Mama's uit omgeving Nijmegen?

Discussie in 'Jonge moeders' gestart door Memorylane, 17 apr 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mira90

Mira90 Lid

20 jun 2014
    9
    0
    0
    NULL
    Gelderland
    @Memorylane Hij woont in Turkije. We zijn nu nog samen in Turkije maar in augustus ga ik naar NL voor de bevalling.
    Waar woon jij? Wat wil je gaan studeren? :)

2. Memorylane

Memorylane Actief lid

27 sep 2013
    328
    0
    16
    Woon jij wel al in NL? :) gaat alles goed met je zwangerschap?

Ik ga weer verder in het 2e jaar van Maatschappelijk Werk & Dienstverlening, toen ik erachter kwam dat ik zwanger was ben ik gestopt en ga nu weer verder!

3. Mira90

Mira90 Lid

20 jun 2014
    9
    0
    0
    NULL
    Gelderland
    Nee op dit moment wonen we samen in Turkije maar in augustus ga ik dus weer terug naar NL. met de zwangerschap gaat alles goed gelukkig :)

4. Bloem4

Bloem4 Fanatiek lid

3 jul 2013
    1.627
    779
    113
    Vrouw
    Mir90, wat fijn dat jij en je man nu samen kunnen zijn tijdens de zwangerschap! Kan je man wel gewoon bij de bevalling zijn over een tijdje?

Memorylane, Wauw 5 maanden wat gaat het hard! Mijn dochter is vandaag ook alweer 2 maanden! Wat leuk dat je bent begonnen met de groentehapjes. Heeft ze ook al fruithapjes gehad? Knap dat je weer gaat studeren trouwens!

Hier lacht mijn dochter nu een begint wat "verhaaltjes" te vertellen. Zo leuk!

5. dina88

dina88 Fanatiek lid

7 nov 2008
    2.360
    235
    63
    Vrouw
    Arnhem
    Ik ben 26 en een zoon van 3 jaar en woon in Arnhem :)

6. SandyH

SandyH Lid

24 okt 2013
    21
    0
    1
    NULL
    NULL
    Ik woon tussen Arnhem en Nijmegen in, 24 jaar oud en bijna uitgerekend ;)

7. Bloem4

Bloem4 Fanatiek lid

3 jul 2013
    1.627
    779
    113
    Vrouw
    Dina leuk een zoontje van 3 jaar! Gaat alles goed met hem? :)

Sandyh, oh wat leuk je hoeft echt nog maar een paar daagjes! Alles goed tot nu toe met de zwangerschap? Ben je al nerveus?

8. dina88

dina88 Fanatiek lid

7 nov 2008
    2.360
    235
    63
    Vrouw
    Arnhem
    Oeh spannend Sandyh

@Bloem leuk die geluidjes ;) hoe gaat het met de kleine meid?

Met onze zoon gaat het opzich goed, het is een temperamentvol, vrolijk ventje, met af en toe z'n buien ;)
    John heeft alleen een spraakachterstand en word donderdag ochtend onderzocht bij kentalis (audiologisch centrum) om te kijken waar het aan ligt en hoe we hem het beste kunnen helpen, maar wij maken ons geen zorgen, hij gaat ook wel vooruit, maar nog in te kleine stapjes

9. Daniielle

Daniielle Bekend lid

27 jun 2013
    610
    5
    18
    Ik ben 16 juni bevallen van een prachtig zoontje :)

Hoe gaat het met iedereen?

10. dina88

dina88 Fanatiek lid

7 nov 2008
    2.360
    235
    63
    Vrouw
    Arnhem
    gefeliciteerd met je zoon Danielle :)

11. Bloem4

Bloem4 Fanatiek lid

3 jul 2013
    1.627
    779
    113
    Vrouw
    Dina88, wat vervelend dat je zoon een spraakachterstand heeft. Spannende dag dus voor jullie morgen! Heel veel succes!

Danielle, gefeliciteerd! Bevalling goed gegaan? En alles goed met jullie?

Mijn dochter heeft haar eerste prikjes gehad. Ze heeft even flink gehuild. Heel erg zielig! Daarna ook een dag koorts gehad en erg jengelig. Gelukkig nu weer over. Vandaag weer een mijlpaal.. En flinke schaterlach voor het eerst, geweldig! Helaas was het tot nu toe nog eenmalig

12. dina88

dina88 Fanatiek lid

7 nov 2008
    2.360
    235
    63
    Vrouw
    Arnhem
    Aaaah leuk al die 1e keren ;) op de prikjes na natuurlijk ;)

En dank je wel, ben best wel zenuwachtig, hoop dat John z'n dag heeft en goed meewerkt, word wel een lange ochtend van 9 tot half 12

13. Daniielle

Daniielle Bekend lid

27 jun 2013
    610
    5
    18
    Dina succes vandaag!

