mama's uit gelderland

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door petra26, 31 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. brenda1976

brenda1976 Niet meer actief

hihihihi
    herkenbaar, niet bij te werken hahahah
    sorry als ik af en toe dames vergeet.

Ik moet er wel bij zeggen dat onze zoon echt een klimgeit is zoals wij hem noemen, in mijn kant van de fam (broer en vader)en mijn man zelf waren zeer ondernemend en lichamelijk erg sterk.
    Sander liep ook al met 8 maanden en met 10 maanden helemaal los of het de normaalste zaak van de wereld was.
    Hij klimt hier binnen 1 sec op de tuintafel via de stoel en gisteren heeft hij bij mijn ouders geprobeerd over het hekwerk te klimmen.
    Dus ja.... het is me er eentje!
    maar ik zou voor het geval dat zeker het hekje dichthouden, we waren erg blij dat hij boven aan de trap bleef staan en wij het zo snel doorhadden, ik had niet aan moeten denken dat meneer met slaapzak naar beneden zou klimmen.

Neef van mijn man was ook een ondernemend manneke, 30 jaar terug kregen die het advies om hem via een soort riem vast te binden aan het matras (ja tijden waren anders). maar hij stond met matras en al beneden!
    hiihhiih

2. mamavansam

mamavansam Niet meer actief

Wowieee dat heeft hij idd niet van een vreemde. Pfff moet je wel erg opletten dan. En nu je zwanger ben lijk en straks met de kleine lijk me dat behoorlijk lastig.

Jaja wat een drukte hier. Kan het echt niet meer bijhouden hoor. Maar gelukkig hoef ik de helft niet te lezen, want dat gaat over al die lekkere taarten. hihihi

3. brenda1976

ja ik had bij hem al snel handjes vol! maar ik had het wel ingecalculeerd.
    nr 2 stuitert ook aardig in mijn buik, dus volgens mij gaat die niet onderdoen voor Sander hahaha
    Ik ben niet anders gewend, al hoewel ik wel om me heen dat ik het drukker heb en ogen in mijn zak moet hebben.

Hij was gisteren trouwens erg lief bij opa aan het spelen, opa zei nog, zie hem eens lief spelen, we konden alleen niet zien wat hij aan het doen was. Nou de hond van mijn ouders bleek aan de diarree en dat is me toch geweldig interessant zuchttttttt

4. mamavansam

ja idd je gaat er al rekening me houden. hahaha zou raar ( maar wel lekker )zijn als de tweede heer rustig zou zijn. Weten jullie al wat het gaat worden?? En gaat alles verders goed met jullie kruimel??

5. brenda1976

hoihoi
    bij mijn man in de fam kunnen ze alleen mannen maken hahah de verrassing was dan ook niet heel groot hahaha.

6. mamavansam

Ohhhhh hahaha. Maar wel leuk hoor. Mijn tante zegt dat als wij voor een tweede gaan het ook een jongen gaat worden. Ik zou het wel erg leuk vinden twee jongens hoor. Dus wie weet...

7. Romaira

Romaira Fanatiek lid

23 mei 2008
    4.067
    0
    0
    zo meiden hoe is het hier ? weer een dag voorbij he ....jullie een leuke dag gehad ?

Hier vanmorgen gewerkt , vanmiddag even naar duitsland geweest en tussen door nog een gesprekje gehad op het kdv omdat rayn zo overgaat naar de dreumes groep :)

Ook ben ik me een beetje aan het inlezen in een peuterspeelzaal , waar moet ie aan voldoen enzo en wat het verschil is onderling.
    Gaan/Doen jullie je kindjes naar de peuterspeelzaal ?

* rayn wil weeeer niet slapen terwel ie dood op is :S*

8. francescak

francescak Fanatiek lid

17 nov 2008
    1.594
    1
    0
    kinderleidster
    twello
    Hier ook gewerkt vandaag! morgen nog een dagje en dan zit het er weer op!

