mama's uit provincie Groningen

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door mamajanneke, 30 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Balou

Balou Fanatiek lid

27 mrt 2007
    2.320
    4
    0
    verzorgende IG
    prov Groningen
    @Elmo: een prettige vakantie!!

Er was hier vandaag een erg harde wind, maar het was wel warm. Heerlijk dit weer.

2. Elmo

Elmo Niet meer actief

We gaan 2 weekjes. Ach, zo heeeeeel veel nemen we nou ook weer niet mee hoor (denk ik van mezelf). Maarja, tis toch 2 wk je moet met slechter weer rekening houden (al ga ik er niet van uit) en we nemen zelf campingbedje, beddengoed en eetstoek voor Ruben etc. mee.
    Ook de complete kinderwagen gaat mee (rijdt en zit zoveel beter voor die schurk dan een buggy)....
    Morgen gaan we de auto inpakken, dan zien we of het past :D

Gelukkig hebben we twee auto's dus als we toch nog even naar de Kermis in Eenrum willen pakken we gewoon de lege :D

3. mamajanneke

mamajanneke Fanatiek lid

22 mei 2007
    2.688
    4
    38
    Vrouw
    Ik heb in de eerste maanden een draagdoek geprobeert, maar ik vind het niet zo'n suc6 en ik denk dat Dylarius het ook niet meer zou willen. Hij houdt niet eens van even knuffelen:(

ik vind het wel heel bijzonder om te zien en er zijn veeeeeeeeeeel en mooie doeken. vind de ringsling ook erg mooi.

4. mamajanneke

mamajanneke Fanatiek lid

22 mei 2007
    2.688
    4
    38
    Vrouw
    o ik las ook over die buurvrouw...
    vind het maar bizar. je kind op straat laten plassen en je GEEN zorgen maken over je beeb die in huis is... onbegrijpelijk....
    Ik ben ook wel eens buitengesloten geweest in ons oude huis, en 1 x was ook onze dylano alleen binnen in de box. Gelukkig had de overbuurman een lange ladder zodat we via de slaapkamerraam binnen konden. anders had ik een raam ingegooid hoor,
    dit was niet omdat hij alleen bleef trouwens, maar we stonden voor het huis iemand uit te laten toen de voordeur dicht sloeg en geen sleutel op zak,,,

5. Elmo

Elmo Niet meer actief

Janneke: handel?
    Heb je de doek nog?

Jammer dat het geen succes was zeg! Je kindje moet er denk ik ook wel geschikt voor zijn en zich er prettig bij voelen.
    Ruben vond de BB al geweldig leuk dus ik heb goede hoop.
    VInd het zelf zoooo mooi, maar deze zwangerschap lijk ik alles wel te romantiseren :D'

Wat zal je je ellendig hebben gevoeld toen je buitengesloten was zeg!
    Het gebeurde mij toen ik net zwanger was (de laatste keer buitensluiten dan..hahah) gelukkig was kindlief met mij buiten en had ik zijn tasje met spulletjes wel aan de wagen hangen :D
    Oma is ons komen redden!

6. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    wat een rare buurvrouw zeg dat ze zo reageerd. Ik zou gelijk al een raam hebben ingegooid denk ik om bij m'n kind te kunnen komen ( ben erg impulsief soms ;) )

Draagdoek : Bij Erik heb ik een ringsling gebruikt. Vond het ideaal. Heb reuma dus heb niet altijd veel kracht in mijn armen om hem te dragen toen. Vooral van de trap af zat ie dan in de ringsling zodat ik me met 2 handen kon vasthouden om van de trap af te gaan.

Een gewone knoopdraagdoek leek me ook wel leuk. Maar kreeg met de ringsling al niet door hoe ik hem er op verschillende manieren in kon dragen hihi Laat staan dat ik zou moeten knopen.
    Je hebt wel van die filmpjes op internet dat ze je het uitleggen maar volgens mij is het het beste als je iemand 'live' hebt die het voordoet ;)

7. poohbeer26

poohbeer26 Fanatiek lid

17 feb 2007
    1.055
    0
    36
    In de boom
    Elmo. Ga je nog naar de kermis? Wij zijn vrijdag avond geweest en zaterdag overdag. Vandaag ook weer.
    Ik kom daar weg dus dan moet je wel heen he.
    Ik was gister bekaf. Heb ook even op de bank geslapen.

Maandag weer proberen om aan het werk te gaan.

8. Elmo

Elmo Niet meer actief

Ik heb inderdaad al zo'n filmpje bekeken op youtube, ziet er duidelijk en niet eens zo ingewikkeld uit.

De auto is helemaal ingepakt, Ruben is een beetje van de rel, voelt toch wel aan dat we iets gaan ondernemen volgens mij, en licht al een tijdje weer op bed.
    Als hij wakker wordt gaan we nog ff naar de Kermis inderdaad (heb een rood shirt en witte broek aan :D)

9. dropfruit

dropfruit Bekend lid

4 mrt 2009
    591
    0
    0
    Student
    in een huis
    heeey allemaal!

zie dit topic nu pas, maar ja ik ben OOK een groninger:)
    wel een stadjer dus al die namen van dorpen die hier voorbij komen... daar kan ik de meesten niet eens van!!:)
    ben trouwens wel geboren in de prov, maar woon alweer een tijd in de stad:D

groetjes!

10. poohbeer26

poohbeer26 Fanatiek lid

17 feb 2007
    1.055
    0
    36
    In de boom
    We zijn niet meer heen geweest.
    Mijn mama zou ook mee en die had niet zo veel zin.
    Dan gaan mensen toch vragen hoe het is. En omdat papa nu nog maar 2 weken geleden is overleden had ze daar geen zin aan. En ik eerlijk gezegd ook niet.
    Vrijdag en gister vroegen mensen mij wel steeds.

