mama's uit gelderland

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door petra26, 31 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. francescak

francescak Fanatiek lid

17 nov 2008
    1.594
    1
    0
    kinderleidster
    twello
    hoi meiden!
    bedankt voor de felicitaties!
    Afgelopen donderdagnacht had ik het er met manlief nog over en toen zei ik al tegen hem volgens mij gebeurt het eerder dan we denken. had de hele tijd het gevoel dat het zo was.
    vrijdag had ik gezwommen met sem en voelde de hele tijd van die ongikrampen zeg maar.
    Sem werd weer wakker en dacht voor ik hem er uithaal doe ik ff een testje gewoon om te weten dat het niet zo is. rust in men hoofd zeg maar. dus ik plassen test doen ondertussen sem uit bed halen en ik loop terug..... 2dikke strepen! maar eigenlijk kan dat nog helemaal niet want deze week is pas mijn nod!
    dus sávonds een clear bleu gehaald met zwangerschapsindicator en die gaf aan 3+ dat betekend al meer dan 5 weken. dit kan dus nooit van afgelopen cyclus zijn want dan had het pas 3 weken kunnen zijn!!
    Heb dus wel een soort vaon ongi gehad afgelopen maand maar was blijkbaar nog wat rest wat er uit moest en ben dus toch zwanger!
    maar goed miss is mijn cyclus wel niet helemaal zuiver geweest en ben ik nog niet zover, maar dat moet een echo dan uitwijzen.
    heb vanochtend moeders voor moeders gebeld. die komt morgen op gesprek. ken haar al omdat ik het met de zwangerschap van sem ook gedaan heb!
    en vanmiddag bel ik de VK
    Heb het ook al aan de dokter doorgegeven

Tis wel nog heel gek allemaal hoor!! we kunnen ons nog niet goed voorstellen dat we straks 2 kindjes hebben!

EN MEIDEN IK HOOP ECHT VAN HARTE DAT WE DIT SAMEN MOGEN DELEN EN DAT JULLIE OOK ZWANGER BLIJKEN TE ZIJN!!!

2. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

helemaal geweldig meid!!! ben blij voor je!!!
    ben heel benieuwd hoe ver je nu zal zijn;)
    spannend, en hoop dat je je goed voelt tijdens de zwangerschap!

3. brenda1976

brenda1976 Niet meer actief

tja je bent nu wel gelijk met mij zwanger hiihihi

tja moet zeggen dat ik het wel gek vind, straks 2 kindjes.
    Sander is niet de makkelijkste en soms maak ik me wel zorgen hoor, dan denk ik hoe ga ik het doen met 2 kindjes!
    Een die de borst nodig heeft en de ander die tuurlijk op DAT moment iets uitvreet.
    Maar misschien valt het hardstikke mee :)
    vind nu wel spannend worden!

4. francescak

francescak Fanatiek lid

17 nov 2008
    1.594
    1
    0
    kinderleidster
    twello
    ja kan me goed voorstellen dat je het spannend vind!!
    heb ik ook hoor! sem is wel heel erg makkelijk maar zal zich ook aan moeten passen en geduld moeten hebben!
    hij is natuurlijk nog niet zo oud dus zal het in eerste instantie miss niet doorhebben!

en je bent natuurlijk al een heel eind op weg!!
    weet jij eigenlijk wat je krijgt?

5. Zeepaardje

ohh... wat hoop ik nu toch zo dat het bij ons ook snel lukt... (maar alles op zijn tijd!)

Wat wel heel raar is... het lijkt wel of me zoontje voelt dat we bezig zijn voor een 2de, soms legt hij heel lief zijn hand op mijn buik en wrijft er snel over, doet hij anders nooit... maar kan ook tussen me oren zitten;)

6. francescak

francescak Fanatiek lid

17 nov 2008
    1.594
    1
    0
    kinderleidster
    twello
    oh lief is dat zeg!!

