goedemorgen dames! het wordt weer een hele warme dag! mijn kleine man is de laatste paar dagen ziek geweest. Hoge koorts, last van tandjes. ongetwijfeld last van het warme weer. En volgens mijn collega kan hij ook last hebben van een sprongetje. Aangezien hij zichzelf nogal in de weg zat kan ik mij dat wel voorstellen. En door dat alles sliep mijn mannetje heel slecht, was hij hangerig en wilde hij weer terug naar 3 flesjes ipv vaste voedsel. Zal wel zeer hebben gedaan aan zijn tandvlees. Zo zielig! je kunt beter zelf ziek zijn. Maar vannacht........ heeft hij heerlijk geslapen. En zijn papa en mama dus ook. Wat heerlijk voor ons drietjes. Het brood vanochtend deed hem nog steeds zeer en hij is nog een beetje hangerig maar hij is niet meer zo warm dat je een eitje op zijn hoofd kan bakken. Koorts lijkt dus over te zijn, dat is al heel fijn voor de kleine man. Laat die tandjes (komen er boven 4 tegelijk) nu maar snel doorkomen dan kan hij weer zijn broodjes eten waar hij anders zo dol op is....
@ilse: wat knap dat hij op het potje ging!! hihihi @elisabet: ah wat zielig!! koorts en dan ook nog dit warme weer!! hier kwamen afgelopen maandag ineens de 2 eerste tanden te voorschijn!! dacht al wanneer komen die dingen eens! maar hij heeft er geen last van gehad dus heb ook niks gemerkt! Krijgt ie er ineens 2 tegelijK!! hahaha allebei de onderste voortanden! We hebben net lekker samen gezwommen! heerlijk vind hij dat altijd! nu ligt ie lekker over de vloer te schuiven! lieverd is het hihihihi! Straks even slapen en vanmiddag lekker spetteren in de tuin! kind krijgt er geen genoeg van! hihihi
wat fijn dat jou sem geen last van zijn tandjes heeft...die van mij heeft er altijd erg veel last van gehad...echt zo zielig en niks hielp...
afwachten...hoop dat hij geen last heeft verder ervan! Sem plast en poept de hele tijd nu alweer op het potje en de wc!!!
haha ja laten we het hopen... hij doet het wel heel mooi...is aan het spelen...ohjee plasje, snelt zich naar het potje en plast en dan een big smile haha
ja echt leuk...nu is hij nog steeds op helemaal niet vervelend of wat dan ook...tis zeker30graden opzijn kamertje veel te warm, dus hij blijft even een keer met ons op! Zojuist weer zeker 3keer geplast en 1 keer gepoept haha Hoop zo dat het doorzet he? maar zal wel vroeg zijn vooral voor een jongen dus we wachten het af!
@ Ilse mooi dat Sem al zo goed op het potje gaat en op de wc. Ideale tijd om te leren in de zomer. Kan hij vanavond een beetje beter in slaap komen? @ Elsabet hopelijk gaat het nu beter met Tim. Het is ook niets die warmte voor die kleintjes. Iris eet op het moment ook weinig brood. Warm eten wil ze dan weer wel. Gelukkig drinkt ze wel goed. Hopelijk komen de tandjes van Tim nu snel door. @ Francescak ideaal he een badje in de tuin. Kunnen ze heerlijk in spelen en tegelijk afkoelen. Gisteren werd Iris 1 jaar. Was erg warm, maar wel een geslaagde dag. Ze is goed verwend. Wist niet dat het nog zoveel met je doet, als je kleine meid alweer 1 wordt. Nieuwe tijdperk breekt aan. Zit nu ook steeds meer na te denken over een tweede. Hoeveel jaar moeten ze met elkaar schelen, wat zou leuk zijn etc... Voor degene die al een tweede hebben hoeveel jaar schelen ze dan met elkaar? En kunnen ze het goed met elkaar vinden/spelen? Vind het best lastig. Bij de eerste was het snel raak maar wie zegt dat het nu weer zo is... Er zit nu onweer in de lucht, hopelijk valt er een stevige bui en koelt het een beetje af. Morgen de finale van het WK, ben benieuwd of Nederland kampioen word. Zou wel erg leuk zijn. Nou nu heb ik wel weer ff genoeg gebabbeld.
