Sugarblossom: ik kom eigenlijk uit brabant, maar ik woon nu zo'n 3,5 jaar in Weert. Ik vind het leuk wonen hier hoor. En jij dus ook wel een beetje sciencefiction? Wat grappig.
Anjav Wat fijn dat Weert je bevalt! Jenthe is geboren in Weert, in het SJG ziekenhuis. Ik kom er ook regelmatig winkelen in Weert. Ja haha ligt eraan welke film. Ik wil Gravity eigenlijk wel eens zien. Weet nou niet of dat nou een Thriller is of een Sciencefiction
Sugarblossom; ik werk in het SJG Weert. Mijn tweeling is daar uiteraard ook geboren. Oh ja, die film wil ik ook heel graag zien! Krijgt goeie recenties eigenlijk. En volgens mij is het een combi van thriller en sciencefiction.
Oh, dus ook jij komt ook oorspronkelijk uit Brabant, Anja! Waar kom je oorspronkelijk vandaan? Wij hebben laatst "Firefly" gekeken, was ook een erg mooie serie vind ik. De mooiste die ik tot hiertoe gezien heb, vind ik Battlestar Galactica, wat een geweldige serie was dat! De Star Trek films vind ik niet zo geweldig tot hiertoe, hebben er nu 6 gezien, dus nu wordt het een andere reeks. Hoop dat er dan een beetje meer snelheid in de films komt. Star Wars vind ik wel erg mooie films. Onze twee jongens zijn ook geboren in het SJG. Wat doe je in het ziekenhuis, Anja? Ik heb nog heel veel films die ik wil zien, haha, als onze jongste nu een keer wilt gaan doorslapen, dan kan ik weer iets later opblijven, dan lukt het vast weer beter om iets meer te kijken.
Heb je trouwens nog meer "nerdige" trekjes, Anja(ik ga er even vanuit dat je zo noemt, gezien je nick, correct me if I'm wrong ), of blijft het bij sci-fi?
Sceptica; Ik kom eigenlijk uit Helmond. En ik hou ook niet zo zeer van de Star Trek films, maar wel van de serie Deep Space 9. De rest vind ik ook niet zo. Firefly zal ik eens tegen m'n man zeggen. Ik werk op de ********** in het SJG. Hoe oud is jouw jongste zoon? Wij hebben echt geluk dat onze twins met 5 maanden ofzo al van half 7 's avonds tot 7 uur 's ochtends sliepen. En dat doen ze nu nog steeds. Dus als hun op bed liggen, hebben wij nog wel tijd voor een filmpje of serie'tje.
Ik heet geen Anja. Hahaha, is een heel erg lang verhaal hoe ik op die naam kom. Maar mijn echte naam zet ik hier liever niet neer, in een openbaar topic. Ik zal 'm je anders PB'en. Nerderige trekjes? Eens denken... Ik ben heel erg graag thuis, en lig graag met m'n luie krent op de bank 's avonds, maar dat telt niet hè. En ik ben ook lang verslaafd geweest aan mijn Nintendo DS. Mijn man houdt wel heel erg van gamen. WoW enzo. Maar ik niet.
Ah, mijn man heeft ook een aantal jaren in Helmond gewoond. Onze jongste is 11 maanden. Doorslapen heeft hij echt nog geen een nacht gedaan, maar ja, het went wel enigszins. Haha, dan zal ik stoppen met je Anja te noemen. Haha, ja, dat doe ik ook wel graag, dat bankhangen, maar dat zag ik niet als nerdig nee. Wij hebben ook geruime tijd WoW gespeeld, nu vrijwel geen tijd om te gamen, als we tijd hebben dan is het meestal Neverwinter, erg fijn spel. Maar ik houd dus ook van gamen, wel enkel in het fantasy genre, mijn man vindt haast alles leuk.
Hihi, ik heb 23 jaar in Helmond gewoond. In Mierlo-Hout. En jouw man? Oef, 11 maanden... En wordt hij nog vaak wakker dan? Wel vermoeiend lijkt mij. Mijn man houdt ook van fantasy spelletjes idd ja. Ik hou helemaal niet van spelletjes. Het enige spel dat ik leuk vind, is Party & Co. Een gezelschapsspel. Maar dat is ook echt het enige. Hihi.
Ik weet niet meer precies waar, ergens bij het spoor en nog op een plaats. Een keer of 2-3 minimaal, maar zoals ik zeg, het went echt wel, ik zal nog steeds blij zijn als hij een keer gaat doorslapen, maar ik red het nu eigenlijk ook prima. We slapen wel samen, hoef er dus nooit uit, dat scheelt ook wel. Van gezelschapsspellen houd ik ook wel, al kan ik niet tegen mijn verlies, haha.
Op welke tijden wordt hij dan wakker? Maar gaat ie dan huilen, of is hij dan gewoon wakker en ligt ie te brabbelen? Daar heeft onze kleine dame ook nog wel eens last van. Rond kwart over 4 's nachts ofzo. Maar dat duurt dan een paar minuutjes, en dan gaat ze weer slapen. Ik kan alleen maar tegen m'n verlies als ik met leuke mensen een spelletje doe. Maar gewoon zo in z'n geheel; ik ook niet! Hahaha Zeker niet als ze dan ook nog gaan lopen kloten daarover.
Hij wordt niet op vaste tijden wakker en als hij wakker wordt, wilt hij een borst. Zonder gaat hij echt niet terug slapen. Ik kan er nooit tegen, al reageer ik tegenwoordig al niet meer zo heftig.
Wat ik me nou altijd af vraag hè, over dat bv geven op die leeftijd: Bijten die kindjes niet in je tepel? Als ik zie hoe ze hier ooit op de speen van de fles kauwen...
Haha, met een speen laat je dat natuurlijk ook meer toe, met een tepel leer je dat zo snel mogelijk af. Maar ja, mijn jongste heeft wel eens gebeten, maar dan is haal ik hem uiteraard onmiddellijk van de borst weg en ik zeg heel hard "Auw!" (deels bewust, maar het gaat ook wel behoorlijk vanzelf ). Hij was het toch best snel afgeleerd, nu gebeurd het nog wel eens dat hij gaat klemmen als hij in slaap valt, ook niet prettig, maar dan spring ik nog niet in de lucht. Mijn oudste heeft maar ooit een keer gebeten en die heeft ruim 2 jaar gedronken.
Brrrr, ik krimp al ineen bij de gedachte. Ons manneke bijt wel eens per ongeluk in mn vinger als ik een stukje brood in zn mondje wil stoppen ofzo, en dát doet al pijn, hahaha.