Hoe ging dat bij jullie? Lisanne is uiteindelijk na een uurtje of 12 met een keizersnede gehaald door een gynaecoloog
Bij de eerste ging het eigenlijk prima ik ben toen in het ziekenhuis bevallen omdat mijn dokter geen thuisbevallingen meer deed. Bij Nana heb ik wee opwekkers gehad omdat haar hartje onregelmatig klopte. Vond het een verschrikkelijke bevalling ivm de eerste. Kon niks omdat je aan infuus vast zat en ze een trode op Nana haar hoofdje hadden enz. Oftewel weeen opvangen was heel zwaar. En ik vond de weeen met wee opwekkers ook veel heftiger. Had op een gegeven moment ook in 1 keer pers weeën terwijl ik 15 minuten eerder nog 6 cm ontsluiting had. Dokter geloofde me pas toen ik begon te schelden. Gelukkig was alles goed met onze kleine meid dat was het belangrijkste! Ze heeft het nog wel benauwd gehad en had rare uitslag maar dat is naar een paar uur ook weer weg getrokken..zijn nooit te weten gekomen wat het nou was.
Ik ben ook in het martini bevallen. uiteindelijk wel met een ks. Ik vond het er best goed. Er was 1 zuster die ik niet zo prettig vond. Maar ach dat hebben we allemaal wel eens. We zijn gister flink op stap geweest. En nou merk ik wel dat ik ouder wordt zeg. Ben gewon brak. Maar vanavond weer. En dan een week rust en dan weer kermis vieren. Dat zet mijn zinnen ook een beetje op zij. Even een lekkere cola- bb drinken.
Ik zal ook nog wat over mezelf vertellen: Ik heet Erika, ben 28 en woon 6 jaar samen met mijn vriend. Samen hebben we een dochtertje van 1,5 jaar. Ik werk als verzorgende IG in een verzorgings/verpleeghuis. We wonen in Sodom .
@Balou Wat leuk, dat werk doe ik ook. Ik ben 2x in het Martini bevallen omdat ik bij de eerste zwangerschapsvergiftiging had en bij de tweede was het uit voorzorg dat ik moest bevallen in het ziekenhuis want mijn bloeddruk ging weer omhoog op het laatst. Bi beidde dames ben ik ingeleid.Ik vond het prima in het ziekenhuis,aardige dokters en zusters.De 1e bevalling duurde 11 uur en de 2e duurde 8 uur.Ik vond het wel een nadeel van inleiden dat je een weeenstorm krijgt.
Ik kreeg 's nachts thuis om ± 1u weeen. Om 4 uur vk gebeld, die kwam tegen half 5: 4 cm ontsluiting. Naar het ziekenhuis. Om 8u, 8 cm ontsluiting. Ging goed dacht ik. Vanmiddag weer naar huis. Nou forget it! Om 10u nog steeds 8 cm ontsluiting. Overgedragen aan ziekenhuis. Kreeg infuus met weeenopwekkers, om de weeen meer kracht te geven en een petidine injectie in m'n been. Nou die weeenopwekker werkte voor geen (centi)meter. Want om 12u had ik nog steeds 8 cm ontsluiting. Toen kwam er een gyn en die zei: we gaan een ks doen. Om 8 min. voor 1 's middags werd onze dochter geboren. De verpleging: de meeste waren heel leuk en lief.
Gezellig! Ik heb me net even ingelezen. Zal me netjes voorstellen: Ik ben dus Aleida, 29 jaartjes jong en zwanger van ons 1e wondertje. Ben getrouwd met Jason. Onze hond (engelse bull) heet Diesel en onze kat heet Miepje. (geen Balou) Ik zelf ben geboren en getogen in Groningen. Nu sinds 2,5 jaar wonen we in Hoogezand. De huizen zijn hier gewoon een stuk goedkoper! Mijn man is geboren en gedeeltelijk getogen op Aruba. Ik ben verpleegkundige en werk in de stad bij een kleine zorginstelling. (nu in ziektewet ivm BI) Mijn man werkt in Assen voor de overheid. Ambtenaartje dus. Grtjs, Aleida
Zo, ben ik ff weer... we hadden gister ineens geen internet meer... balen als een stekker natuurlijk! Wat kan je dat dan ineens missen zeg? Halverwege vanmiddag hadden we weer internet gelukkig, dus ik ben weer online! Jeej! Nu eerst ff reageren hoor' Nee, niet zo'n hele gezellige nee. Op zich heb ik zelf geen last ofzo van hem hoor, maar de manier hoe er bij ons met mensen omgegaan wordt is niet mijn ding zeg maar. Het werk is leuk, mijn collega's zijn super, dus zolang dat zo blijft, blijf ik daar ook wel hoor! Ach, en ik denk dat overal wel wat is.. Graag gedaan hoor! Ik wist al niet waar ik het moest zoeken, en dat terwijl ik gewoon thuis was, ff in het centrum en daarna weer thuis.. Nu lekker weekend voor je zeker? Jeetje, da's wel errug balen dan natuurlijk. Kan me voorstellen dat je daardoor zeg maar anti van Z. bent... Da's wel een mooie plek anders! Mooie ruime tuin ook! Ja, errug makkelijk. En doordat wij een lange oprit hebben, hebben we voor familie van veraf altijd parkeerplek, haha! Xx
@ Poohbeer: dus flink wezen stappen hihi! Leuk hoor en vanavond weer? Heb je geen week nodig om bij te komen? @ Queenbee: erg he eigenlijk hoe verslavend internet is dan. was de verbinding gewoon een tijd weg? @ consider: we zijn uitendelijk wel naar Nienoord geweest als we waren zwemmen waren we inderdaad in Groningen gegaan is wel zo makkelijk? Hebben jullie nog gezwommen. @ Aleida: welkom! Slaap lekker iedereen!
Mamaliset, jups... lag aan de router, die stelde zelf een verkeerd wachtwoord in ofzo.. raar.. maar gelukkig nu weer over! Jeetje, rustig hier vandaag.. echt een zondag he! En het is weer heerlijk weer gelukkig! Tenminste, niet koud.. de zon verstopt zich nog ff te veel helaas.. Iedereen een fijne dag vandaag! Xx
Onlangs hebben we 2 grote AH tassen vol met babykleertjes gekregen van een collega. Heel erg lief! Ik hoef nu pas weer iets te kopen als het naar de middelbare school gaat... Heb ze nu eindelijk allemaal gewassen en kan het strijkwerk beginnen. Joepie! Ben trouwens wel blij dat het niet meer zo warm is. Dit is toch een stukje aangenamer. Fijne zondag allemaal! Grtjs, Aleida