@romaira: Sem gaat niet naar het kdv maar ik wil hem straks wel opgeven voor de peuterspeelzaal! is een goede voorbereiding op school!
    En mijn opdracht taart is in zeer goede aarde gevallen!
    ben ik echt blij mee! hopelijk vloeien er nog meer bestellingen uit!! hihihihi
    heb voor zondag ook weer een bestelling! dus lekker zo!! ik zeg laat ze maar komen!!

Sem zwerft eerst zen hele bed rond voordat hij in een of andere rare positie in slaap valt hahahaha maar goed hij slaapt in elk geval wel!

ik heb net "lekker" hardgelopen dus ga maar eens ff douchen!

9. Djuuzie

Djuuzie Fanatiek lid

16 mei 2010
    3.079
    0
    0
    Begeleider in de psychiatrie
    Gelderland
    Ik zit in de ziektwet op zit moment. De arts zegt dat ik een peesontsteking in mijn schouder heb(1 week geleden). Maar mijn fysio vind het een slijmbeursontsteking (vandaag) Al met al moet ik rust houden, De fysio heeft me ingetaped en aan de pijnstillers nog steeds. Ondanks de pijn kan ik nu wel genieten van het mooie weer, en nederland kijken zaterdag. Anders had ik moeten werken namelijk.......
    Ik ben vanmorgen even met de buurvrouw naar de markt geweest en samen een broodje gegeten. Vanmiddag even met haar kids naar de speeltuin geweest. Heerlijk op t bankje gezeten in de zon.

Ik ben nog niet zo thuis in de wereld van kinderopvang en peuterspeelzaal. Maar ik ben wel van mening dat voor mijn gevoel het spelen met andere kindjes goed voor de ontwikkeling is, en een PSZ een goede voorbereiding voor de basisschool.

Verder ga ik rustig wachtten, ik wil op vaderdag een zwangerschapstest doen, ben dan 3 dagen voor mijn NOD. Maar het lijkt me zo leuk op vaderdag!

Voor iedereen slaap lekker!

10. francescak

francescak Fanatiek lid

17 nov 2008
    1.594
    1
    0
    kinderleidster
    twello
    @djuuzie: oh wat spannend!!!! ik duim voor je dat je zwanger bent!!!! wel minder van je schouder!! hopelijk is dat ook weer snel opgelost!!

11. Djuuzie

Djuuzie Fanatiek lid

16 mei 2010
    3.079
    0
    0
    Gelderland
    Goede morgen allemaal!

Hebben we zin in deze mooie zonnige dag?

@Fran, ik zit op het moment wel lastig. Als ik zwanger ben mag ik geen andere pijnstillers en duurt het herstel weer langer. Maar dat heb ik er graag voor over! Aan de andere kant, als ik niet zwanger ben mag ik andere medicijnen en ben ik eerder van de pijn af......

12. Amfy

Amfy Niet meer actief

wat een drukte hier weer zeg!! was dit topic helemaal uit het oog verloren. te proberen of ik het red weer mee te schrijves

13. francescak

francescak Fanatiek lid

17 nov 2008
    1.594
    1
    0
    kinderleidster
    twello
    @djuuzie: ja dat is inderdaad een beetje dubbel!! nou ja hoe dan ook hoop ik dat je snel van de pijn af bent en natuurlijk dat je zwanger bent!!!

14. Djuuzie

Djuuzie Fanatiek lid

16 mei 2010
    3.079
    0
    0
    Gelderland
    @Fran: Dat hoop ik ook. Ik ga zondag testen, als ik dan niet zwanger ben ren ik maandag naar de huisarts voor wat sterkers!

15. pluys

pluys Fanatiek lid

30 jul 2006
    4.587
    1
    36
    Harderwijk
    hallo allemaal!!

ik kom me hier ook weer eens even melden!

@Djuuzie beterschap! Ik ga duimen dat je maandag niet naar de ha mag voor iets sterkers!!

