mama's uit provincie Groningen

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door mamajanneke, 30 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Balou

Balou Fanatiek lid

27 mrt 2007
    2.320
    4
    0
    verzorgende IG
    prov Groningen
    @Elmo: super dat de echo verder goed was!
    Zo ga lekker achter het huis in het zwembad (je), heeeeerlijk!

2. Oek oek

Oek oek Fanatiek lid

16 aug 2006
    1.461
    0
    0
    Groningen
    hm, weet even niet meer wie wat vroeg, dus dan maar even zo:

Nienoord is idd erg leuk, en ballorig (wij gaan altijd naar die in assen) is ook super (maar niet met dit warme weer)

Delfsail gaan we ook heen.
    En natuurlijk naar noorderzon:D

Enneh.. oja Elmo, super dat je echo goed was!!

Enneh.. diegene met de smakelijke uitleg van Fontana:D geweldig hahah, maar je hebt wel gelijk idd

3. MamaDeluxe

MamaDeluxe Fanatiek lid

4 sep 2007
    4.576
    82
    48
    @elmo, gefeliciteerd met de goede echo :D

@nienoord, erg leuk voor de kleintjes idd!

Ik vind noorderzon eerlijk gezegd een beetje aftakelen, heel jammer, want het is in principe een leuk festival. Ik kan noorderzon horen, bijna zien vanaf hier, of ik er dit jaar zelf heen kan weet ik niet, geen idee in wat voor "staat" ik verkeer :p

4. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.363
    36.220
    113
    @elmo: fijn dat de echo goed was! En wat grappig dat je de andere kant op moest kijken, de kleine was dus wel duidelijk in beeld haha.

@delfsail: mijn man komt uit Delfzijl, dus denk dat we wel even heen gaan, maar aangezien ik een week later uitgerekend ben, hangt het er een beetje vanaf. De vorige keer heb ik na de bevalling 3 week zo'n beetje op bed gelegen, dus dan natuurlijk niet

5. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    @Nienoord is inderdaad leuk ook voor de kleintjes! Treintje, loslopende geiten enz.
    @Delfsail willen we misschien ook heen, wil eigenlijk een boottocht doen met m'n zoon die vind dat helemaal super.Maar neem aan dat dit van tevoren gereserveerd moet worden.
    @ Noorderzon denk dat ik daar wel regelmatig te vinden ben aan de coctails haha. Wonen er ongeveer 5 minuten vandaan dus dan loop je zo af en toe op een avond even heen. Ga zoiezo elk jaar wel fietssafari is wel een aanrader ;).

Wat was het heerlijk weer vandaag hé! Heb lekker in de tuin gezeten Delano in het zwembad en Nana in de zandbak en mams lekker zonnebaden.

@ Elmo wat super dat de echo goed was. Nog wel even spannend over de nier! Hopelijk daar de volgende keer goed nieuws over.

6. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.036
    1.857
    113
    Provincie Groningen
    Wij hebben vanmiddag ook heerlijk in de tuin gezeten, en Valerie natuurlijk in een zwembadje. Heel leuk, totdat mevrouw besloot in het zwembadje te poepen. En ze had geen zwemluier om, omdat ze nog nooit in bad had gepoept. Dus dat was een lekker schoonmaak klusje.

@maja82, Delfsail is inderdaad heel erg leuk. De vorige keer waren er bijna een miljoen mensen. En er is een gratis concert van Marco Borsato. Niet dat ik daar echt fan van ben, maar als hij er dan toch is, ga ik zeker even kijken.

@Channes, je man was dus bezig in de tuin, en jij keek toe in bikini. Zo is de rolverdeling bij ons meestal ook ;)
    Wat lekker dat je een weekje vrij bent met sail, ik ook!

@elmo, het niertje trekt hopelijk nog bij.
    Jullie willen het geslacht dus niet weten, is ook wel leuk een verassing. Ik wist wel wat we zouden krijgen, en vond het ook wel erg makkelijk met het uitzoeken van het geboortekaartje en het kopen van kleding. Ik vind dat er tegenwoordig echt weinig neutrale kleertjes zijn, slecht eigenlijk.
    Jullie komen dus uit een stad en zijn verhuisd naar het rustige noorden? Woon je nu in een dorpje?

@mamaliset, wat leuk dat je hier ook kletst.
    Ik denk dat je voor een boottocht echt moet reserveren. Maar ik heb iets gehoord dat de albert heijn in regio Groningen ook een speciaal iets heeft voor de kids dan. Volgens mij ook een boottocht ofzo.

