Wie kent het mentale dieet plan en werkt het?

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door vanesje, 8 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. vanesje

vanesje Fanatiek lid

17 jul 2006
    1.395
    0
    0
    Ik zit er over na te denken om dit te gaan volgen. Maar hoe werkt het, staat in die boeken precies wat je moet eten en hoe laat? Is er iemand van dit forum er bekend mee en werkt het voor die persoon?

2. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    onderzoek in de gezondheidszorg
    Noord-Holland
    Hoi,

Ik heb het de eerste maanden van dit jaar gevolgd. Gestart in januari, doel bereikt in maart en sindsdien redelijk stabiel. Ik had niet heel veel onvergewicht maar voelde me niet prettig meer. Ik ben er 7 kilo mee afgevallen, maar dat was denk ik ook met een andere methode ook wel gelukt. Ik heb gewoon een handvat nodig, SB had ik jaren terug aangedaan en daar had ik geen zin meer in.

Volgens mij is het 'gewoon' een koolhydraatarm dieet. Maar je krijgt ook mentale coaching, (mentale) oefeningen & tips. Ze probeert de geestelijke knop om te zetten denk ik, persoonlijk vond ik t taalgebruik in de documenten soms wat schreeuwerig.

Hoe t werkt: Je kan beginnen met een turbo fase dan eet je alleen eiwitten, dit staat los van het MPD. Vervolgens kun je verder met het MPD. Er staat niet in wat en wanneer je moet eten, maar wat je kan eten en dat ontbijten erg belangrijk is. Ze hanteert een schema van gamma-dagen (alleen eiwitten), betadagen (eiwitten en groenten) en alfadagen (dan mogen ook koolhydraten).

Heb je hier iets aan?

groetjes

Deel Deze Pagina