Gister op Discovery intressante docu over zwanger worden! Ik zette het natuurlijk weer te laat op maar het was wel intressant. Je zag alles in 3D , hoe het in zn werk gaat. Van t eitje en zaadje tot de bevalling. Een tip van hun was op zn hondjes , kussen onder je heupen/bips , gehurkt voorover leunen Tja die snap ik ook niet zo haha ! Heb al in de tv gids gekeken maar geen herhaling Wie heeft het nog meer gezien? Mischien dat jij nog een paar goede tips/weetjes hebt gezien... Liefs Tan
Is voor dat de zaadjes beter door de baarmoede hals kunnen zwemmen.. Niet een kussen èn voor over te gelijk he haha!
@Tanja20 Ik dacht al! Dat kussen gaat altijd onder de bips...., maar dat voorover bedoelde je het op z;n hondjes mee... Snap em.
Mijn partner vertelde mij dat hij het ook had gezien. Hij had het over dat tijdens de zwangerschap sex goed is rond week 8 t/m 20 (omdat je lichaam een stof aanmaakte waar de baby blij van werd ofzo) maar dat het na de 30ste week gevaarlijk was (bleek uit onderzoek). Verder weet ik het niet, dit was het enige wat hij me vertelde.
ja klopt. in sperma zit een stof die naar een bepaald aantal weken gevaarlijk is voor de zwangerschap. Het zal dan werken als weeen opwekkers...
Ik heb het ook gezien en het was best interessant... Seksen zou ook absoluut geen kwaad kunnen voor de baby...en ze legde ook uit dat seksen (word hier ook vaker gezegd) aan het einde van de zwangerschap goed was om de weeen op te wekken omdat er in het sperma dezelfde stof zou zitten wat ook in weeenopwekkers zit en daardoor de bevalling sneller zou beginnen en de baarmoeder zachter er van zou worden .Ze lieten ook standjes zien wat goed van toepassing kwamen.. En wat betreft het zwanger worden zou de man ook het sperma kunnen beinvloeden door zich te concentreren en alleen maar te denken dat hij zijn vrouw nu zwanger ging maken dat zou goed zijn voor het zaad.. Dus die van mij zal er vanavond niet met zijn hoofdje bij zijn nee is maar lolletje... groetjes liselotje