Mama's uit Helmond of omgeving.

Discussie in 'De mama's' gestart door babyke, 7 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. babyke

babyke Bekend lid

30 aug 2009
    901
    0
    0
    thuis blijf mama
    Brabant
    Hallo allemaal :).

Ik ben 27 jaar,ben getrouwd,en heb een dochter van 13 maanden.
    Ik heb weinig familie en in mijn vriendenkring geen mensen met kleine kinderen.Dat vind ik erg jammer.Ook omdat mijn dochter dus nooit met andere kleine kindjes kan spelen,en ze speelt zo graag.
    Zijn er hier moeders die ongeveer in hetzelfde schuitje zitten?

Grtjes..

2. babyke

babyke Bekend lid

30 aug 2009
    901
    0
    0
    thuis blijf mama
    Brabant
    Mm..helaas nog geen reacties :).

3. Donkies

Donkies Lid

18 jan 2011
    80
    0
    0
    Hier nog een mama uit omgeving Helmond!

Hier ook weinig kindjes van dezelfde leeftijd in vriendenkring, alleen voor mijn dochter is aansluiting.

Ik ben ook 27, en alleenstaande moeder van 3 superkids :)

4. babyke

babyke Bekend lid

30 aug 2009
    901
    0
    0
    thuis blijf mama
    Brabant
    Hee wat leuk dat je reageert :).
    Van mijn vriendinnen ben ik de enige met kinderen,is soms best lastig.Hun zijn toch met hele andere dingen bezig als ik.

5. Donkies

Donkies Lid

18 jan 2011
    80
    0
    0
    Hier hetzelfde!

Allemaal nog lekker aan het flierefluiten of een wereldreis aan het maken, nou ja ik geef ze ook geen ongelijk ;) Denk dat ik het ook zou doen als ik geen kids had :D

Maar goed, echt aansluiting vind je zo ook niet. Alleen af en toe op het CB kun je leuke ouders tegenkomen en misschien wat opbouwen.

6. MamavanJordy

MamavanJordy Fanatiek lid

14 aug 2006
    4.408
    0
    36
    Kraamverzorgende
    Helmond
    Hier ook een mama uit Helmond. 3 kids, 2 jongens en 1 meisje en getrouwd met manlief.

Ben kraamverzorgende.

Ook niet een hele grote vriendenkring. Dus lijkt me leuk om contact te hebben.

Mijn kinderen zijn 5, 3, en 21 maanden.

7. Donkies

Donkies Lid

18 jan 2011
    80
    0
    0
    Hey leuk, nog een mama uit de buurt :)
    Gezellig!

Was het bij jullie gisteren ook ineens pikkedonker? Niet normaal toch :$

8. babyke

babyke Bekend lid

30 aug 2009
    901
    0
    0
    thuis blijf mama
    Brabant
    Hey wat leuk dat je reageert :).

9. babyke

babyke Bekend lid

30 aug 2009
    901
    0
    0
    thuis blijf mama
    Brabant
    [QUOTE
    Was het bij jullie gisteren ook ineens pikkedonker? Niet normaal toch :$[/QUOTE]

Ja echt kei donker ineens.Leek wel avond.
    Vondt het best eng want heb het toch al niet zo op onweer :$

10. Donkies

Donkies Lid

18 jan 2011
    80
    0
    0
    Nee ik ook niet hoor, vooral die buien van de laatste week met dat echt zware onweer zijn best angstaanjagend! En dan gisteren zo uit het niets ineens zo donker dat je bijna niets meer ziet, brrr.. ;)

11. babyke

babyke Bekend lid

30 aug 2009
    901
    0
    0
    thuis blijf mama
    Brabant
    Ja echt erg he.Het zou de hele week nog zo blijven :(
    Normaal gesproken ga ik elke dag een stuk fietsen met mijn dochter of een stuk wandelen,maar het weer kan echt ineens compleet omslaan.Blijf nu toch maar wat dichter bij huis.

12. Donkies

Donkies Lid

18 jan 2011
    80
    0
    0
    De hele week nog zo'n weer? :( Bah...

Snap goed dat je nu dichter bij huis blijft, je zal maar net in zo'n bui terecht komen terwijl je net een heel eind weg bent ;)
    Hier gaan de regenhoezen nu standaard mee onderin de duowagen als ik dochterlief naar school breng en weer haal, je weet het maar nooit!