@nienoord, jeeetje dat is echt heel lang geleden dat ik daar ben geweest, was in mijn kindertijd. Vond het altijd erg leuk.
    Was helemaal vergeten dat dat er ook was, met dat treintje enzo. Is ook leuk voor Valerie later.
    Drouwenerzand is ook erg leuk voor de kids.

7. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    @ consider: klopt ze hebben inderdaad een actie bij de AH..volgens mij hebben manlief en zoon daar zostraks een papiertje van mee genomen. Zou eens op de website kijken over de boottochten.
    Dus valerie had in het badje gepoept haha, nou dan weet mama de volgende keer gewoon een zwemluier om! Vind ze het badje leuk?

Drouwenerzand is inderdaad ook leuk! Gaat m'n zoon aanstaande maandag heen met de naschoolseopvang.
    Vind de kinderboederij in het Stadspark ook nooit vervelen trouwens.

Ik ga lekker voor de buis hangen lipstick jungle kijken. Nana ligt te slapen en de mannen zijn aan het voetballen dus even mama time.

Fijne avond dames!

8. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.036
    1.857
    113
    Provincie Groningen
    @Channes, jij woont dus tegenover het ziekenhuis. Daar wonen 2 vriendinnen van mij, kom er dus regelmatig. En we willen misschien ook wel in die wijk gaan wonen.

@Queenbee, aan het damsterdiep. Mijn moeder (en ik dus ook jarenlang) woont ook aan het damsterdiep. In de wijk fivelzicht.

@mamaliset, oke de folder van de appie heb je dus al. Inderdaad de volgende keer een zwemluier om. Zo vreemd...als ze die om heeft doet ze dus niks. En als ik haar naakt in het gewone bad heb ook niet. Maar het zwembadje in de tuin vind ze geweldig.
    Wat leuk dat je zoontje naar Drouwenerzand gaat. Ben je ook wel eens naar de geitenboerderij geweest?

@delfzicht zienehuis, inderdaad jammer dat de boel daar weggaat. Al vind ik het totaal niet jammer dat gynacoloog dokter van Z. weg gaat. Jeetje wat is dat een l*l zeg. Heb zelfs tijdens mijn bevalling ruzie met hem gehad!

@dierenarts, wij gaan ook naar de dierenarts in Biessum. Ben er gisteren nog geweest. Best wel aparte mensen eigenlijk. Maar vind ze niet duur.
    En onze kat heet geen Balou ;)

9. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    Hihi, heb daar ook een vriendin wonen.. nog ff en het blijkt dat we elkaar al kennen van gezicht, haha!

Fivelzicht zegt me eigenlijk niet veel... Doet me denken aan Appingedam.. Ben ook niet echt goed in straatnamen hoor, weet nieteens hoe de straat achter ons heet, haha! In elk geval wonen wij tegenover Doklanden, daar kijk ik op uit.

Haha, jeetje, niet eens? ;)

---

Zo, lekker de hele dag buiten geweest! En wat blijkt, zelfs in de schaduw verkleur ik, hihi! Alleen wat jammer dat mijn benen niet mee willen doen... Zit nu trouwens nog steeds buiten, lappie buiten, heerlijk!

Xx

10. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Er gaat niets boven
    Oh, gaat Van Z. weg? Daar had ik totaal geen problemen mee, hij heeft Britt vorig jaar gehaald en de laatste 5 weken liep ik bij hem onder controle.. hoor er wel meer over die met hem 'botsten'...

11. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Er gaat niets boven
    Jeetje, er vliegt hier aldoor een dikke hommel voorbij, zit steeds wat te zoemen... brr... not nice!

12. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Er gaat niets boven
    Ohja, Elmo! Wat super van je goede echo!

13. Channes

Channes Fanatiek lid

24 jul 2008
    3.170
    0
    0
    Verkoopmedewerkster
    Groningen
    Consider ik woon er tegen over bij de zusterflat heerlijk wonen hoor lekker rustig. Mijn mannetje was druk bezig ik keek toe hihi. Goed verdeeld hier:D
    Ik heb nu volgende week nog vakantie daarna een week werken en dan weer vakantie.
    Jullie hebben ook lekker genoten in de tuin heerlijk.

