hallo allemaal! nog een mama uit de prov groningen, ben niet zo vaak online maar vindt wel leuk mee te kletsen/lezen met de groningse dames!
Ben net terug... zat om 7u al op mijn fietsje naar de haven met de camera, haha! Ik weet het, bin nait wies!
Jamie werd blaffend wakker om 6.30u... Britt sliep nog.. Toen keken we ff naar NoordTV en zag hubbie hoe rustig het was... 'nu kun je mooi foto's maken!'.. dus ik in de kleren en hopsa op de fiets.. er staan wat foto's op mijn hyves, most moar eem kiek'n! Xx
Een paar rare dingen beleefd: Vrijdag heb ik een paaltje geramd met de auto flinke schade Gister heeft m'n schoonmoeder haar pols gebroken en moet over 2 weken onder het mes. Dus vanmiddag maar even naar haar toe. Heb 3 vacatures liggen waar brieven naartoe kunnen, maar geen idee hoe ik er mee moet beginnen Zou ook graag even in Deldsail willen kijken maar dat kan nu even niet.
welkom Kimmetje @saskia : jeetje das ook allemaal wat Wij willen vanmiddag ook ff naar delfsail. ( ben ik nog nooit geweest ) Heeft iemand een idee waar we het beste kunnen parkeren dan?
parkeren in nogal moeilijk maar gisteren was er plek op kadijk.. dan is centrum denk 5 a 10 min lopen.. succes!
@ mamzie was t nog leuk in delfzijl @ saskia jeetje, balen zeg.. wat een pech hoop dat je gauw nieuwe inspiratie hebt voor solicitatiebrieven
Hoi. Dames hoe was Delfsail? Een beetje vermaakt. Kimmy welkom hier. We zijn vandaag flink aan het opruimen gegaan in de schuur. Heerlijk als alles weer aan de kant is zeg. Vanmiddag zijn we even naar Garnwerd gefietst. Wat een drukte daar zeg. En nu het lampje uit. Morgen even een dagje werken. Saskia wat voor werk zoek je ook alweer?
Kimmetje welkom! Saskia, das ook wat! wwaarom wordt je schoonmoeder over 2 week geopereerd? s6 met de vacatures. Hier een dagje lekker thuis met sport. Feyenoord heeft gewonnen. Ja manlief zijn ding en Dylano kijkt graag mee! Verder nx bijzonders.
Hai meiden! Laatst had ik me hier al eve voorgesteld, maar verder nog niet meegeschreven. Ik heb een vraagje: weten jullie waar je goed kunt zwemmen in/nabij de stad Groningen met de dikke buik? In de Parrel en Kardinge is het vaak zo druk.... Iemand dus tips?? Vast bedankt!
In het zwembad in Bedum kun je op bepaalde tijden rustig zwemmen. Het zwembad heet "de beemden" En mss het zwembad in Hoogezand. Ik weet niet in welk gedeelte van de stad je woon hoor.
Heey! Lees morgen wel ff terug hoor, en dan reageer ik nog wel fftjes.. ben net thuis van (alweer) Sail... heb zere voeten... maar wel leuke foto's! Trusten allemaal! Xx
@juenco in veendam is ook een tropisch zwembad met een wedstrijdbad ernaast.. daar kun je wel rustig zwemmen in het weekend is het soms wel wat te druk vind het persoonlijk een leuk bad @ mamajanneke hier ook een man en zoon die samen voetbal kijken! al roept yanick vaak de hele tijd papa bal, papa bal hahah
hallo allemaal, het is weer maandag We zijn gisteren toch maar niet naar de Sail geweest. In plaats daarvan zijn we naar de rommelmarkt in Annen geweest. Ach, was ook wel leuk hoor. Maar miste toch wel de boten hoor Manlief heeft beloofd dat we volgend jaar echt gaan. We zullen zien hihi Hier in Veendam kan je idd doordeweeks rustig zwemmen. Vooral smorgens. Ik heb altijd op maandagochtend zwemles ( kan niet zwemmen )
Hey allemaal. Iedereen een fijn weekend gehad? Wij wel Sail was eer gezellig vanmiddag nog ff naar de optocht me neefje en nichtje lopen mee dus ff kieken jah. Liefs
Ik zoek werk in (het lieftse) de zorg en dan voedingsassistent of keukenmedewerker. Of een leuke administratieve baan is ook welkom!
Het is nogal raar gebroken. Een stuk van de ellepijp is geschuurd en er is wat stuk in het polsgewricht. Daar komt een stalen plaat in. Binnen nu en 2 weken krijgt ze een oproep. Dus die is er nog wel even zoet mee.