Wie heeft er net ook de eisprong gehad en zit nu in die slopende 2 weken???? Pffff.....ik haat wachten en zeker met dit Mijn mannetje en ik hebben ons best gedaan de laatste dagen dus hoop dat we eindelijk nu een positieve test in handen krijgen, einde deze maand! Wie wil er mee praten deze 2 weken??? Zodat we onze zorgen, frustraties,gezeur,vraagjes....ed, kwijt kunnen
Nou ik zit er ook op.....al hoef ik gelukkig geen 2 weken meer. Maar wat een ellende die wachtweken..zucht
Ikke! Nog 1week en 1 dag... pff. De lengte totaal is langer dan 2weken... 17 dagen wel geteld! Maargoed, mag niet klagen dit is pas wachtbankje nr 1!
Nee ik mag ook niet klagen.. dit is ronde 2. Eerste ronde was eigenlijk niet helemaal een ronde want we begonnen ergens 2eweek cyclus. Bij mn dochter was het de 3e ronde raak, hoop natuurlijk dat het nu weer zo snel gaat maarja je weet nooit
Ik ben ook aan het wachten. Weet alleen niet tot wanneer, omdat ik nog geen regelmatige cyclus heb. Mijn eisprong was vorige week. Ik & geduld gaan niet samen...
Ik zit er ook op en ook precies nog 2 wkn wachten! Ben niet zo van het eerder testen, dus denk wel dat ik het volhoudt tot de 27ste....
Ik wacht mee! Als het goed is volgende week woensdag. Na ronde 3 hopen dat we weer een goede test krijgen. 4 weken geleden een mk gehad! dus hoop op zege! Succes meiden met het wachten. pff het is vervelend!
Ook hier het wachtbankje. Dit is de eerste iui poging met hormomen ( menopur) het schijnt dat met hormomen de cyclus iets langer kan duren waardoor ik mijn NOD niet precies kan bepalen... Ik houd voor de zekerheid 25 november aan. Succes meiden met wachten en hopen op goed nieuws!!
Ik sluit me ook aan!! Ik kan me de eerste twee weken van de cyclus prima koest houden maar daarna.. pffffff Succes allemaal!!!
Ik zit op het wachtbankje!! Pff de dagen mogen wel wat sneller gaan haha. Me nod zal 23 november zijn.
Ik zit ook op het wachtbankje. Mijn nod is als het goed is18 november, nog maar een paar dagen wachten gelukkig. Mijn cyclus is nog niet echt heel regelmatig helaas dus wie weet duurt het wat langer. Mijn eisprong heb ik volgens mij 4 november gehad. De twee dagen daarvoor had ik positieve ovu testen. Voor ons is dit pas ronde 1 dus nog goed op te brengen om te wachten.
Jupz hier helaas ook . Vermoedelijk heb ik rond deze dagen mijn eisprong en dan wachten....ook onregelmatig ongesteld en lange cyclus. Lastig in te schatten wanneer ik ongesteld moet worden.
Ja hoor...hier ook op het wachtbankje...7 november en 8 november positieve ovulatietest gehad. Gok 8 november eisprong(test was wat lichter) toen ook geklust... Gok te laat maar je weet maar nooit
ook ik zit op het wachtbankje, als het goed is is mijn nod as zaterdag, maar heb vandaag een soort bloeding gehad van een half uur, althans bij afvegen.... Veel te vroeg in de cyclus dus, even afwachten hoe het hier verloopt verder: wordt ik morgen ongesteld of niet? Ik heb geen idee meer.