Leuk! 't Stadspark blijft altijd leuk. Mijn nichtje van 5 is er ook helemaal dol op. Vooral de kinderboerderij. Jammer van de wespen. Schijnt dat er erg veel zijn dit jaar. Grtjs, Aleida
Aleida leuk he strijken hihi. Een vriendin van mij stond hier laatst ook voor de deur met 2 vuilniszakken vol heel lief Elmo wespen irri he er zijn echt heel veel. QueenBee ik heb net een nieuwe baas echt een top baas
Hier een relaxdagje gehad. Dochterlief is alleen niet zo fit nu. Flink koorts, ze wil niet eten en drinken en is erg hangerig. Molletje erin en op bed. Maar hoor haar nu weer dus zo maar even kijken.. Fijne avond!
@Channes, beter toch? Ach, en ik zie de mijne vaker niet dan wel, dus zo erg is het ook weer niet, hihi! @Maja, beterschap met je dochtertje! @Elmo, ieuw wespen! Wordt er ook helemaal tureluurs van, rotbeesten! En ze blijven meteen ook bij je hangen of op je zitten zelfs! Gelukkig prikken ze tot nu toe niet... @Stadspark, moet je nagaan dat ik daar als rasechte Groninger nog nooit geweest ben... oeps... Xx
Nou, echt een aanrader voor een zondag middag hoor!. Stadspark. T was nu erg druk qua parkeren voor een Gronings evenement op de drafbaan.
Was t wel leuk Elmo? Jammer dat ik er niet heen kon, vorig jaar was het ook leuk! Vriendinnetje van mij staat daar nu patat te bakken, arm mens hihi
Aleida: hey wat leuk dat je een engelse bulldog hebt! Wij ook! Kom wekelijks in Hoogezand, en zal eens opletten of ik iemand met een engelse bull zie lopen
Deze temperatuur is idd even aangenamer, even op adem komen . Het regent hier nu een heel klein beetje, goed voor de tuin .
ik zie dat veel verhalen over het martini positief zijn!! ben vorige keer in het umcg bevallen maar wil dit keer graag naar het martini!! dus ben erg blij met positieve verhalen
Ik wil graag thuisbevallen, maar als ik onverwacht naar het ziekenhuis moet ga ik naar het St Lucas. Dit omdat deze het dichtste bij is. Bij mijn eerste ben ik thuis bevallen, bij de tweede zou ik thuisbevallen, maar omdat in de gemeente Stadskanaal ( waar wij toen woonden ) een tekort aan vk was moest je in het weekend naar het Refaja Ziekenhuis in Stadskanaal, vrijdag 's nachts braken toen mijn vliezen, dus pech. Bij de derde wilde ik graag weer thuisbevallen, maar hij had helaas in het vruchtwater gepoept, dus weer naar het Refaja. Hopelijk kan ik nu gewoon thuis blijven.
Hier alleen ervaring in het UMCG. Was een hele flinke spoed ks dus kan niet echt oordelen over de afd. of gyn daar. Deze keer verplicht in het zh bevallen en we gaan wel naar het UMCG. Ook deze is er gemaakt, de vorige is er goed uit gekomen..dus we gokken het maar weer Heb wel eerder een intake gevraagd dan standaard is, heb een beste knauw aan de vorige bevalling overgehouden. Niet naar het feest geweest in Groningen. We waren met Ruben en mijn schoonouders, kind was bekaf. Hou ook niet zo van dat "Noord" stijltje
Ik ben 4 keer in het umcg bevallen en 1 keer in het martini, mijn voorkeur (mocht het weer een zh bevalling worden) gaat uit naar het martini ondanks dat dat veel verder is. Ik vond ze bij het martini wat persoonlijker en relaxter, het umcg is echt een "fabriek" idee, met al die studenten. Jammer Elmo, citydance is helemaal niet zo "noords" het is een feest wat in meerdere grote steden tegelijk wordt gehouden nl, maar ieder z'n ding
He dat is leuk! Ik denk dat je nu wel moet letten op iemand die waggelt + bull (er zijn trouwens best veel bulletjes hier @ highsands city) Grtjs, aleida