Welkom nieuwe meiden!! Wijfie ik kom uit harderwijk! Mijn tante woont in amersfoort dus daar kom ik regelmatig hahahahaaha Djuuzie balen van de neg test! Maar je zit nog voor je nod dus er is nog hoop. Eneh GEEN bloed geeft moed!! We zijn net terug van mijn ouders, nu ligt annie (en ward) even lekker te pitten. Als ze straks wakker zijn dan gaan we even bij de grote vissen (dolfinarium) kijken!
Precies, geen bloed geeft moed! En anders volgende maand weer een poging.... Ik ben dol op het dolfinarium! En ook op harderwijk, vind ik zo'n leuk stadje!
Zo ik ben weer terug uit Harderwijk. Grappig Pluys, dat t bij jou precies andersom is. Ik kom bijna wekelijks in H'wijk, m'n hele familie woont er. Heb t zelf ook overwogen, maar vond Amersfoort toch net iets prettiger, iets meer prive zeg maar Ik wil dit jaar ook nog s een keertje naar t dofli, iemand nog introduce-kaartjes over toevallig?
Ik zal me trouwens nog ff wat beter voorstellen, wel zo netjes natuurlijk Ik ben Ilse, 34jr, woon dus in A'foort en ben alleenstaand mama van Angelina van 2.5jr.
@djuuzie! balen meid!! maar idd er is nog hoop! ik teste op mijn nod negatief en 3 dagen later wel posi!! ( ik ben nu stiekem ook een beetje "bang" dat ik zwanger ben!! ga morgen ff testje halen denk ik sssst hihihihi)
Wat een rust hier op het forum, heeft niemand gezellig nieuws? Ik niet, ben net ongesteld geworden. Door de negatieve test had ik het wel verwacht, maar baal er niet minder door. @Fran: Al een testje gedaan? @All: Fijne dag vandaag!
@djuuzie: ja gister ff getest maar was negatief! ook nog niet ongi dus zal ook wel snel komen! maar goed voor mij is het niet zo erg want wij zijn niet perse bezig! we omzeilen meestal de vruchtbare dagen! Willen als sem 1 is er echt voor gaan en als het eerder gebeurd is het ook prima!
verder ook geen nieuws eigenlijk! ben wel blij dat het weer weer de goede kant op gaat! Lekker naar buiten met men manneke! Men man heeft volgende week spontaan een weekje vakantie genomen dus das wel lekker! moet ik alleen wel zelf 2 dagen werken maar das niet zo erg!
@Fran, heerlijk dat je man een weekje vakantie op neemt! Het lijkt warm te worden volgende week dus een goed plan van hem! Spanned om straks voor een tweede te gaan, je weet wat je bij je eerst zwangerschap allemaal voelde. Dus zal misschien wel erg herkenbaar zijn. Zijn jullie voor Sem lang bezig geweest?
Ja het is ook spannend!! Nee sem was er eigenlijk in 1 keer. Was gestopt met de pil daar heb ik bloeding van gehad en daarna was het al gelijk raak! Maar ik mag er niet vanuit gaan dat dat bij een 2de weer zo snel gaat. En omdat we er toch niet zo lang tussen willen laten zitten hadden we besloten dat ik gewoon niet meer aan de pil ging en dat we dan de vruchtbaarste dagen een beetje omzeilen. Heb op zich wel een regelmatige cyclus dus is aardig in de gaten te houden! Ik heb met sem ook een makkelijke zwangerschap gehad en eigenlijk ook een makkelijke bevalling dus ik hoop dat die trent zich voortzet en niet dat het alleen maar slecht is hahaha maar goed ook daar slaan we ons vast doorheen!
oh gezellig meiden Hier eingelijk weinig boeiend niews te melden , ben lekker aan het werk wat me goed bevalt , heb voor volgende week een foutje gemaakt door een bestelling te veel aan te nemen dus heb mega veel taarten :S Ohja en heb een goede beslissing genomen om met de pil te stoppen en een hormoonloos spiraaltje te nemen want het is nu 2 weken geleden dat ik de laatste pil heb geslikt en ben nog steeds niet ongesteld geworden ( nee ben niet zwanger ) dus me hormoonhuis houding is echt nog steeds niet goed 17 maanden na de bevalling ......raar he zo ga nu ff snel boodschappen doen , rayntje slaapt nog/weer ( tandjes ) dus kan mama ff rustig alleen gaan ook lekker soms he
@Djuuzie: jammer dat het deze ronde niet raak is. Ik weet nog hoe spannend ik het vond elke maand. En op het moment dat ik zwanger was hadden we het in eerste instantie niet eens door omdat we een maandje rust hadden voordat we gingen starten met allerlei onderzoeken. Wat zo'n maandje rust kan doen he @Romeira: balen dat jouw hormoonhuishouding nogsteeds niet goed is. Hopelijk komt het tot rust met een spiraaltje. Merk je eigenlijk in je doen en laten dat je huishouding nog niet in evenwicht is? Succes met het maken van al die taarten. het zal wel heerlijk in jouw huis ruiken naar al die lekkere dingen. @Franscak: wat een geluk dat je zo snel zwanger was van Sem! En dat een fijne zwangerschap was. Ik wou dat het voor iedereen die het wil zo kon zijn. Ik had ook een fijne zwangerschap, kort maar fijn. @wijffie75: welkom! Amersfoort is een mooie stad. Wat heeft jouw dochter een mooie naam! 2,5 jaar, is dat niet de leeftijd waarop alles het antwoord 'nee' is? en dan stiekem toch wel? mijn weekend was heerlijk. Dierenpark Amersfoort is een mooi park, kleinschalig en je kunt de dieren vaak bij wijze van aaien, zo dicht ben je bij de dieren. Nou ja gelukkig kun je ze niet aaien want ik denk dat de beren wel wat anders zouden willen doen met ons haha. Zondag was vaderdag en zijn we even bij mijn schoonouders geweest. Mijn man vind moederdag commercieel dus ik vind vaderdag commercieel, waardoor ik niet mijn best hoefde te doen voor een cadeau. Heb een boek gekocht voor hem maar alleen omdat ik het een goed boek vond en hij het ook gewoon zo had gekregen. Verder lekker gewerkt. morgen vrij, dus ga gezellig met mijn zoontje de stad in en heerlijk genieten van de zon!
ja nou en of ik dat merk .....zit eingelijk sinds de bevalling niet goed in me vel (postnatale depressie enzo ,laatst tijd gaat het wel iets beter) maar goed ben dus erg prikkelbaar nog steeds kan niet afvallen gewoon dat soort kleine dingetjes wat alles bij elkaar niet erg makkelijk maakt
Zo, vandaag mn laatste werkdag gehad, nu 2.5 week vakantie. Heerlijk. Heb t het afgelopen half jaar (en wel langer ook) erg druk gehad, ben gescheiden en verhuisd dus ben echt hard toe aan vakantie. Zaterdag vertrekken we voor 12daagjes naar belgie met zn 2tjes, lekker relaxen, zwemmen, spelen etc. Ik begrijp dat er een aantal hier bezig zijn voor een kindje? Spannend! Ik heb ook regelmatig die wens, maarja, ben in mn eentje dus zit er nog even niet in haha.
Euh, gekke vraag misschien, maar waarom is dat stoer? Ik ben vorig jaar ook geweest, toen een weekje Achterhoek, nu dus 1.5 weekje België. Ik vind t 'normaal' eigenlijk en niet stoer haha
nou ik weet niet of ik alleen met mijn kindje op vakantie was gegaan! ik vind het wel stoer van je dat je het doet! gr brenda