@Romaira, wij gaan voor de psz. Ik had annie opgegeven toen ze 1 jaar was. Bleek veel te laat te zijn en er zou een plekje voor haar zijn als ze 3 was. Maar gister belde de psz mij op!! Er is een plekje vrij gekomen!! Ze mag 24 aug voor het eerst komen spelen! 29 juni hebben we een intake gesprek! Nou ik moet er wel heeeeeeel erg aan wennen hoor! Vind het nu maar helemaal niks :(. Dit gaat de 1ste keer worden dat ik mijn meisje bij wildvreemden achterlaat!! Dus ik denk dat ik op 24 aug maar heeel veel zakdoekjes in huis moet hebben :(.

@mamavansam, met annie gaat het goed! Ze is zo'n lekker ding!! Van de week zei ze mijn naam (nou ja mijn naam?!?! Ze zei tiesja), en dan ook gelijk een smerig lachje erbij! Ze weet dat ik het veeeel leuker vind als ze me gewoon mama noemt! Dus het is een lekker bijdehandje! Hoe is het met Sam?

Morgen weer een dagje leren! We gaan leren om tips te plakken. Ben erg benieuwd!
    En hoe staat het hier met de voetbalgekte? Wij hebben wel oranje gekeken maar verde eigenlijk geen wedstrijden. Zaterdag mogen we weer!! Er komen dan ook vrienden kijken, dus dat word wel weer gezellig!

Fijne avond allemaal!!

16. Romaira

Romaira Fanatiek lid

23 mei 2008
    4.067
    0
    0
    oh dat word inderdaad erg spannend voor jullie dan :D
    wel leuk voor annie denk ik lekker spelen met zoooo veel andere kindjes ! Hoe oud is ze dan precies als ze de eerste keer gaat ? De meeste hier in de buurt is vanaf 27 maanden vind dat laat ...tis toch vanaf 2 jaar ?
    Als ik volgende week ff tijd heb ga ik eens flink bellen voor een rondleiding , voor ons is bekendheid met gluten erg belangrijk en echt een punt om hem niet te laten gaan ....dan blijft ie gewoon op het kdv tot 4 jaar ! :D

zo ga lekker slapen , morgen weer vroeg op met raynie :D

17. pluys

pluys Fanatiek lid

30 jul 2006
    4.587
    1
    36
    Harderwijk
    ja het gaat heeeeel spannend worden, vooral voor mij omdat ik haar weg moet brengen hahahahaha.
    Anne wordt 25 juli 2 jaar, dus ze is dan 2 jaar en 1 maand. Bij ons mag het vanaf 2 jaar. De meeste gaan tussen de 2 en 2,5 jaar.
    Kan me goed voorstellen dat je nu alle vertrouwen hebt in het kdv! Maar ik denk echt wel dat ze op een psz ook goed zullen opletten.

ik ga nog even gooise vrouwen kijken en dan ook naar slaapland!!

WELTRUSTEN ALLEMAAL!

18. Elisabet

Elisabet Actief lid

11 feb 2008
    494
    0
    0
    hallo dames,

alles goed allemaal? ben deze week erg druk geweest met de kleine, verjaardagen, werk en vrijwilligerswerk. maar ik ben weer bij met lezen;)

@Djuuzie: spannend hoor. Hoop dat de test kleurt zoals jullie het graag willen:)

@Pluys: wat heerlijk dat ze er eerder naar toe mag dan gepland. Ze vindt het vast heel leuk!

ik ga spulletjes inpakken voor de dierentuin morgen. Alleen jammer dat het slecht weer wordt. Maar dat mag de pret niet drukken!

fijne avond dames.

groetjes

19. francescak

francescak Fanatiek lid

17 nov 2008
    1.594
    1
    0
    kinderleidster
    twello
    veel plezier in de dierentuin morgen!

welke ga je?

20. Elisabet

Elisabet Actief lid

11 feb 2008
    494
    0
    0
    dank je wel! we gaan naar Amersfoort. Gezellig en niet te groot. en waarschijnlijk ook niet druk vanwege voetbal haha.

Deel Deze Pagina