mama's uit Haarlem en omstreken

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Eli1984, 31 dec 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Eli1984

Eli1984 Fanatiek lid

1 jan 2013
    1.583
    0
    36
    Hoi,

Hierbij een clubje voor mama's uit bijvoorbeeld Haarlem, IJmuiden of Hoofddorp en alles wat daar in de buurt ligt.
    Zelf woon ik in Zandvoort en het lijkt mij gezellig om nieuwe meiden te leren kennen.
    Dus kom maar op :)

2. Riverr

Riverr Fanatiek lid

27 aug 2012
    2.019
    172
    63
    Leuk! Zal ik mij gelijk maar even voorstellen?
    Ik kom uit IJmuiden en ben 27 jaar. Heb een zoontje van net 8 maanden.

Ben wel benieuwd hoeveel meiden uit de buurt komen!

3. Eli1984

Eli1984 Fanatiek lid

1 jan 2013
    1.583
    0
    36
    Oh en ik ben 29

4. Riverr

Riverr Fanatiek lid

27 aug 2012
    2.019
    172
    63
    En ook een zoontje zie ik! Leuk! Gaat alles goed? Al helemaal gewend aan het moeder zijn?

5. Eli1984

Eli1984 Fanatiek lid

1 jan 2013
    1.583
    0
    36
    Ja ook een zoontje idd van bijna 5 maanden alweer,.9 augustus geboren. Gaat zo snel. Gaat verder goed, hij is net van zijn luchtweginfectie af gelukkig door middel van zo'n puffer. Verder is hij helemaal gezond :).
    Moeder zijn ben ik wel al gewend alleen klinkt het nog zo vreemd. Ik mama, en alle clichés kloppen, alles gaat vanzelf.
    Alleen breken de nachten me soms wel op als ik de volgende dag moet werken. Ik geef nog steeds bv op verzoek dus helaas komt hij nog regelmatig snachts.

En bij jou, jou zoontje gaat al richting het jaar.

6. Username

Username Niet meer actief

Meld :)

Ik ben 32, woon met dochter van 9 maanden en man in Haarlem. Altijd leuk om nieuwe mensen te leren kennen!

7. mvEenC

mvEenC Lid

24 nov 2013
    65
    10
    8
    Ik meld me ook!
    Ik ben 34 jaár, woon in Heemskerk met man, dochter van bijna 8 en zoontje van 2,5.

8. Riverr

Riverr Fanatiek lid

27 aug 2012
    2.019
    172
    63
    Ag wat sneu, gelukkig met een puffer er van af. Het hangt hier ook van verkoudheden aan elkaar maar nog niet zo erg dat er een puffen voor nodig was.
    En je hebt helemaal gelijk, alle clichés kloppen echt! Haha!

Ja nog 4 maanden dan is zijn 1e verjaardag al geweest.. Ook dat is weer zo'n cliché; het gaat echt veel te hard!

Zijn jullie lekker aan het bijkomen van gisteravond?
    Ons kleintje heeft ons heerlijk laten uitslapen tot 9.45, heel aardig van hem ;)

9. Riverr

Riverr Fanatiek lid

27 aug 2012
    2.019
    172
    63
    Welkom username en mveenc! Volgens mij heb ik wel eens met jou geinboxt username! Gaat alles goed met jou en je meisje?

10. Maia

Maia Niet meer actief

Dag dames, ik woon in Hoofddorp, met man en dochter van 4 en zoon van 1.

11. Riverr

Riverr Fanatiek lid

27 aug 2012
    2.019
    172
    63
    Leuk! Onze zoons heten hetzelfde :D

12. Username

Riverr klopt inderdaad :) inmiddels gaat het goed. Maar we hebben een heel rottig eerste half jaar gehad helaas (verborgen reflux, ziekenhuisopnames, met alle gevolgen van dien). Hoe is het bij jullie?

13. Riverr

Riverr Fanatiek lid

27 aug 2012
    2.019
    172
    63
    Aaah username wat vervelend! Gelukkig gaat het nu goed! Hoop dat jullie nu lekker kunnen genieten!

Hier gaat het goed! Eerste maanden ook veel gedoe gehad maar sinds hij ongeveer een half jaar is is het hier ook rustiger geworden. En nu gaat alles zo lekker! En dat is zo fijn!

Ik ga even iemand wakker maken anders komen we niet uit vandaag ;)

14. Username

Wat fijn dat het goed gaat. Lekker is dat :)

Waar zijn de andere dames? Hoe gaat het met jullie?

15. DeniseG1986

DeniseG1986 Fanatiek lid

27 apr 2010
    3.070
    0
    36
    Hoi dames, ik woon in Hoofddorp!
    Heb een dochtertje van ruim 2 en ben momenteel zwanger van de 2e

Mag ik mij ook aansluiten?

16. Eli1984

Eli1984 Fanatiek lid

1 jan 2013
    1.583
    0
    36
    Username, mvEenC, maia, Denise, welkom en gezellig dat jullie mee komen kletsen.

Username, dat is vervelend zo'n 1e half jaar, zo sneu. Gelukkig dat het nu goed gaat allemaal

Denise gefeliciteerd met je zwangerschap. Je bent dat ongeveer juni/juli uitgerekend als ik het goed heb toch?

Hier wel weer bijgekomen van oud en nieuw. Rustig aan gedaan en lekker thuis met de opa's en oma's.
    Vandaag heeft de kleine weer zijn prikjes gehad. Hopelijk heeft hij er niet zo'n last van, vorige x is hij er echt 2 dagen helemaal van slag van geweest. We wachten het af.

17. DeniseG1986

DeniseG1986 Fanatiek lid

27 apr 2010
    3.070
    0
    36
    Mijn dochter heeft gelukkig nooit last gehad van de prikjes, het hoeft dus niet persé.

Ik ben 23 juli uitgerekend, tis nu een stuk spannender voor mijn gevoel als bij mijn dochter.

Hier ook wel aardig bijgekomen, we hadden familie en vrienden op bezoek dus was een drukke maar hele gezellige boel. Heb nog vakantie tot maandag dus mag nog even rustig aan!

18. NoukjeTygo

NoukjeTygo Fanatiek lid

3 apr 2012
    1.379
    0
    0
    Haai! Hier ook iemand die zich meldt ;)

Woon in Hoofddorp met vriend en zoonlief van twee!

19. DeniseG1986

DeniseG1986 Fanatiek lid

27 apr 2010
    3.070
    0
    36
    Hoi Noukje, gezellig!

20. Maia

Maia Niet meer actief

Dank jullie wel dames. @noukje en denise, dat is dichtbij :)
    @riverr: leuke naam he ;)

Deel Deze Pagina