mama's uit provincie Groningen

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door mamajanneke, 30 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Polletjepiek

Polletjepiek Niet meer actief

Tjaa, niet echt persoonlijk via de mail. Maar goed.

Een voordeel is dat ik nog lekker even bij m'n meisje kan blijven, krig nu alles mee van haar ontwikkelingen.

Heerlijk chocoladekoekjes.

Wij ging vroeger ook wel eens in de gootsteen:D Zaten dan op het aanrecht en hup met de beentjes in de gootsteen.

2. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    @ saskia het is inderdaad niet netjes via de mail! Dan zou het van mij niet eens meer hoeven.

Is inderdaad wel zo dat je dan nog lekker bij je kleine kan zijn. Blijf je ondertussen wel solliciteren?

3. Polletjepiek

Moet wel solliciteren want heb ww.
    Heb nog wel naar de reden gevraagd. Maar dan krijg je weer zo'n algemeen antwoord.

4. Elmo

Elmo Niet meer actief

Ben je vanwege de zwangerschap je andere job kwijtgeraakt?
    Als ik zo vrij mag zijn hoor...;)

5. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    hmm ok kan wel begrijpen dat je wil weten waarom je bent afgewezen. Dan weet je wat er misschien eventueel bij een volgende sollicitatie anders moet.

6. Elmo

Elmo Niet meer actief

Toen ik werkzoekend was belde ik ook na elke afwijzing op. Dat vonden de meeste best opmerkelijk (bij veel hadden ze het gevoel dat ze alleen verplicht op kwamen draven ;)).
    Gelukkig had ik gauw een leuke job!

7. Balou

Balou Fanatiek lid

27 mrt 2007
    2.320
    4
    0
    verzorgende IG
    prov Groningen
    Hmmm ik lees over patat en koekjes :D.
    We hebben gewoon bloemkool gegeten :), ik lust wel graag patat maar ja, is niet zo goed he :).
    Toen ik zwanger was van Sanne heb ik ontzettend veel Bastogne koeken gegeten, alleen eet ik ze nu nog zoveel :p, vind ze zooooooo lekker he.

8. Polletjepiek

Ik werkte als voedingsassistente bij woonzorgcentrum St. Jozef te Sappemeer. Omdat het daar financieel gezien niet zo goed ging en gaat is mijn tijdelijke arbeidscontract niet verlengd.
    Eigenlijk zou ik vorgi jaar al weg moeten, maar toen ging een collega weg en kon ik toch nog blijven, ze wisten toen al dat ik zwanger was.

9. Elmo

Elmo Niet meer actief

Ah zo! Balen zeg. Je kan daar ook niet terug inmiddels?

Hier broccoli gegeten (smaakte ons beide niet zo) nu dus super trek. Zou echt het aller liefste nu een pizza'tje eten!
    Geloof dat ik me 100% zwanger voel *zucht*

10. Polletjepiek

Nee kan nog niet terug. Gaat nog erg slecht daar. Had wel mooie tijden 18 uur per week 4,5 uur per dag. Meestal van 10u15-15u15 en 1x per 2 weken een weekend, ideaal dus met kids.

Ik had in m'n zwangerschap touwens een moorkoppen tic:D. Maar kon me wel goed beheersen:)

11. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

@ mamaliset, wat vervelend een relatie crisis. Komt vast wel weer goed. Niet teveel drinken he, van die wijn.

@ Saskia: weet je al waar je verder gaat solliciteren? Is het trouwens nog gelukt met een geboortedag-krant van je kind? Kan me herinneren namelijk dat je daar een topic over hebt gemaakt.

Wat betreft koekjes, ik ben ook dol op chocoladekoekjes maar ik ga deze week lekker zelf koekjes bakken, dat vind ik bijna nog lekkerder. Vooral het deeg, mmmmmmmmm.... :D

Ik blijf gewoon positief wat betreft het testen. Gewoon door met testen...

12. Elmo

Elmo Niet meer actief

Als je toch zwanger blijkt..ben je wel meteen een mooi eindje op weg!
    Mijn tante heeft nooit een fatsoenlijk positieve test gehad, daar bleek op een echo dat ze zwanger was.
    Je kan ook vragen of je ha ff een bloedtestje doet, dan weet je het maar zeker!

13. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

@ Elmo
    Ach ja als het te lang duurt dan doe ik dat ook maar. En anders eerst maandag naar de gyn, die kan misschien inwendig wel wat zien. Als ik dan ongesteld ben, moet ik dan wel gewoon gaan naar de gyn? Lijkt me best een beetje genant namelijk.

14. Elmo

Elmo Niet meer actief

Ja hoor, dat soort afspraken gaan dan gewoon door.
    Soms willen ze je juist zien in die periode..tjah, hadden ze maar een vak moeten leren :D

15. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    @ aleida komt zeker goed hoor! En ga zeker niet de hele fles leeg drinken wil natuurlijk niet dronken worden vind ik onverantwoordelijk met m'n kids thuis.

Inderdaad zoals Elmo zei even anders bij de huisarst testen?

16. MvLiam

MvLiam Fanatiek lid

10 apr 2009
    2.053
    0
    0
    Nog druk aan de studie
    Assen
    Hoi,
    Het leek mij ook wel leuk om hier mee te kletsen. Ik woon alleen nu niet meer in Groningen (helaas) maar sinds 3 maanden in Assen. Heb wel altijd in Groningen gewoond en ik studeer ook in Groningen.
    We zijn eigenlijk alleen maar in Groningen te vinden, we rijden zelfs altijd naar de kinderboerderij in het stadspark ipv die hier om de hoek haha.

17. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    Ben ik ff weer!

De kids slapen, was pas om 8u thuis van kraamvisite, hihi! Heb meteen maar met de kids bij haar gegeten, wel zo gezellig!

Ben ook weer weg hoor, ga zo nog ff scrappen! Enne, morgen gezellig naar het Sprookjeshof! Met het weer van vandaag erbij zou mooi zijn! *duimduim*

Iedereen een hele fijne avond!

Xx

Ohja.... heb nu ook lekkerhonger... las patat, zag de McD voorbijkomen, Bastognekoeken, moorkoppen.... Jammmmie!

En een afwijzing per e-mail? Sorry hoor, dat is nogal onpersoonlijk zeg... Jeetje... dan zou ik er ook al niet eens meer willen werken als er zo met je omgegaan wordt..

18. Elmo

Elmo Niet meer actief

HONGERRRRR
    Manlief weigert echt een pizza'tje te gaan halen...hahaha nou ja.

mvLiam:
    Waarom verhuis je dan niet terug.

19. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    nou ja Elmo! Geef hem straf hahaha.
    Ik heb nog wel een stuk pizza van gisteren over voor je wel met vis weet niet of je daar van houd?

20. MvLiam

MvLiam Fanatiek lid

10 apr 2009
    2.053
    0
    0
    Nog druk aan de studie
    Assen
    Omdat we al hartstikke blij zijn dat we in Assen wonen aangezien ik eerst weggestopt zat in Vught (Noord-Brabant) hihi. Ik wilde graag weer terug naar Groningen (zwangerschap was niet gepland en ik miste mijn familie echt enorm) maarja dat gaat niet zo makkelijk. Gelukkig liep het contract van mijn vriend bij zijn club af en konden we naar iets anders gaan kijken. We konden via zijn nieuwe club een huisje in Assen krijgen en 2 weken later konden we er al in! Gelukkig is het maar 15 minuten rijden en we willen als ik klaar ben met studeren een huis in Groningen kopen.

Deel Deze Pagina