We zijn maar in de tuin wezen wroeten. Na 4 jaar zijn we er nog steeds mee bezig. Het is ook wel een hele grote tuin trouwens.
    Ga nu aan BBQ.

11. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Ja echt een rare buurvrouw hoor! Gaan we nog een hoop mee beleven denk ik!

Was het leuk op de kermis Elmo?
    Poohbeer: bbq is ook even leuk..kan me voorstellen dat je momenteel geen behoefte hebt aanvragende mensen.

12. Elmo

Elmo Niet meer actief

We zijn wel nog geweest maar was eigenlijk niet zo heel veel aan ;)
    Ruben vond de draaimolen geweldig dus dat was het ritje al wel waard hoor.
    Nu waren we er ook even lekker uit.
    Nou, toedels eerst he! Wij gaan vanacht op vakantie!
    Elmo

13. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    Heey!

Kom ff zwaaien! *zwaaizwaai!*
    Hebben zaterdag Britt haar 1e verjaardag gevierd, was een groot succes, ze is zo verwend! Ze heeft gister heel veel geslapen en vanmorgen was ze ook pas tegen kwart voor 9 wakker, haha! Helemaal van de kaart!

Hoe is het hier met iedereen? Elmo heeft nu vakantie, heel veel plezier!

Xx

14. Polletjepiek

Polletjepiek Niet meer actief

Fijn dat ze zo'n leuke verjaardag heeft gehad. Leuke cadeautjes gehad?

Wij hebben gisteren mijn verjaardag met onze vrienden gevierd. We hebben ge-bbq-ed. Het was erg gezellig, maar wel druk. Vanmorgen alles weer schoongemaakt en zit nu ff weer bij te komen. Lisanne slaapt nog lekker. Straks maar weer even een flesje wanneer ze wakker wordt.

15. Lin71

Lin71 Fanatiek lid

19 apr 2007
    3.481
    0
    0
    prov.groningen.
    Hallo allemaal,

Ook hier het weekend volop verjaardagen gevierd. Queenbee nog gefeliciteerd met je dochter haar eerste verjaardag.

Ben vandaag zelf bij de gyn geweest. De belg hier beter bekend. Manlief mag nu gaan inleveren en als daar niets uitkomt krijg ik een kijkoperatie met doorspuiten van mijn eileiders. De stap daarna zou kunstmatige inseminatie zijn met behulp van Femara en nog een hormoon die ik dan moet spuiten.
    Kortom we zijn weer aan de rol en hebben nieuwe kansen.
    De assistente wilde mij deze maand geen Femara geven, maar ik wil het wel graag hebben want ik moet voor mijn eisprong de operatie ondergaan en wij kunnen pas volgende week dinsdag het zaad van mij man laten nakijken. En de uitkomst daarvan duurt een week tja en dan is mij ei sprong geweest en moet ik wachten tot de volgende maand. Maar wie zegt dat mijn cyclus direct goed is. Terwijl met Femara ik standaard een cyclus van 24 dagen heb.

Hoe is het verder met iedereen.

Barbara hoe was het voor jullie bij de belg.

16. poohbeer26

poohbeer26 Fanatiek lid

17 feb 2007
    1.055
    0
    36
    In de boom
    Goedemorgen.

Wat is het rustig hier!!

Saskia, Gefeliciteerd met je verjaardag.

Lin, Dat is niet zo mooi om dat allemaal door te moeten gaan. Kun je er een beetje mee omgaan?

Vandaag weer lekker vrij. Ik werk dan ook maar 14 uur in de week hoor.
    Vanmiddag weer babyzwemmen. Dat doen we al sinds Bram 5,5 week was. Hij vind het heerlijk en mama ook.
    Was vanmorgen mijn huis aan het poetsen. Gooit Bram een emmer vol sop op de grond. Alles nat. Wat een bende heb je er dan weer van zeg.

Zo ik ga zo weer verder.

17. Aleida

Aleida Fanatiek lid

9 sep 2007
    1.322
    0
    0
    verpleegkundige
    in de buurt van Groningen
    Hai dames,

Daar was ik weer een keer.

Jeetje Lin, wat een gedoe allemaal. Wel fijn natuurlijk dat je zo weer nieuwe kansen hebt, maar het lijkt me wel zwaar al die onderzoeken e.d. Ik zal voor jullie duimen dat het het allemaal waard mag zijn en jullie straks een heerlijke zwangerschap hebben en een pracht van een baby!

@ Poohbear: Bram dacht even goed mee te helpen met poetsen, is mama er niet blij mee. "Vrouwen"! hihihihi

18. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Hello!
    Wat een heerlijk weertje is het weer he!

@ lin: Wat fijn dat jullie nieuwe kansen hebben! Ik vind het toch wel mooi dat er zulke medische mogelijkheden zijn.

Ik ben vandaag ff op pp geweest ff wat boodschapjes doen en op zoek naar slofjes voor Nana maar nergens hadden ze nog kleine maatjes.
    Zit nu lekker in de tuin te wachten tot de hartige taart klaar is * jammie*!

19. poohbeer26

poohbeer26 Fanatiek lid

17 feb 2007
    1.055
    0
    36
    In de boom
    Breng je nog wat hartige taart langs?:)

Morgen wordt het erg warm. Heerlijk. Gooit ik de rubber boot vol water en gaan we relaxen.

Bram ligt nu heerlijk op bedje. Wat kan je dan genieten van de rust.

20. Channes

Channes Fanatiek lid

24 jul 2008
    3.170
    0
    0
    Verkoopmedewerkster
    Groningen
    Lekker poohbeer donderdag word het nog het warmer he

Mamaliset jammie hartige taart

Deel Deze Pagina