Hoi allemaal! Voor alle mama's die in September 2012 bevallen zijn. Ik zelf ben 15 September 2012 bevallen van een mooie gezonde dochter! Groetjes!
Hoi, Ik ben 8 september bevallen van een prachtige dochter. De tijd gaat hier voor mijn gevoel echt super snel, ze is alweer 3 maandjes, nog 1 maand en ik moet alweer werken Liefs
Er is al een sept 2012 topic, maar die is erg stil. Wie weet word deze drukker hihi Ik ben 10 september om 16:18 bevallen van een prachtige dochter D.ilan C.aithlynn via een keizersnede. Hartslag dipte steeds tijdens een wee en zat in een weeenstorm (werd ingeleid ivm pre-eclampsie) Inmiddels is ze 3 maanden en 2 dagen. En helaas staan we er nu met zn 2tjes alleen voor. Geen contact met haar vader meer. Wacht nu op een huisje..
Het is hier inderdaad erg rustig, hopelijk wordt het nog iets drukker vind ik wel gezellig.. Mnonc lijkt me erg lastig zonder vader, komt alles op jou neer, respect.. Lukt het wel allemaal wel een beetje? Ik vind het soms erg fijn als ik tegen mijn vriend kan zeggen doe jij even de fles of even met haar knuffelen zodat ik ook even tijd voor mijzelf heb. En dat terwijl ik helemaal niet mag klagen met E. want ze doet het super goed..
Leuk dat er al wat mensen reageren Mnonc: Lijkt me erg moeilijk voor je.. Het is soms wel handig om een paar extra handen te hebben die het even van je over nemen. (flesje geven, verschonen, enz.) Ik hoop dat je evengoed lekker geniet van je kleintje Mijn meisje is zaterdag 3 maanden oud en ik begin nu steeds meer te genieten van haar. Ze is al lekker aan het kirren, lachen en geluidjes maken en schopt met haar beentjes tegen de beertjes van de muziek mobiel in de box. Erg leuk om te zien. Ook wel handig dat ze zich af en toe zelf een beetje kunnen vermaken
Ook ik doe me even voor stellen. Op 8 september is onze zoontje Boaz geboren met 38+1 weken zwangerschap. Hij is geboren nadat ik ben ingeleid omdat ik al 38 uur met gebroken vliezen liep en er geen wee te bekennen was. Hij is ons vierde kindje. We hebben nog een zoon van 10 en een tweeling (m/j) van 7 jaar oud.
Hoi meiden Iedereen gefeliciteerd met jullie kleintjes! Hier ook een september mama-11 sept bevallen van een dochter. Leuk om hier mee te komen kletsen =)
Wat leuk dat er meer bij zijn gekomen.. Ik ben eigenlijk wel heel benieuwd hoe het bij jullie allemaal gaat en wat jullie ritme is.. Hier slaapt ze namelijk best veel voor mijn gevoel en was benieuwd of dit ook bij jullie is. Ons ritme is: 7.30/8.00 de fles, ik hierna even docuhe en dan staan we samen op even knuffelen en spelen rond 9.30 gaat ze weer naar bed 11.00 de fles daarna de hond samen uitlaten/boodschap doen/samen knuffelen, spelen rond 13.00/13.30 weer naar bed, soms slaapt ze tot 15.00 soms is ze iets eerder wakker.. 15.00 de fles weer even knuffellen in de box spelen.. 16.30 naar bed slaapt dan de ene keer meteen de andere keer met wat meer moeite. Slaapt dan tot ongeveer 18.30 19.00 de fles hierna nog even knuffelen om de dag in bad en dan rond 19.30/20.00 naar bed Om 23.00/23.30 de laatste fles maken we haar wakker voor en dan slaapt ze tot de volgende ochtend Ben benieuwd hoe dit bij jullie is, ze geeft hier namelijk elke keer erg duidelijk aan dat ze moe is door te gaan jengelen en valt vaak ook meteen in slaap in haar bedje
Ons dochterje is geboren op 11 september, dus alweer 3 maandjes oud. Ik heb hetzelfde schema als jij Taco, wat betreft de tijden wanneer ze de voeding krijgt. Mijn dochtertje gaat alleen al na een uur na de fles weer naar bed..en dan slaapt ze ook gelijk.