14. Channes

Channes Fanatiek lid

24 jul 2008
    3.170
    0
    0
    Verkoopmedewerkster
    Groningen
    Van Z gaat met pension net meneer D

15. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.036
    1.857
    113
    Provincie Groningen
    @Queenbee, tja hij maakte toch een opmerkingen tijdens de bevalling. En toen hij me ging hechten, voelde ik de naald gewoon dwars door me vel gaan. Zegt hij dat ik niet zo moet piepen. Nou dan heb je aan mij de verkeerde....
    Later vroeg hij of ik borstvoeding ging geven, toen ik nee zei, antwoorde hij met: Nou waarom niet, je man komt toch uit Afrika, in Afrika geven ze ook allemaal borstvoeding.
    Tjaaa en dan ben je net 10 minuten bevallen.....
    Wat lekker dat je bent verkleurd! Ik ben ook goed verkleurd, je ziet helemaal waar me teenslippers hebben gezeten. Heb dus wel aardig bruine beentjes gekregen.
    Mijn moeder woont dus ook aan het damsterdiep. Vlakbij die witte boerderij die naast de brug naar Appingedam staat.

@Channes, nou dat is wel heel toevallig. Mijn vriendin woont ook tegenover de zusterflat. Ze zijn er net komen te wonen. Maar er zijn 2 zusterflats, zij woont in straat Ring.... Je weet wel welke ik bedoel. En me andere vriendin woont op Tich...
    Wat heerlijk dat je vakantie hebt met dit mooie weer!
    Ik werk in op een mboschool, npc bij de mac in ap'dam. Maar het is nog maar ff de vraag of ik weer kan komen na de zomervakantie. Ligt er net aan hoeveel leerlingen er komen.
    Maar ach ik maak me niet druk...als ik niet wordt aangenomen ga ik eerst genieten van me dochter.

16. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Er gaat niets boven
    @Channes, wist niet dat Van Z. al zo 'oud' was.. En goed geregeld zeg, nog een weekje vakantie, weekje werken en weer vakantie! Voor DelfSail zeker?

@Consider, jeetje, nee dat zijn ook *piep*opmerkingen die je op dat moment dan al helemaal niet kan hebben natuurlijk. Bij mij was het na de bevalling van Britt zo dat ik hem tussen mijn benen zag zitten en hem vroeg wat hij daar aan het doen was.. Zegt hij droog; 'ja, je hechten!' Waarop ikke zei; 'Oh..'

Tja, mijn voeten verkleuren ook altijd heel snel, maar mijn benen zelf doen ut niet... niet leuk! Loop ik aldoor met melkflessen, terwijl ik ze zogauw het maar een beetje warm is meteen tentoonstel aan de zon!

Ik weet welk huisje je bedoelt, ook vlakbij het dierencrematorium dus.

Hihi, Ring... en Tich... grappig dat ik meteen weet wat jullie bedoelen! Mijn vriendin woont op Zig.... ;)

Ohja, DelfSail.. ben zelf wel aan het werk maar als ik vrij ben ga ik wel ff kijken, woon gelukkig op nog geen 5 minuten van het centrum, dus loop zo de voordeur uit en ben er binnen notime!

17. Channes

Channes Fanatiek lid

24 jul 2008
    3.170
    0
    0
    Verkoopmedewerkster
    Groningen
    Ik woon ook aan de ring met zolder. Er staan drie blokken achter elkaar wij wonen in de middelste. Spannen nog even dus wanneer hoor je dat je wel terug mag komen? Geniet eerst lekker van je mooie meid heerlijk toch

18. Channes

Channes Fanatiek lid

24 jul 2008
    3.170
    0
    0
    Verkoopmedewerkster
    Groningen
    queenbee ik heb in die al mijn echo's dus heb me baas gebeld neem maar vakantie je hebt nog zoveel uur hele lieve baas

19. poohbeer26

poohbeer26 Fanatiek lid

17 feb 2007
    1.055
    0
    36
    In de boom
    Elmo: Fijn dat de echo goed was. En he niertje trek hopelijk bij.

Voor een dagje weg is het sprookjeshof mss een leuk idee. Is wel drenthe.

Zo wat was het weer warm vandaag. Mijn mama was jarig vandaag dus daar even geweest met vriend en kind.
    Dit weekend kermis bij ons. Dus kind uit logeren bij opa en oma.

Ik ga mss binnenkort met mijn overbuuf naar fontana.

Nou ik ga weer buiten zitten.

20. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Er gaat niets boven
    @Channes, da's zeker een lieve baas! Kan mijn baas niet in de leer bij de jouwe? ;)

@Poohbeer, zoals het nu lijkt gaan wij donderdag naar Sprookjeshof met de kids. Ik weet niet of het heel groot is, misschien dat we daarna nog naar Kabouterland in Exloo gaan dan. Ligt er natuurlijk wel aan hoe de kids dan zijn.

Leuk kermis! Vind ik ook altijd leuk om even overheen te lopen, gezellig aan de suikerspinnen, haha!

Deel Deze Pagina