waar moet ik het uitroepteken gebruiken????? ik snap dr geen jota van, bij mijn vraag kan ik het niet meer stellen, en in de buitenland mammas kan ik ook niets meer doen, waar moet ik dan dat uitroepteken gebruiken in godesnaam?????????????????????????
Rechts boven in staat een verkeersbordje als je daar op klikt kun je aangeven dat je een topic open wil hebben.
Ook bij een gesloten topic kan je het melden-icoontje gebruiken. Ik heb het topic http://www.zwangerschapspagina.nl/de-mamas/241682-mama-s-buitenland-51.html#post13411349 inmiddels voor je heropend. Lotte
Je bent al geholpen maar even een tip Rechtsboven in je bericht .. Zie je staan Geregistreerd........ Woonplaats deze aardkloot Daarboven staat een driehoekje met een uitroepteken DAT word ermee bedoelt Die klik je aan.. En meld wat je melden wilt. Dus ook verzoek tot heropenen .
Sorry hoor, mag ik vragen waar je het over hebt??? Volgens mij sla jij een toon aan tantetje... Was alleen een vraag, en vragen zijn er nou eenmaal om gesteld te worden nietwaar??