Hallo meiden, er was hier al een topic over maar ik denk dat die met de verhuizing helaas is weggeraakt. Dus hierbij open ik opnieuw deze topic. Dus meiden uit de kop van Noord Holland laat je horen!!! Ik woon in Hoorn, en het lijkt me leuk om een keer af te spreken in de grote speeltuin in Hoorn, naast het zwembad. Het mooie weer komt er aan dus lijkt me erg leuk om een paar meiden te leren kennen, en de kids kunnen heerlijk spelen daar!!!
He hoi, Ik heb mij vandaag aangemeld op deze site, na weken en maanden van meelezen. Ik wou zojuist een topic openen. Ik ben juul 26 jaar en getrouwd met mijn mannetje van 31 jaar. Samen hebben we een kindje van 1,5 jaar, zoontje en zijn we in verwachting van beebje 2. Ik woon in Enkhuizen en zou het heel erg leuk vinden om mama's te leren kennen en wat nieuwe echte vriendschappen op te doen. Liefs Juul
Hey Juul wat leuk dat je er ook bij bent! En wat spannend je bent al over de helft, weten jullie al wat je krijgt? Mag ik vragen bij welke VK je zit? Om de Noord? want daar zit ik ook haha, nu de 3e keer. Erg leuke meiden zitten daar! Ze werken in Grootebroek en Hoogkarspel, maar zelf wonen ze ook in Hoorn. Groetjes en veel plezier op het forum!
Hoi, Ja, sinds de 20 weken echo weten we het! Was niet verbaasd want sinds de test heb ik een gevoel gehad en dat bleek te kloppen. Ik ben niet bij de verloskundige helaas. Vind ik wel jammer, maar door medische indicatie van mezelf. Loop ik al vanaf voor mijn zwangerschap bij de gyn in het Westfries Gasthuis. Ik zal daar ook bevallen. Heb wel toevallig vorige week contact gehad met de verlos, voor de nazorg. Maar die werken alleen in Enkhuizen en Andijk. Hoe gaat jou zwangerschap? je derde he? Merk je veel verschil met de eerste twee? Jij moet nog maar eventjes.. zie je er tegenop? Liefs Juul
he wat jammer, helemaal geen andere reacties meer! Geen aanstaande of moeders vanuit West Friesland hier?? liefs
Juul dus je loopt bij de gyn! Nu ik ook hoor de laatste weken. Zit bij dr. Huisman. Echt een super vent, hij heeft Marijn ook ter wereld geholpen met de vacuum. Ik krijg deze keer een inleiding, omdat mijn andere 2 bevallingen niet helemaal gingen zoals geplant, heel erg lang duurde en dus geindigd zijn in een vacuum alle 2 de keren. Ik moet 1 Juli weer naar de gyn en dan hebben we het er nog een keer over een paar dagen daarna word ik ingeleid met een ruggenprik (kwam hij helemaal zelf mee!)
Ja, ik loop bij Dr. Klinkert. Heb Dr. Huisman ook aantal keer gezien, hij heeft bij mij ook de 20 weken echo gedaan ivm slecht zicht. De navelstreng zat om het kindje heen gewikkeld. Ik word ook ingeleid, maar wanneer zal nog wel even de vraag zijn. Ik denk rond een week of 38. Ik ben bij mijn vorige bevalling ook ingeleid. Spannend. Ik moet a.s vrijdag weer voor controle.
hoi meiden, ja ook ik kom ook uit de kop van noord holland ik kom uit het mooie Wieringerwerf ik ben 26-5 bevallen in Hoorn van een dochter en ik heb ook nog een dochter van 2 jaar groetjes Chantal
Ha Noa, Welkom, leuk dat je ook mee komt schrijven. Pas nog even in Den Helder geweest, terrasje en wat eten, en door naar texel. Hoe gaat het met je zwangerschap. Richting de 30 weken zie ik. Je eerste? Vertel.. He Chantal, gefeliciteerd met de geboorte van je dochtertje. Hoe gaat het met jullie? En hoe vind grote zus het? Leuk! Hoop dat jullie ook lekker komen meeschrijven. Hier gaat het wel redelijk. Heb vanochtend een afspraak gemaakt bij de fysio. Mijn rug zorgt voor wat problemen, dus a.s donderdag laat ik er ff naar kijken. Liefs Juul
hoi juultje26, Gelukkig gaat het goed met Belle ze is zo lief voor haar zusje. Alleen is ze er iets te veel mee bezig het is alleen maar baby baby baby baby maar dat heeft ook wel wat liefs. Wel lastig last van je rug helemaal met een kleine man erbij ik hoop dat het overgaat. gr Chantal.
