Sem is van 13april20008... dus deze maand 2enhalf jr! gewicht(14,8kg) en lengte(93,6cm) precies op de middenlijn niks te klagen dus ik ben weer tevreden!
Wat fijn dat Sem zo mooi volgens t boekje groeid! Ik ga vanavond lekker uit eten. heb er al zin in hmmmmm lekker wokken
Heb heerlijk gegeten. Maar wel wat veel. Ga zo mijn bedje in. Ben erg moe...... Wie heeft er nog leuke plannen t weekend?
waar heb je gegeten djuuzie? op zp, maar dat kon vandaag niet, ggrrrr nee morgen naar dolfinarium... vandaag nieuwe nokia gekocht, de mijne was op na 5jr! sorry weining tijd verder...
he Wolfje, fijn dat het goed gaat met Sem! heel veel plezier morgen bij het dolfinarium. Djuuzie, lekker uit eten! waar heb je gegeten? hoe gaat het verder met de andere dames?
Goede morgen Ik heb lekker uitgeslapen, mijn laatste vrije dag (van 7) is vandaag in gegaan. Morgen weer werken. Moet er nog ff aan wennen aan het idee...... Wij zijn wezen eten bij het wokpaleis in Rhenen(gem.utrecht)Het was echt heerlijk! Heb voor t eerst in mijn leven kikerbilletjes gegeten! En t was lekker ook! Is net kip..... Welke Nokia heb je gekocht Wolfje? Veel plezier in t dolfinarium! Dat vind ikook zo leuk!!! Mijn ei is in aantocht!!!!!Gisteren ineens een goed zichtbare streep. Maar nog niet zo donker als de controle streep. Al weet ik ook niet of ie zo donker gaat worden. Gebruik nu de zwanger en kids ovulatietesten, heb hiervoor sensitest gebruikt. Maar bij sensitest had ik nooit een echte knal-positieve test. Zag ze wel donkerder worden maar nooit echt knal. Ben benieuwd wat deze doet. Heb vorige maand mijn ei niet gevonden namelijk. Maar was toen ook aan de antibiotica. Hoe is het verder hier?
@elisabet;dank je wel, was super vandaag! @djuuzie; klussen met met je ei! Werkse morgen;... ik vind kikkerbilletjes ook lekker haha neem ze bij onze wok ook wel eens... ik heb nu de nokia c6 haha een witte (maar of dat zo slim is haha) dolfinarium was echt super leuk, hebben genoten, na afloop lekker bij de mac gegeten! En ik ben nu sinds gistermorgen al ongi af!!! Dus dat was 6 dg normaal 7-8dg dus ongi is al wel korter, maar of dat door monnikspeper komt, geen idee haha maar goed wel lekker zo... op naar me ei die hopelijk snel wil komen nu!!!
Hey Wolfje, Vandaag mijn eerste werkdag gehad. Gisteren thuis gebleven, was ziek. Had zondag lekker in de zon gezeten met een wijntje en 's avonds chinees gegeten. Ergens is er iets mis gegaan en heb ik snachts lopen spoken. T kwam dr van twee kanten uit zeg maar....... Maar ben wel helemaal blij! Heb voor het eerst echt duidelijk mijn ei gevonden! Gisteren een knal-positieve ovulatietest! Dus ondanks ik niet helemaal lekker was wel geklust. En vanavond weer..........Heb mijn ei goed benut dus.......En dan nu maar wachten...... Gebruik jij eigenlijk ovulatietesten? Of temp je alleen? Hoe is het verder hier met de dames!? Liefsxxx
Goedemorgen!!! Tijdje niet geweest hier. Kon, net als andere, niet op de site Hoe gaat het hier? Djuuzie is haar ei goed aan het benutten zie ik hahaha. Ik ben gisteren begonnen met de laatste strip *hyper*
hoi meiden!! ik ben ook ff niet geweest! kon idd steeds de site niet op! go djuusie go!! hihihi goed veel klussen deze dagen!! hier gaat het steeds een stuk beter!!! elke dag nog wel wat misselijk maar tis wel te doen Afgelopen vrijdag is de opa van roy overleden. natuurlijk heel verdrietig maar zoveel beter voor de beste man! vanavond hebben we de condoleance en morgen de crematie. vanmiddag ga ik nog wel ff werken. gister met men schoonmoeder naar de stad geweest en allebei geslaagd voor wat om aan te doen naar de condoleance en crematie. afgelopen weekend hebben we nog lekker gefietst met ons manneke! en heerlijk in deventer op het terras gelunched! lekker beetje quality time met zen 3en! was heel fijn! verder niet veel nieuws! hoe is het verder met jullie allemaal?
@djuuzie; beterschap en ik hoop dat je eitje bevrucht word nu eens meid! Ik gebruik deze ronde de ovu testen... @nathalie; Dus nog even en jullie gaan er voor!spannend! @fran; Gecondoleerd meid! Sterkte aankomende dagen! Het was ook heerlijk fietsweer he? @home; gisteren ineens vruchtbaar slijm, en me temp is de lucht in geschoten, lijkt me beetje erg vroeg voor ei dus net ovu test gedaan en er stond een streep maar daar is ook alles mee gezegt... toch gister wel 2 korte steekjes gehad in me buik toen ik op bed lag... vreemd hoor...
@Fran, gecondoleerd meid en sterkte morgen. Fijn dat het een stuk beter met je gaat. @Wolfje, ik kan mij voorstellen dat je het te vroeg vindt voor je ei, maar ja, voor de zekerheid maar even klussen? @Djuuzie, jippie! altijd fijn om duidelijkheid op een stickje te hebben hihi. Hoop voor je dat het dit keer raak is. @Nathalie, nog eventjes dus. Spannend! @hier gaat het goed. Druk met werk. Mijn kleine man loopt nu echt stevig door de kamer. Af en toe is hij een beetje lui en stopt hij halverwege om kruipend verder te gaan. We lopen dus nu constant achter hem aan want hij kan nu ook veel beter bij laatjes enzo. En oh ja, ik ben zwanger
bedankt dames! Het is onverwacht maar we zijn er erg blij mee. Als het goed is dan ben ik 19 juni uitgerekend. Maar dat zal ik pas in november weten bij de termijnecho. Ik heb eind oktober mijn eerste gesprek bij de vlos. we hebben er heel lang over gedaan om onze kleine man te krijgen en nu hebben we een wondertje in de buik zonder er moeite voor te doen. Het kan zo vreemd lopen.