen ze dat dat formaat geschikt is voor 18 personen en vragen ze gemiddeld 23 euro voor 26cm taart. Persoonlijk vind ik 18 stukjes veel te veel , als je ziet hoe groot die stukjes zijn die je dan krijgt ! belachelijk vind ik ! De meeste meiden vragen een vaste prijs per persoon meestal tussen de 1,30 en 1,50 zo kan je makkelijk een een prijs per aantal personen of per cm bakblik uitrekenen. Ik vraag de dus 17 euro voor een normaal formaat , ik vraag minder omdat ik vind dat ik het nog niet zo goed kan om de hoofdprijs te vragen en eingelijk vind ik ook dat dit soort taarten voor iedereen beschikbaar moet zijn .
Hoi meiden. Jeetje wat een drukte hier!!! Ik zag heel veel nieuwe namen voorbij komen. Leuk hoor. Zelf lees ik wel mee, maar heb weinig puf om te reageren. Zal wel aan het rare weer liggen. @pluys, Ja ben super blij met Rianne. vandaag heeft ze weer een bakkie gedaan bij ons. Met mij gaat het wel goed hoor. Heb nu vakantie. Verders weinig puff om te reageren. Hahaha ben meer van de Hyves. Ik las dat je geslaagd was voor je manicure. Echt super leuk dat je er iest bij doe. Hoe gaat het verder met je kleine meid?? @Taarten. Wow wat een prachtig taarten zie ik voorbij komen. Het lijk hier wel een taartenforum. Petje af hoor dames! Maar ik blijf ervan af. hihihi @Nathalie3004, wat leuk dat Rianne en Lenthe bij je langs zijn gekomen. Ik zie Riannen ook regelmatig. Vanmorgen was ze nog ff hier voor een bakkie. @Djuuzie. succes met klussen. Hoop voor ja dat het mag snel lukken. @brenda. Jeetje uit zijn ledikantje geklommen??? Pff ik schrok ervan. Sam heeft dat gelukkig nog nooit gedaan, maar ik ga vanaf nu ook het hekje van de trapboven dicht doen. Ik ga proberen het weer een beetje bij te houden hoor, want jullie gaan nu wel erg hard hoor. Liefs