Wat lief zeg hoe oud is de oudste nu dan? Mijn oudste zoontje vind het ook geweldig dat hij er een broertje bij krijgt, hij weet ook wel wanneer de baby komt. Als het erg warm weer is (daar gaan we van uit) en voor de vakantie want de baby moet wel mee (we gaan in Sept. haha). Hij wil elke dag even de baby voelen met z'n handje op mijn buik! zo leuk allemaal! Noa ook welkom hier!!! Juul heel veel succes bij de fysio!!! Ik heb het ook gehad een paar keer, je krijgt veel tips voor een andere houding en zo. En ik moet weer terug komen na de geboorte. Hier gaat alles rustig, het is echt aftellen!!! Nog 3 weken
Hoi Mouschy, Belle is 14 mei 2 jaar geworden het is wel even wennen als ik de ene moet halen waar moet ik de andere dan laten zie dat er bij jou ook niet veel tijd tussen zit hoe doe jij dat? ik bedoel als Belle beneden is en ik moet Romy pakken omdat ze een fles wil en dan zit ik ook nog met de hond want hoe lief ze ook is ik laat er niet alleen met Belle groetjes van Chantal
He dames, Lekker weertje vandaag he? Werken jullie? Ik ben een thuisblijfmoeder. Moushy jij zal op dit moment niet werken.. ahha je bent bijna aan de beurt, spannend hoor! Ga je na de bevalling weer aan het werk? he Chantal, zulke dingen vraag ik me ook wel af, maar het zal vanzelf wel een manier vinden. Ik ga borstvoeding geven, en de grote wieg komt beneden te staan, ik zal de beeb niet boven leggen denk ik. Of misschien na een aantal weekjes, als hopelijk de borstvoeding echt loopt. Zo morgen eindelijk naar de fysio. Dikke tranen gehad, mijn mannetje heeft door dat er wat is met Mama, dus probeerd me aan alle kanten uit. Normaal kan ik het goed hebben, maar nu... zucht.. Liefs Juul
hallo, ik woon in zwaag. ben wel aan het verhuizen momenteel, dus even erg druk, maar die speeltuin vind ik een goed plan! groetjes, lidwina
He lidwina, Leuk dat je komt meeschrijven. Benieuwd hoe oud je kindjes zijn en of je misschien ook zwanger bent.. Horen het wel. Hier goede dag vandaag. Mannetje heeft lang geslapen en daardoor ik ook wat beter geslapen. De was hangt buiten en straks gaan we ff samen in bad. Jullie plannen vandaag? Liefs Juul
mijn meisjes zijn 7 en 5, en mijn manneke is 2. en vandaag doe ik dus vooral verhuizen. pfff.... wat een werk
Chantal er zit tussen mijn zoons zometeen idd erg weinig leeftijds verschil. Ewout was 7 mnd toen ik zwanger was van de 2e, en Marijn was net 1 jaar toen ik zwanger raakte van de 3e. Dus het is wel druk maar erg leuk! Ik heb altijd BV gegeven en dat heb doe ik dan beneden zodat ik alle kids bijelkaar heb. Ik heb wel al gezegt dat ik voorlopig de boodschapen savonds ga doen als de beeb er is want ik zie het niet zitten om overdag met 3 kleintjes de supermarkt in te gaan haha. Nu gaat het nog prima hoor, maar met een maxicosie in de winkel wagen zit die al vol dus schiet het niet op dan. Hey Guppie ons ook gevonden haha! onze jongens zitten bij elkaar op de PSZ, wel grappig!!!
He meiden, Gisteren bij gyn geweest. Alles was goed. Nog ongeveer 11 weekjes en dan word ik ingeleid. Over 4 weken nog een echo, ben dan 30 weken. Hier helaas nog geen weekend, mannetje is nog aan het werk op zaterdag. Jullie nog leuke plannen dit weekend? Liefs Juul