Bloem wat zielig he! Helaas hoort dat erbij :( wel super leuk zo een eerste schaterlachje, hopelijk volgen er snel meer :)

Hier gaat het goed, eindelijk. De bevalling is voor mij erg zwaar geweest en heb erna ook heel veel pijn gehad. Ben ingeknipt en extra strak gehecht, dat was echt geen pretje.
    De bevalling zelf was zwaar maar goed... ben ingeleid en heb weeenstorm gehad, wat een drama is dat! Blij dat ik de ruggenprik kreeg, al voelde ik me daar heel lullig over omdat die mij werd afgeraden.

Luuk doet het nu super, in het begin dronk ie niet maar dat heeft ie al dubbel en dwars ingehaald haha

14. Bloem4

Bloem4 Fanatiek lid

3 jul 2013
    1.627
    779
    113
    Vrouw
    Dina, Hoe is het gegaan vandaag? Heeft John het kunnen volhouden?

Danielle, ai.. een knip, heel naar inderdaad! Ik heb het ook gehad en heb zeker wel een dag of 10 last gehad van de hechtingen. Nu gelukkig inmiddels geen last meer van. Heel cliché, maar het is waar dat je alle pijn etc weer snel vergeet na de bevalling hé? Zo'n klein wondertje maakt alles weer goed!

15. dina88

dina88 Fanatiek lid

7 nov 2008
    2.360
    235
    63
    Vrouw
    Arnhem
    Heftig een weeënstorm danielle, hoop dat je snel minder last hebt van de knip

Het ging goed , John heeft het goed volgehouden alleen na de pauze gaf hij snel aan dat hij moe was, maar toch nog even doorgezet met wat spelletjes. ze hebben een goeie indruk van hem, volgende week de uitslag, dus nog net voor de zomervakantie.
    Hij hoort alleen niet zo goed met z'n rechter oor, dat zat veel oorsmeer in, dus met olie druppelen, zodat het eruit komt en later nog een andere gehoortest

16. Daniielle

Daniielle Bekend lid

27 jun 2013
    610
    5
    18
    fijn dat ie het goed volgehouden heeft! Spannende week tot de uitslag of valt dat wel mee? Wel lekker dat je het krijgt nog net voor de vakantie...Hopelijk komt het oorsmeer er dan snel uit!

Ja heel cliche maar waar inderdaad, op dat moment riep ik nooit weer! en nu denk ik, zou echt wel een tweede hummeltje willen (op zn tijd natuurlijk).
    Heb nu nog een beetje last van de knip, het is nu 17 dagen geleden. Maar tegenover wat het was gaat het nu super! Ik zat op 8 paracetamols en 3 aleve per dag, dan nog had ik echt pijn.
    Het is natuurlijk ook niet fijn om extra strak gehecht te worden.. De vk zei eerst dan halen we de vervelendste weg na 10 dagen, dan is de werking toch al afgelopen. Maar helaas werd ze gebeld door de gyn dat dat echt niet mocht omdat ik dan waarschijnlijk weer helemaal open zou liggen!

Ik heb wel nog moeite met het verwerken hoe het allemaal is gegaan, het was allemaal zo stressvol. Hopelijk ga ik het allemaal binnenkort verwerken :)

17. Manyi

Manyi Bekend lid

3 feb 2013
    528
    0
    16
    -
    Omgeving Nijmegen
    Hier ook nog een jonge moeder uit millingen aan de rijn, dicht buj nijmegen :)

18. dina88

dina88 Fanatiek lid

7 nov 2008
    2.360
    235
    63
    Vrouw
    Arnhem
    @danielle, Fijn dat het al een stuk beter gaat, maar een bevalling is idd wel iets wat je moet verwerken :)

@Manyi welkom :)

Maar wel een spannende week idd, kans is groot dat John na de zomer 2 dagdelen naar kentalis gaat voor meer begeleiding en kleinere klasjes (max 7 kids met 3 leidster) en 2 dagdelen nog naar de gewone psz. en dan hopen dat hij zoveel vooruit gaat dat hij in feb naar regulier onderwijs kan

19. Daniielle

Daniielle Bekend lid

27 jun 2013
    610
    5
    18
    Manyi welkom!

dina dat zou mooi zijn als ie in feb naar regulier onderwijs kan. Wel fijn die kleine klasjes hoor, krijgen ze veel meer aandacht en leren ze vaak een stuk sneller!

20. Bloem4

Bloem4 Fanatiek lid

3 jul 2013
    1.627
    779
    113
    Vrouw
    Dina, fijn dat het is goed gegaan met John. Nu nog even afwachten op de uitslag dus, spannend! Gaan jullie ook nog lekker weg in de zomervakantie?

Danielle, oei dan heb jij echt heel erg veel pijn gehad gezien de hoeveelheid pijnstillers die je hebt genomen. Gelukkig dat dat nu alweer iets beter gaat! Vervelend dat je nog dingen moet verwerken van de bevalling etc, kan je goed praten met de mensen om je heen?

Hooooi Manyi, wij kennen elkaar al :D :D

Het is warm weer voor de kleintjes vandaag :( Gaan jullie nog wat leuks doen vandaag? :)

Deel Deze Pagina