@ jeannetk , leuk onze dochters zijn dus op dezelfde datum geboren! @ Taco, Hier ook ongv hetzelfde ritme, alleen merk ik wel dat mijn dochter steeds minder wilt slapen overdag, en als ze slaapt is het ruim een half uurtje. Meestal ligt ze rond 20:00 savonds in bed en maak ik haar nog even wakker voordat ik naarbed ga, voor de laatste fles, en ook slaapt ze dan tot de volgende ochtend. Hoe ging het eigenlijk bij jullie met de vactinatie prikjes? Hier heeft mijn dochter weinig last van gehad, behalve dat ze zowat de hele dag sliep hihi
Vandaag met Boaz naar het consultatie buro geweest. Hij was weer flink gegroeid zit nu net boven het gemiddelde. Hij weegt nu 6490 gram en is 63 cm. Ook weer 2 prikjes gehad. Hopelijk heeft hij er weer geen last van net als de vorige keer.
@Dronty! Zou wel fijn zijn als je mannetje er geen last van heeft! zijn er meiden die wel kindjes hadden waarbij ze last hadden na de vaccintatie?
Hier had E. de eerste keer geen last van de vaccinatie alleen veel slapen de 2e keer veel huilen, heb toen uiteindelijk een zetpil gegeven, dit hielp goed, ze had toen de rust om te gaan slapen
aaah vervelend he als ze er last van hebben! vooral met verhoging! hopelijk voelt hij zich snel beter Dronty! Fijn weekend meiden!
Mijn meisje had de eerste keer wel last van de prikken. Hele avond gehuild en de volgende dag was ze nog niet helemaal fit. Vorige week donderdag weer prikken gehad waarna ze als een blok in slaap viel. Ze was de rest van de dag + avond gewoon vrolijk en pas 's avons laat begon ze erg te huilen. Ook werd ze 's nachts om 3 uur wakker terwijl ze normaal de hele nacht al doorslaapt. Dus ik denk dat dat ook door de prikjes kwam. Ik heb er zelf een hekel aan en vind het zo zielig.. maarja het is voor een goed doel zullen we maar zeggen Mijn meisje slaapt trouwens overdag ook best veel. Ik geef haar rond 8 of 9 uur 's ochtend een fles, doe haar in badje (of gewoon afwassen) en laat haar nog even een half uurtje in de box of op schoot spelen. Ligt er net aan of ze al eerder weer moe is, dan leg ik haar iets eerder weer op bed. Ze slaapt dan vaak wel 3 uurtjes, geef haar weer een flesje, weer spelen enz. en weer op bed. Zo gaat het eigenlijk de hele dag. Alleen 's avonds kan ze nog wel eens een huiluurtje hebben dus dan is ze wat langer wakker. 's nachts slaapt ze super!
vervelend he die prikken mar! maar is idd voor een goed doel. Gelukkig dat ze niet super veel last ervan had! mijn meisje sliep zowat de hele dag na de vaccintaties! Hier slaapt ze overdag niet veel, meestal een half uurtje in de box, valt ze in slaap. en rond 3e doe ik haar naar bed, maar lang slaapt ze niet. doorslapen doet ze gelukkig wel. hoe gaat het nu bij jullie meiden? de meeste zijn al weer aan het werk ook , neem ik aan?
Hier gaat het eigenlijk wel goed ondanks dat we allemaal aan het snotteren zin Ik moet in januari weer beginnen met werken, ben wel heel benieuwd hoe ik dat weer ga vinden maar heb er ook wel weer zin in.. Maar hoef in januari maar zo weinig te werken dus dat is nog wel te overzien, werk onregelmatig dus dat scheelt elke week. Hoe hebben jullie de oppas geregeld. Hier gaat ze 2 dagen naar kdv en eventueel als ik moet werken 2 dagen naar oma's
Ik red me prima zonder haar papa. Al is het wel soms eenzaam.. @ritme: dat begint er langzaam in te komen maar ik volg mn meisje @werk: heb t/m maart ouderschapsverlof en daarna zie ik t wel (contract loopt dan af) voel me verre van in staat te werken. @vaccinaties: hier lichtjes verhoging en hangerig maar verder wel veel slapen! Morgen moet ze weer, bah Daarna ga ik naar een maatschappelijk werkster kijken of die wat voor me kan betekenen mbt een huisje maar ook mezelf. Had vandaag eigenlijk naar een osteopaat gemoeten, maar vond t nu nog niet nodig dus in t nieuwe jaar ga ik weer. Bijna feestdagen! Hier onder de boom al helemaal vol liggen met cadeaus! Vier het 2x, 1x bij vriendin waar ik inwoon en 1x bij ouders.