Ikzelf ben echt gameverslaafd. Zit er gemiddeld 2 uur achter om te gamen. Voornamelijk op de pc Call of Duty 2 en op de playstation II de sims.
Wij hebben een Playstation 3 en GTA geleend van mijn broertje.. we zijn er niet af te slaan! Echt zo erg!
Met een nieuwe baby en een poging om (eindelijk) af te studeren, heb ik nu niet meer zoveel tijd, maar vooral voordat ik kinderen had, kon ik nachten achter elkaar Sims 2 spelen. Ik downloadde ook nieuwe kleren en kapseltjes voor ze, iets wat mijn man altijd hilarisch vond. Ik weet dat het stom klinkt, omdat het over virtuele poppetjes gaat, maar als er 1 na een lang en gelukkig leven opgehaald werd door The Grim Reaper, was ik altijd wel een beetje treurig Verder heb ik ook een DS Lite. Ligt nu ook enige tijd in de kast. Ik heb fases: soms speel ik dagen achter elkaar (met Legend of Zelda zat ik op mijn werk soms stiekem op het toilet te spelen) en soms dus maanden niet. Maar de Sims zijn bij mij dus favoriet!
Hier net zo. DS kan maanden stof liggen happen en als er dan weer een goede titel uit komt ben ik er weken niet af te slaan. Met de Wii net zo, zodra de nieuwe Tales komt ben ik weer weken zoet.
Ik probeer mijn man ook over te halen een Wii of PS3 te kopen, maar hij wil er nog niet echt aan.. meestal schijnt dat andersom te zijn
OH hier hoefde ik 2 jaar geleden niemand te overtuigen. Als er een nieuwe Zelda komt MOET EN ZAL die gekocht worden. Dan kan mijn man hoog of laag springen. Mijn liefde voor Zelda is ouder dan de liefde voor mijn man, dus die legt het af tegen mijn jeugdliefde.
ik kreeg zelda bij mijn DS maar wist me god niet wat ik ermee moest...nog steeds niet want het lukt me niet om verder op t eiland te komen Sims2 jaaaaa zoooo verschrikkelijk verslavend! en Efteling tycoon ben ik ook uren zoet mee! Liefs
Misschien helpt dit? http://mycheats.1up.com/view/superguide ... intendo_ds Ik heb af en toe ook even op Internet gekeken hoe ik verder moest, kwam er af en toe ook niet uit Het einde vond ik echt moeilijk, ik ben wel een dag bezig geweest om dat laatste monster te verslaan. Was op een gegeven moment zo gefrustreerd, dat ik mijn DS het liefst het raam had uit geslingerd
tja hier nog zo eentje die dr ds nintendo of pc niet uit kan doen Wii- mario kart favo Ds harvest moon en pokemon uren aan verspilt haha Pc the sism 2 alleen pakt mijn laptop hem niet. Ik wil nu Second life spelen maar snap dr geen hout van.
Hier nog een fanatiekeling. Nu met de kleine heb ik er jammer genoeg lang niet zoveel tijd meer voor. (deed vroeger ook mee met lan's) Ik speel op de PC en PS3.
Oh help, de Sims2, mijn verslaving haha. Ik ben verder helemaal geen gamer, maar de Sims verveelt nooit. Onlangs waren bij de Makro de acc.pakketten in de aanbieding en heb ze gelijk allemaal maar gekocht En heb bijna alle uitbreidingen, alleen de nieuwste nog niet.
Hier nog een gamefan. Wij hebben hier thuis een Playstation 3, we hebben allebei een PSP en ik heb ook een DS en natuurlijk de gewone computer. Samen spelen we heel veel Grand Tourismo op dit moment, ook veel online via de PS3. GTA spelen we ook heel veel. Blijft een fantastische game. Zelf ben ik een onwijze fan van Mortal Kombat, en Platform games.
oef die moet ik allemaal nog hebben ik heb alleen Ikea en kerst! verder wil ik ook nog seizoenen en studentenleven enzo haha maar mn pc kan dat toch allemaal niet aan Efteling tycoon loopt ook al zo sloom
Oh ja hier nog een game fanaat! Wij hebben de psp, ps3 en de laptops natuurlijk. Sims is bij mij favoriet, the Grid en motorstorm bij mijn man. Op de laptop speel ik veel escapre the room spelletjes maar mijn grootste verslaving is de Myst serie!
Ja zoiets wel ja, alleen dan helemaal eftelingstyle..en je moet soort van opdrachten doen..je moet er wel van houden...en ach i love de efteling dus ben er wel uren zoet mee