(klachten)na je eisprong deel 6 SKSB

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Juffie1984, 21 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    Zullen we hier weer verder kletsen??

2. rosa08

rosa08 Niet meer actief

Goed plan juffie!!

3. rosa08

rosa08 Niet meer actief

Liena heftig allemaal. Fijn dat jullie weer terug in Alkmaar zijn. Kaarsje brand voor Stefan.

4. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    Dit topic dus ook gevonden. Miran had er ook een geopend. Even kijken welke het makkelijkste vindbaar is.

5. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Spijkenisse: Eindelijk na 13 rondes zwanger !!!!
    ok gezellig een nieuw topic

6. Delilah

Delilah Niet meer actief

Kletsen we hier verder?

@ Miranda, bedankt voor het doorgeven van de nieuwe link! Wil je dit voortaan alleen niet meer op mijn prikbord plaatsen op fb? Als mensen dat lezen en gaan googlen hebben ze mij hier zo gevonden en dat vind ik toch een beetje te persoonlijk.

@ all, fijne avond ik ga zo lekker m'n bedje in, heb het koud!!!

7. rosa08

rosa08 Niet meer actief

Goede morgen meiden.

8. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Spijkenisse: Eindelijk na 13 rondes zwanger !!!!
    goedemorgen
    hier al weer even wakker en Zoey heeft in dr eigen bedje geslapen :) En dat heel de nacht door heb dr vannacht wel gehoord maar ze is toch weer in slaap gevallen.
    Helaas was ze wel om 6 uur wakker haha dat kind heeft net als ik een biologische wekker alleen die van mij gaat om 5 uur.
    Zo nog 2 daagjes werken en dan weekend !!!!

9. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    miran: hier idem. Zag net een berichtje op mijn facebook. Lief bedoeld maar liever niet;)

goedemorgen all!

10. rosa08

rosa08 Niet meer actief

Juffie je moet hem even verwijderen het linkje op fb anders blijft hij staan

11. rosa08

rosa08 Niet meer actief

Mup hopelijk verwijder jij hem ook even

12. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Pedagogisch Medewerkster Kinderopvang
    Noord-Brabant
    Goeiemorgen!

13. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    miran, ik heb het ook even meteen verwijderd. Fb is openbaar voor iedereen en wil dat liever ook niet. Goed bedoeld hoor.

Ik ga snel weer genieten van het mooie weer!! Vanochtend geslaagd voor schoenen voor het feestje van mijn ouders dus nu ben ik helemaal klaar.

14. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    ja net gedaan.

Kom vanavond nog even kletsen.

15. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Sorry meiden! Ik dacht dat ik dit niet openbaar had gezet op fb maar in bericht. Mijn excuses.

Heb jullie dus hier ook gevonden... bedankt voor de link Rosa.

Al iemand iets verders van Liena vernomen buiten t smsje? Vind t zo sneu zeg. Moeten Liena en familie nu iedere dag heen en weer pendelen van Alkmaar naar Amc in Amsterdam???
    Wat een gedoe allemaal zeg. Hoop dat de kleine snel aansterkt en weer lekker naar huis mag.

All... hier middagje school gehad. Gyani vind de keuze heel moeilijk. Zeker omdat bijna t hele dorp, dus klasgenootjes en voetbalvriendjes, naar de school gaan die hij wel leuk vond maar niet zijn keuze zelf zou zijn. Nu wil Gyani dus ook naar die school en hij haalt alles uit de hoek om zijn eigen ervan te overtuigen dat die school ook leuk/goed is. Heb net de plus en minpunten tegenover elkaar gezet en de school die hij dus écht leuk vind komen meer pluspunten in voor dan de school waar de vriendjes naar toe gaan. Het is zo'n moeilijke keuze voor hem he! Ik zal eens vragen of mijn moeder hem misschien hiermee kan helpen... weet t anders ook niet. Heb er zelf ook moeite mee want als ik nu ga aandringen dat ie toch naar t rijks (zijn keuze) moet gaan dan denk ik dat ie in de pubertijd er de pet mee gaat gooien en als ik hem nu naar de vriendjes keuze laat gaan ben ik bang dat ie spijt gaat krijgen. Tjonge jonge wat kan een kind ( maar ook ouder) voor een moeilijke beslissing komen te staan.

16. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Hallow! Wij zijn vandaag eens lekker samen op pad geweest. Even shoppen en eten. Max bij opa en oma. Nu weer fijn compleet thuis!

Wat een super weer he! Heerlijk!

17. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    het mag van mij nog wel iets warmer worden hoor Yo. Heb ik niks op tegen. Vind t smorgens toch nog wel frisjes. S'middags is het alleen lekker in t zonnetje. Wil nu wel al een graad of 25 hebben. Wat jullie???

18. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ikben al blij met deze 20 eind maart! Tis nog hartstikke vroeg in tt seizoen!

19. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    Ik ben met dit weer ook al blij genoeg. Niet al het kruit verschieten voor de zomer denk ik dan maar. Vorig jaar hadden we een super voorjaar maar een bagger bouwvakvakantie. Hoop dit jaar toch eens in mijn vakantie lekker weer te hebben.

20. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    Goedemorgen meiden,

Las dat het weer beter gaat met Stefan wat ontzettend fijn zeg :D

Hier gaat het ook goed. Heerlijk dat weer hé! Devin is wel wat meer aan het spugen :( Denk dat het komt omdat hij teveel voeding binnen krijgt. Hopelijk regelt zich dit snel weer goed. Want blijf wassen zo ;)

Deel Deze Pagina