Elmo is ook spannend hoor de 20 weken echo kan hier gewoon in het zh dus daar hoef ik niet voor naar het UMCG voor de nekplooimeting wel ach zie ik dat zh ook eens van binnen rij er vaak lang hihi
Wij hebben geen combinatietesten laten doen. Dat ze die niet in het Delfzicht doen...hebben toch goede echoscopiste daar? We zijn in het UMCG omdat we daar ook de IVF ICSI hebben gehad. Controles zijn gewoon bij een vk praktijk.
Dat doen ze ook in het delfzicht maar omdat ze ook in het umcg werkt hadden ze mij veel te laat ingepland in het delfzicht hadden ze niet eerder plek dus ga ik naar haar in het umcg daar hadden ze nog wel plek. Barbara welke gyn moet je heen?
Ok. Vind het best eng, de eerste keer om daarheen te gaan. Krijg volgens mij gelijk een inwendig onderzoek. Stelt die man je wel goed gerust? Ach... en gelukkig is mijn eigen mannetje mee.
Ok thanx. Was al aan het googlen op de K, maar vond niks. Heb nu gegoogled op de naam zoals jij het schrijft en heb er nu een gezicht bij.
Hij is goudeerlijk en ook heel rustig met je. Je hebt een kleedkamertje in de spreekkamer zelf daar kan je je uitkleden. Inwendig onderzoek bij hem valt ook heel erg mee hoor. Hij kan soms wel glashard over komen maar dat vind ik wel fijn.
Dat wist ik ook niet!!!! Maarja... ik kan er niks aan doen. Mij word een vraag gesteld en ik geef daar antwoord op.
he hoi, hier ook een mama uit provincie groningen, moeder van 3 zoons en zwanger van de 4e, vorige week 1e echo gehad en hartje klopte, kleine zwaaide al met armpjes, haal leuk. Ik woon trouwens in een klein dorpje in de gemeente Bellingwedde. Liefs Moons