13. MamavanJordy

14 aug 2006
    4.408
    0
    36
    Kraamverzorgende
    Helmond
    Hier was het idd ook pikkedonker gisteren. Ik moest de oudste van school halen en rond 13.00 uur weer terug brengen en de middelste dan naar de psz. Maar het stond harstikke blank hier, zie daar maar eens door heen te komen met een kinderwagen en dan droge voeten te houden. Niet gelukt dus haha.

Donkies: ben je een bam mama?

14. Donkies

Donkies Lid

18 jan 2011
    80
    0
    0
    Jeetje, helemaal blank.. Dat was bij mij de voortuin, de goten zitten verstopt en ik had dus een waterval voor mijn woonkamerraam :$

Nee ik ben geen bam mama. Eerder een uit elkaar mama ;) Is tijdens de zwangerschap helaas stukgelopen na lang vechten voor de relatie. Het was zwaar, en is nog steeds zwaar, maar we komen er wel met zijn 4-tjes.

15. MamavanJordy

14 aug 2006
    4.408
    0
    36
    Kraamverzorgende
    Helmond
    Respect voor jou hoor Donkies dat je het in je eentje rooit met 3 van die kinders. Petje af.

Ik heb morgen weer wacht van 8-24. Duimen jullie mee dat er veel babytjes worden geboren haha? Of mensen uit het ziekenhuis natuurlijk.

16. babyke

babyke Bekend lid

30 aug 2009
    901
    0
    0
    thuis blijf mama
    Brabant
    Zeker respect ja,lijkt me echt wel pittig hoor met 3 kleintjes.Ik heb er zelf dan maar 1 maar vindt dat soms al best pittig :).

Enne ik duim voor veel baby'tjes :p.
    Lijkt me echt leuk werk om te doen.

17. MamavanJordy

14 aug 2006
    4.408
    0
    36
    Kraamverzorgende
    Helmond
    Het is ook super leuk werk. Kan niet wachten om weer te beginnen haha. Zo mooi dat wij bij het begin van een nieuw leven mogen zijn. En ze daarna wegwijs mogen maken in de wereld die baby heet hihi.

Kan er wel uren over vertellen hihi.

18. babyke

babyke Bekend lid

30 aug 2009
    901
    0
    0
    thuis blijf mama
    Brabant
    Ja het lijkt me echt een baan waar je veel voldoening uit haalt.
    Met mijn kraamhulp klikte het ook echt goed en heb er ook veel aan gehad.
    De geboorte van een kind is ook echt iets wonderbaarlijks,mooi als je dat intieme moment met andere mag delen.

19. babyke

babyke Bekend lid

30 aug 2009
    901
    0
    0
    thuis blijf mama
    Brabant
    Hier vandaag lekker een stukje wezen fietsen met m'n kleine.Ze vindt het echt geweldig op de fiets.
    Even langs het hertenparkje hier in de buurt geweest,ook altijd een groot succes.
    Dacht zolang de de onweersbuien nog op afstand zijn vlug even profiteren ;).

Vrijdag zou het echt een slechte dag worden met veel neerslag en onweer :(.

Gaan jullie vandaag nog iets leuks doen?

20. Donkies

Donkies Lid

18 jan 2011
    80
    0
    0
    Klinkt gezellig :)

Zag idd straks op het weerbericht dat het vooral morgen in de ochtend heel raar weer kan zijn, net als de afgelopen week een paar keer... En morgenmiddag zou het dan wat beter worden..? Ben benieuwd.

Hier vandaag een productief dagje, kleinste man sliep de hele ochtend (normaal is ie de hele ochtend wakker) dus ik kon even flink door het huis heen. Eindelijk weer een beetje bij :)
    Verder niets interessants gedaan eigenlijk. Zaterdag komt de buurjongen van 2 deuren verder mijn achtertuin opnieuw bestraten en zondag ga ik met dochterlief richting Den Haag voor de musical van K3. Als het goed is past ex-lief op de heertjes, hoop maar dat alles goed gaat. Heb wel zin in de musical, meer doe ik ook niet aan leuke uitjes dus dit is al heel wat voor mij :D

Jullie nog leuke plannen voor het weekend?

Deel Deze Pagina