Wil ik gezellig met jullie meekletsen, krijg ik geen berichtjes door ondanks dat ik me er voor aangemeld heb! Beetje jammer dus! Maar ben weer helemaal terug. Zal het nu zelf wel in de gaten houden. Vanaf morgen weer erg warm, hopelijk kunnen we het een beetje uithouden.... maar verkoeling opzoeken bij het strand. @ pluys dan wonen we inderdaad vlak bij elkaar, grappig. @ Ilse85 Als ik het goed begrijp heb je al een zoon en wil je nu voor de tweede gaan? Hopelijk gaat het gauw lukken, is toch elke keer weer een teleurstelling als je weer menstrueerd.
irritant is dat he? als je dan toch ongesteld moet worden, laat het dan maar zo snel mogelijk komen, dan kun je tenminste weer gauw een nieuwe poging wagen.
hebben jullie nog voetbal gekeken gisteren? ik niet, maar ben wel blij voor ze dat ze door zijn naar de finale. Hier in de buurt hebben ze gisteren uit vreugde vuurwerk afgestoken. Hartstikke leuk hoor, maar wel minder dat Tim er wakker van werd.
hier ook gekeken! manlief was ook jarig dus hadden we hier nog wat visite ( rest was zaterdag geweest) Ook hier werd gegild en geschreeuwd maar gelukkig is sem er niet wakker van geworden!! heb vandaag gewerkt. voel me op het moment zeer belabberd. helemaal niet lekker! ga zo maar eens lekker onder de douche en dan naar bedje! morgen nog een dagje werken en dan weer weekend!
hier ook gekeken , vond het zooo spannend vooral op het einde en ook hier werd vuurwerk afgestoken geloof zelfs tot 1 uur vannacht hahaha ani , welkom terug meid hihihi, ik heb het ook niet zo op die mailtjes ene keer gaat het wel goed andere keer niet jammer he ! @ pluys , hoest bij jou ? waar zit je toch , mis je hier hoor hoest met je nageltjes ....kan ik al een afspraak maken ? @ fran , ga je dit weekend ook een wk taartje maken ? ikke wel eingelijk wilde ik voorloig niet voor ons zelf bakken maar ja de finale verdient wel een taartje toch
@romaira: heb er inderdaad over na zitten denken maar afgelopen weekend en gister hebben we roy zen verjaardag gevierd en daar had ik ook al taart voor gemaakt! Heb nog wel een pak brownies liggen dus denk dat ik die ff lekker bak! heb ik ff een taartvrij weekje want die week daarna heb ik 4 opdrachten staan!!
Nog gefeliciteerd met manlief dan! helemaal mee eens!!! heb idd al een zoon... sem geboren in april 2008... en wij zouden graag een 2de willen, als het zou lukken! Is ook telleurstelling weet dat het lang kan duren, maar ja als ik iets wil wil ik het nu! ja eindelijk, maar echt veel buik krampen, zakt nu weer af... niet normaal... nog niet superveel bloedverlies, maar het is er volop!
hoe ben ff heel blij sorry moet het ff kwijt!!! Sem loopt in zijn blootje buiten en speelt in het badje... hij is niet zindelijk, wel ben ik heb van alles uitgelegd en staat het potje buiten... Nu loopt hij ineens het badje uit, gaat om het potje zitten...staat op en lacht ja hoor plasje gedaan! Zo trots!
Daar mag je trots op zijn Ilse! Eindelijk je ongi doorgezet, kan je tenminste verder met de vongende ronde. Zo kwakkelen is ook niets. Ben erg druk de laatste tijd dus weinig tijd om uitgebreid te reageren hier, haar ik houd jullie allemaal in de gaten hoor
tja hier ook druk hoor. me oma komt zodadelijk logeren tot dinsdag... en ik moet nog veel inkopen doen en pakken, woensdagmiddag op vakantie!
met zwangerschap goed, met mij wat minder hahahah maar mag momenteel niet klagen! vandaag druk druk, eerst kwamen ze kamertje brengen van sander, toen moest ik naar het buro waar het heet en benauwd was en mega uitliep. toen naar de longarts pffffffffff ren je rot hahaha gr brenda
nee gelijk naar een grote kamer! Groot bed grote kast (nachtkastje gaat nog even naar zolder). Ik had met buro er over (omdat hij uit zijn bed klimt, klimgeit) ze vond goed idee en stuk veiliger!
oh wat een boef om uit bed te klimmen, doet sem gelukkig nog niet haha... gebruik voor sem al wel een grote klerenkast, omdat ik dan makkelijker vind
jip we hadden mooi uitgedacht, mocht kamer lenen van mijn vriendin, maar meneer gooide planning in de war! Heeft een van jullie kindjes dat hij verder voor is dan zijn leeftijdgenoten? Ik was bij het buro en schrok er eigelijk wel beetje van! graag wil ik wat ervaringen delen en tips. gr brenda