hier een beetje teleurgesteld! heb de VK gebeld in de hoop dat we snel voor een echo mogen om vast te stellen hoe ver ik ben
    maar zij vind dat we gewoon mijn laatste ongi aan moeten houden als startdatum. Dit zou betekenen dat ik nog maar 4 weken zwanger ben en dus nog tot begin oktober moet wachten op een echo.
    Op zich niet zo erg maar manlief is er heel erg op gebrand ( ook al bij de eerste) om het pas aan mensen te vertellen als we de echo binnen hebben. Ik respecteer dit maar baal natuurlijk ontzettend als begin oktober we de echo hebben gehad en het blijkt dat ik allang over de 12 weken ben. als ik al verder ben dan zou ik bij de echo al 15 weken zijn!!!
    snappen jullie me nog? hihihih
    ik had er eigenlijk op gerekend dat we er snel achter zouden komen hoever ik was zodat we gewoon goed kunnen rekenen en ook weten wanneer ik ben uitgerekend! nu weet ik dus niets zeker

7. brenda1976

wat vervelend zeg, pffffffff maak je vast onzeker.
    Kan je niet nog een keer bellen en zeggen dat je dan wel heel lang moet wachten en dat je je erg onzeker voel gezien de situatie?

8. Elisabet

Elisabet Actief lid

11 feb 2008
    494
    0
    0
    wat zou dat leuk zijn als jullie allemaal tegelijk zwanger zijn! en idd, Fran en Brenda zijn in ieder geval nu al tegelijk zwanger:)

@Francesca: vervelend dat je niet gelijk terecht kan. Ik snap het de vk gezien op zich wel want wat nou als je echt pas 4 weken zwanger bent? dan zou je het deze week waarschijnlijk niet eens op de echo kunnen zien. Misschien met een inwendige echo maar je zou dan denk ik vreselijk zorgen maken of het goed zou gaan met de kleine. Maar ik snap jou ook heel goed dat je graag zo snel mogelijk wil weten hoever je bent. Het is ook allemaal zo spannend!

@Wolfje: wat ontzettend lief zeg! tja, je weet maar nooit. Misschien weet de kleine al iets wat jullie nog niet weten.;)

wij gaan een weekje naar Parc Sandur (landal park in Drenthe) op vakantie. Onze eerste vakantie met Tim. Ik vind het leuk en spannend tegelijk. Hij slaapt sinds kort goed en ik hoop dat dat zo blijft met een andere omgeving. We gaan lekker kalm aan doen. Niks hoeft, alles mag. En natuurlijk naar de dierentuin in Emmen. Dat is dan toch lekker dichtbij.

9. brenda1976

fijne vakantie! Ik vond de vakanties onder anderhalf makkelijker qua slapen enz dan nu!.
    ikhoop dat het bij jullie ook zo is
    gr brenda

10. francescak

francescak Fanatiek lid

17 nov 2008
    1.594
    1
    0
    kinderleidster
    twello
    @elisabet: ja klopt ook wat je zegt maar we zijn zo nieuwsgierig en willen graag duidelijkheid! maar goed afwachten maar!

Vrijdag word ons manneke 1 jaar!! ben er best zenuwachtig voor!! toch een mijlpaal he!!

volgende week woensdag vliegen we naar mallorca! heb er ontzettend veel zin in!
    zeker nu het hier zulk rot weer is!

11. Elisabet

Elisabet Actief lid

11 feb 2008
    494
    0
    0
    Brenda: ik hoop het ook. Tim had al vanaf het begin erg snel last van prikkels van alles wat hij mee maakte en kon dan heel slecht slapen. Het gaat sinds een week of 2 aardig goed.

Francesca: voor het geval ik het vergeet. Alvast gefeliciteerd met Sem en heel veel plezier! Wat voor een taarten ga je maken? En alvast een fijne vakantie!

12. Zeepaardje

Eerste verjaardag is voor jullie als ouder leuker dan voor het kind, zo vond ik het met sem in ieder geval, die had zoiets van laat me me gang gaan, wat doen jullie hier toch allemaal?! vond de taart slingers en ballonnen oja en kadootjes wel erg geslaagd!