@ani: van harte gefeliciteerd met je meisje!! snel gaat de tijd he! ik kan er echt niet over uit dat sem over 2 maandjes al 1 jaar is!! ik wil het niet geloven! mijn kleine mannetje word al zo groot!!! Wij willen ook ongeveer weer beginnen als sem 1 jaar is. denk dat dat wel een goede leeftijd is! sinds ik sem heb ben ik wat huiverig om een voor een 2de te gaan omdat ik sem niet wil verwaarlozen ( niet dat je dat dan doet maar ik kan nog niet begrijpen dat ik van nog iemand ZOVEEL houden kan als van sem! hihihi stom he! gaat vanzelf hoor ik iedereen zeggen) Dat hij de aandacht moet delen enz enz hihihi vind het zelf raar nu ik dit typ! maar dat soort gedachtes spoken door mijn hoofd! terwijl ik altijd heb gezegd veel kinderen te willen!!
Hele begrijpelijke reactie hoor, heb het zelf ook wel een beetje. Maar hoor inderdaad ook dat het vanzelf gaat. Dat je van een volgende kindje net zoveel houd als van de eerst. Maar dat schiet inderdaad op. Al aan het nadenken voor een cadeautje? Pff tijd vliegt zo... Maar wil je nog steed veel kinderen?
ja ik wil er nog wel meer!!! maar moet eerst even over dat gevoel heen hihihihi lijkt me geweldig! een heel huis vol met allemaal kleine lieve semmetjes ( dan heten ze niet zo hahaha ) Kado heb ik nog niet echt bedacht. heb jij ook uitnodigingen de deur uitgedaan?
Gefeliciteerd nog dan meid!!! Sem is nu nog steeds op *bloos* maar heeft vanmiddag 2,5uur geslapen door de hitte terwijl hij dat anders nooit doet... we gaan zo samen naar huis toe! hier flink ge-onweert heelijk windje erbij en de plantjes hebben weer water gehad Nederland gaat gewoon winnen!!!!
oeh spannend !! vandaag de dag!! ben zo benieuwd!! oma komt op sem passen en wij gaan hier naar de kroeg voetbal kijken!! we gaan eigenlijk niet meer zoveel samen weg omdt 1 dan bij sem blijft! dus nu weer eens samen op pad! heb er zin in!
@ ani , nog gefeliciteerd meis ! @ fran , poeh nog meer kinderen??? moet der niet aan denken hahaha....maar idd die gedachtes ken ik ook wel hoor ! @ wedstrijd , wij kijken denk ik gewoon thuis vind wel spannend hoor ! manlief slaapt vandaag overdag en ik zit me maar een beetje te bedenken wat ik kan gaan doen pff tis gewoon weer zoo heet he bah nix an !
Drukke dagen voor de boeg.... wil nog een maansteen ergens kopen (wil niet via internet bestellen, omdat ik woensdag vertrek) Morgen waarschijnlijk naar obelink, nieuwe koelbox kopen, onze is waarschijnlijk stuk... Moet me oma weg brengen, boodschappen doen, andere inkopen en nog het huis aan kant maken en dinsdag erg weinig tijd...pff Oja en moet nog 2 wassen draaien en drogen, strijken/opruimen... en al mijn kleren moeten nog gepakt worden... Vandaar dat ik minder op zp ben, en niet op iedereen kan reageren...hopelijk begrijpen jullie dat en zijn jullie er niet boos/telleurgesteld om... Ik denk aan jullie en kom me zeker nog melden voordat ik vertrek! Knuffel ilse
Ach Ilse, niemand zal boos worden hoor als je niet reageert. We hebben allemaal drukke en mionder drukke periodes waardoor we meer of minderop zp zijn. Veel succes met dit weer met wat je allemaal nog moet doen. Als ik je hier niet meer "spreek".......Hele fijne vakantie! Wij gaan voetbal kijken samen met wat buren. Ik heb er zin in! Zo eerst even eten, heb voor een maaltijdsalade gekozen. T is mij te warm. Hij is met gerookte zalm, vind ik heerlijk. en nu het nog kan neem ik het er van Anders moet ik zalm bij de visboer kopen en dat zal ik denk ik niet zo snel doen. Iedereen een hele fijne avond!