Haha hier ook een Wii fit. Zit er heel weinig op. Als we wat spelen, is het een anders spel en geen fit haha. Pff huishouden moet hier ook worden gedaan maar heb geeeen zin!
@ all thx voor de reactie's @ mona, welkom ! waar kom je precies vandaan ? @ meeting ik stem ook voor
Ja inderdaad, dan kunnen we elkaar nog even leren kennen En dan is het leuk om misschien in een park ofzo af te spreken. Kunnen de kids ook lekker spelen. Even mijn meisje spammen hoor, we hadden net zo'n lol met brood eten.
mona , ja las het al rianne , ah wat een leuke vrolijke foto zeg meeting , dan neem ik wel taart mee (heb ik weer een reden om te bakken en te oefenen )
mona elburg is hier redelijk in de buurt rianne wat een schatje zeg leuk he samen zoveel lol hebben daar kan je echt van genieten
hmm ik zit in dubio :S wil graag verder met me valentijnstaartje maar heb geen rode kleurstof meer , nu twijfel ik of ik naar Elst zal rijden ???? heb niet zo heel veel zin ( en word in die winkel altijd hebberig hahaha) maarja wil wel rood hebben eingelijk grrrr
@ Petra: Ja echt genieten ! @ Romaira: ja lekker !!! Ik zag je al in het taarten-forum. Dat lijtk mij ook leuk om te doen. Maar lijkt me een dure hobby.
Ik was al eens eerder hier, maar nu even tijd om te reageren. Ik zal me eens voorstellen. Ik ben Kili, ben 28 jr, en heb een zoon van 21 maanden. En we zijn bezig voor de 2de. Ik werk als begeleidster in de verstandelijk gehandicaptenzorg. @ rianne, wat een leuke webwinkel zeg ! @ romaira, een valentijnstaartje, wat een leuk idee zeg. Als die af is, wil je dan een foto neerzetten, ben erg nieuwschierig. En er kwam al lieve spam voorbij zag ik. Tot gauw ! liefs, Kili
kili gezellig dat je er weer bent romaira mijn schoonzus heeft ook die taarten hobby en ik heb ze al verschillende keren mogen proeven. erg leuk en lekker !!!
@ rianne, tis denk ik 20 min rijden ofzo .Op zich is dat ook niet zo het probleem meer dat ik me niet kan inhouden daar hahaha Om alles aan te schaffen is wel vrij prijzig , ik denk zelf altijd 3x na voor ik iets koop of ik het bijv echt nodig heb en hoe vaak ik het zou gebruiken . Ben ook nog maar net bezig hier mee maar vind het wel kei leuk en je krijgt er al heel snel handig heid in @kili welkom ja ik zal een foto plaatsen , maar niet te veel bij voorstellen he
wow,. ik vind het wel een hele mooie taart hoor! Krijg er ook gelijk trek van.... Zal binnenkort ook eens wat gaan bakken.