Dus eerst klompenfeest haha
    en dan naar mallorca, heerlijk!
    jazeker lief, ik denk niet dat ik zwanger ben, maar hij heeft misschien wel door dat we bezig zijn ofzo voelt heel appart!
    Wat gezellig een weekje op vakantie heerlijk! En dierenpark in emmen is erg mooi;)

13. francescak

francescak Fanatiek lid

17 nov 2008
    1.594
    1
    0
    kinderleidster
    twello
    @elisabet: ik wil proberen zijn geboortekaartje na te maken en iets met bumba want daar is ie gek op! verder weet ik nog niet hihi

@wolfje: Sem zal er waarschijnlijk ook niet veel aan hebben maar hij is gek op mensen om hem heen! nou die krijgt ie genoeg hihihi
    En idd na sem zijn verjaardag komt het klompenfeest hihihih
    ben je er wel eens geweest?

14. Zeepaardje

meestal ga ik er elk jaar heen met me ouders en gezinnetje...vind het altijd wel gezellig...!

15. francescak

francescak Fanatiek lid

17 nov 2008
    1.594
    1
    0
    kinderleidster
    twello
    ow leuk ja!! wij gaan natuurlijk ook ieder jaar! alleen vorig jaar was ik net bevallen van sem. toen kon het dus niet.
    was de eerste keer in men leven dat ik niet geweest ben

16. Djuuzie

Djuuzie Fanatiek lid

16 mei 2010
    3.079
    0
    0
    Begeleider in de psychiatrie
    Gelderland
    Elisabeth, fijne vakantie! Landal heeft mooie vakantieparken. En een leuke omgeving. Geniet er van!

Fran, balen dat je nog niet bij de vlk terecht kan. Kan je niet via een bloedtest bij de ha er achter komen hoe lang je zwanger bent? Door de hoeveelheid hcg? Misschien zijn het er wel 2, heb je dubbele hcg. Of werkt dat niet zo?

Wolfje, wat lief van de kleine. Ze krijgen meer mee dan wij denken......

Brenda, spannend hoor 2. Laten we hopen dat Sander zich voorbeeldig gaat gedragen.

Ik wacht, wacht en wacht nog meer. Zondag is mijn NOD. Voel geen rare dingen aan mijn lijf. Wel vanaf mijn ei steeds steekjes in mijn onderbuik. Manlief vroeg gisteren avond, zit er al een baby in. Ik vraag aan hem, wat denk jij. Nou het zou goed kunnen, we hebben je ei goed benut. hihi vind t wel schattig.
    Ik heb ook goede hoop deze maand. Maar moet nog even w88 helaas.....

17. brenda1976

ik duim voor je!

hoe denken jullie van een kraamfeest. Ik zag eerst niet zo zitten omdat ik in okt ben uitgeteld, waar laat je die mensen....
    normaal ruimte zat in de tuin...maar nu is het anders.

Nu hoorde ik van mam die heeft binnenkort kraamfeest en die doet het op 2 momenten op een dag, zodat er wat meer ruimte is in huis en tuin.

moet zeggen dat ik er toch weer over na ga denken. Ik wilde eerst een zaaltje huren, maar vond dat zooooooo duur, bij ons komen best veel mensen!
    maar thuis en dan alles op een dag lijkt me wel wat.
    mede omdat Sander slechte inslaper is en vooral als er bezoek is en omdat mijn man als vrachtwagenchauffeur werkt en hierdoor vaak laat huis is en vroeg eruit moet. Onze ervaring was dat veel bezoek toch erg lang bleef hangen en tantes die je nooit zag de hele zondagmiddag in beslag namen.

Hoe denken jullie er over? nog tips? En misschien weet iemand nog een leuk goedkoop zaaltje, elst/bemmel, oosterhout die kant op?
    gr brenda

18. Zeepaardje

s6 met wachten djuuzie!!! ik duim met je mee!
    sorry brenda heb geen tips voor je... alleen bij ons doen ze het vaak de ene dag familie van de vrouw en andere dag familie van de man... tja ik weet het ook niet, s6

19. Zeepaardje

even een tip van mij...
    op gratiz.nl kun je bon uitprinten voor de kv...
    lotiondoekjes 1+1 gratis.... en
    pak newborn luiers helemaal gratis!

20. Djuuzie

Djuuzie Fanatiek lid

16 mei 2010
    3.079
    0
    0
    Begeleider in de psychiatrie
    Gelderland
    Thanx voor de tip!

Deel Deze Pagina